12.8.09

BODYBUILDING:ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΣΑΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ








3ο μέρος

Διαβάστε το 1ο μέρος εδώ:

BODYBUILDING:ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ

και το 2ο εδώ:

BODYBUILDING:ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ



Περισσότεροι φυσικοί τρόποι για την αύξηση των επιπέδων της τεστοστερόνης

4. Ο ψευδάργυρος


Το ανόργανο αυτό ιχνοστοιχείο μπορεί - εκτός των άλλων θετικών συνεισφορών στην υγεία μας - να παίξει τον ρόλο ενός φυσικού αναστολέα του ενζύμου αρωματάση.

Όπως είδαμε στο 2ο μέρος (2ο link) η αρωματάση που βρίσκεται στους λιπώδεις ιστούς,μας κάνει πιο "θηλυκούς" γιατί μετατρέπει την πολύτιμη τεστοστερόνη μας σε οιστρογόνα (θηλυκές ορμόνες).

Ο ψευδάργυρος μας βοηθάει να διαφυλάξουμε τα επίπεδα του ανδρισμού μας όχι μόνο εμποδίζοντας αλλά και αντιστρέφοντας αυτήν τη διαδικασία.

Και ποιές τροφές περιέχουν ψευδάργυρο;


*στρείδια (τα φυσικά αυτά αφροδισιακά αποτελούν την πλουσιότερη διατροφική πηγή σε ψευδάργυρο)

*μοσχαρίσιο συκώτι(και κρέας γενικότερα)

*ωμοί κολοκυθόσποροι(ότι πρέπει όταν βλέπετε τηλεόραση: το απόλυτο σνακ για τον άνδρα)

*μανιτάρια

*ταχίνι (εξαιρετικά πολύτιμη τροφή)

*σπανάκι κλπ.

5. Τα σταυρανθή λαχανικά:


*μπρόκολο(μακράν το πολυτιμότερο λαχανικό)

*λάχανο

*κουνουπίδι

*λαχανάκια Βρυξελλών κλπ.

Τα σταυρανθή περιέχουν το φυτοχημικό ινδόλη-3-καρβινόλη που βοηθάει στη μείωση των περιττών οιστρογόνων του οργανισμού των ανδρών και αποτρέπει επίσης τη μετατροπή των ανδρογόνων ορμονών σε οιστρογόνα.

Αν συνυπολογίσετε ότι τα σταυρανθή είναι πλούσια στην εξαιρετικά αντικαρκινική σουλφοραφάνη, τι άλλο περιμένετε για να πλακωθείτε στα μπρόκολα και τα λάχανα;

Για να αντλήσετε τα μέγιστα οφέλη προσπαθήστε να τα τρώτε σχεδόν ωμά (προσωπικά τρώω μπρόκολο σχεδόν καθημερινά και το βράζω για 2')

Επειδή η βαλίτσα πήγε μακριά θα αναφέρω τις υπόλοιπες μεθόδους επιγραμματικά:

6. Mειώστε το αλκοόλ στο ελάχιστο γιατί δυσκολεύει το συκώτι να μεταβολίσει τα οιστρογόνα, πράγμα του έχει βέβαια άμεσο αντίκτυπο στα επίπεδα της τεστοστερόνης.


7. Η πρόσληψη φυτικών ινών βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην παράλληλη απομάκρυνση - δια της φυσικής οδού - των οιστρογόνων που προσφύονται πάνω στις τοξίνες.


8. Η νικοτίνη φαίνεται ότι επιδρά αρνητικά στην παραγωγή τεστοστερόνης (ένας ακόμη λόγος να κόψετε/περιορίσετε το κάπνισμα).

9. Το μη ελεγχόμενο άγχος οδηγεί σε παραγωγή κορτιζόλης,καταβολικής ορμόνης που καταστέλλει την παραγωγή της τεστοστερόνης.


Τέλος επιβοηθητικά λειτουργούν οι παρακάτω παράγοντες:


*ο επαρκής ύπνος

*η έντονη σεξουαλική δραστηριότητα

και επιβαρυντικά:


*η κατανάλωση σόγιας γιατί αυξάνει τα επίπεδα των οιστρογόνων

*η πρόσληψη ξενοοιστρογόνων - δηλ. συνθετικών οιστρογόνων - μέσω των πλαστικών συσκευασιών και των παρασιτοκτόνων που υπάρχουν σε φρούτα και λαχανικά.

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Χρήστος Στρογγύλης


http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/





9 comments:

Rjak Ravashak said...

Χρήστο σ'ευχαριστούμε θερμά για τις πολύτιμες πληροφορίες.
Χρόνια τώρα έχω μια απορία:
Πως μπορούμε να επιλέγουμε τα λαχανικά ώστε ν'αποφεύγουμε όλα αυτά τα παρασιτοκτόνα/ζιζανιοκτόνα και τις ορμόνες?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

christos said...

Δεν μπορούμε! Μόνο αν έχουμε χρήματα για βιολογικά...

Dimitris Gkatzoulas said...

Δηλαδή εγω που εχω κόψει το γάλα λόγω δυσανεξιας και πινω σόγια και παίρνω και πρωτεΐνη σογιας σαν συμπλήρωμα .....να τα κοψω...?

christos said...

Εγώ δεν θα έπαιρνα σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει. Ψάξε μήπως βρεις γάλα αμυγδάλων.

Anonymous said...

Χρήστο μπράβο για όλες αυτές τις πληροφορίες και γνώσεις που μας παρέχεις.Η ερώτησή μου είναι: Όταν τα επίπεδα της ελεύθερης τεστοστερόνης είναι μεν μεσα στα όρια αλλά χαμηλά (15.2 pg/ml με κατώτατο όριο 8.69 pg/ml) και η κορτιζόλη ορού ψηλά (18.6 μg/dL με ανώτατο όριο 19.4 μg/dL) αυτό τι σημαίνει; Ότι πλέον γλυκοκοιτάζω την υπερπροπόνηση (αν βεβαίως δεν υπάρχει κάποιος άλλος παθολογικός παράγοντας,κάτι που θα μου το πει ο γιατρός εννοείτε); Να προσθέσω ότι από τον Ιανουάριο γυμνάζομαι εντνατικά,πότε με προπόνηση για όλο το σώμα υψηλής έντασης και πότε split αλλά όσο μπορώ με βαρύ φορτίο. Προσέχω όσο μπορώ τη διατροφή μου αλλά με τον ύπνο υπάρχει ένα πρόβλημα ή αλήθεια είναι τον τελευταίο καιρό. Τα αποτελέσματα αυτά είναι μετά από 3 μήνες split (4 προπονήσεις τη βδομάδα).

christos said...

Υπάρχει μια ένδειξη αλλά όχι καμπανάκι κατά την άποψή μου! Η αύξηση της κορτιζόλης έτσι κι αλλιώς μειώνει τα επίπεδα της ελεύθερης τεστοστερόνης. Μπορεί όμως να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες! Επανάλαβε τις μετρήσεις 1-2 φορές σε φάσεις μη συναισθηματικής φόρτισης.

Anonymous said...

Xρηστο είναι απαραίτητο οι κωλοκηθοσποροι να είναι ωμοί η μπορούν να καταναλωθούν και ψημένοι?

Anonymous said...

Χρηστο η σογια δεν ειναι και η πλουσιοτερη σε συνενζυμο q10 ?οποτε την αντικαθιστουμε με κατι αλλο ?

christos said...

Ωμοί έχουν καλύτερο διατροφικό προφίλ!

Συνένζυμο Q10:

http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2009/12/q10.html