2.9.09

ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ.ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ!








Όσο κι αν λατρεύω τη σωματική άσκηση/γυμναστική θεωρώ ότι είναι ένα μέσο και σαφώς όχι αυτοσκοπός.

Η φιλοσοφία μου πάνω στο θέμα είναι με λίγες λέξεις η εξής:


*συνέπεια και συνέχεια: ποτέ δεν έκανα πάνω από 3 μέρες να γυμναστώ


*σύντομα-συνήθως όχι πάνω από 30'-προγράμματα αλλά πραγματικά μεγάλης έντασηςΣτα προγράμματά μου κυριαρχεί η διαλειμματική άσκηση με προεξάρχοντα τα σπριντ και η μεταβολική προπόνηση με βάρη ή ασκήσεις στις οποίες χρησιμοποιώ μόνο το σωματικό μου βάρος.


Η λογική μου εστιάζεται στην αύξηση του μεταβολισμού μου και στο κάψιμο λίπους όλη την ημέρα παρά στο κάψιμο λίπους κατά τη διάρκεια του ίδιου του προγράμματος.Προσπαθώ να βλέπω ολόκληρο το δάσος.


*Τέλος η υιοθέτηση ενός ενεργητικού τρόπου ζωής με πολλή κίνηση και προσεγμένη διατροφή χωρίς όμως κανέναν υποχονδριασμό! 


Θεωρώ αυτό το τελευταίο σημείο πολύ βασικό!


Γυμνάζομαι για να χαίρομαι τη ζωή μου στο έπακρο! Φοράω τη φόρμα μου,δίνομαι ολόψυχα σ' αυτό που κάνω και μετά δίνομαι ολόψυχα στη ζωή μου.


Θέλω να καταλήξω στο ότι η γυμναστική δεν είναι αυτοσκοπός αλλά μέσο.


Τι σας προτείνω:


1. Mη περνάτε ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο. Η ζωή είναι έξω απ'τα γυμναστήρια!


2. Πολεμήστε τις εμμονές με το τέλειο σώμα,κοιλιακούς "φέτες" κλπ.

Η υπερβολή μπορεί και να βλάψει! Έχετε προσέξει πόσο στεγνά πρόσωπα αντιστοιχούν στα πολύ χαμηλά ποσοστά λίπους;

Μην αφήνετε τη ζωή σας να καταδυναστεύεται από αμφισβητούμενα πρότυπα και νούμερα!


3. Αποφεύγετε τα μακρόσυρτα προγράμματα αερόβιας προπόνησης χαμηλής έντασης και πάτε για κάτι που ν'ανάβει τα αίματα! 

Θλίβομαι βαθιά όταν βλέπω νέους ανθρώπους με βαριεστημένα πρόσωπα να σέρνουν αργά και βασανιστικά τα βήματά τους πάνω στους διαδρόμους.Για μένα αυτός είναι ο ορισμός της απώλειας του χρόνου.


Επιγραμματικά


Εκτελείτε σύντομα-max 60'- και δυναμικά προγράμματα 3 φορές την εβδομάδα. Τα προγράμματά σας να είναι συνδυασμός άσκησης με βάρη και διαλειμματικής άσκησης.

Δεν πρέπει να σας διακατέχουν ψυχώσεις.Η σωματική άσκηση είναι μέσο για μια πληρέστερη ζωή και όχι αυτοσκοπός!!

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!


Χρήστος Στρογγύλης





2 comments:

  1. xristo ti kanis?tha ithela tin gnwmi sou gia ta omadika mathimata opws gia paradigma to bodypump tis Les MILLS an to xeris i kati paromoio dld gymnastiki me vari alla avtou tou typou.thanks!

    ReplyDelete
  2. Σαφώς θετική η γνώμη μου! Αν σου αρέσουν go on!

    ReplyDelete