20.10.09

ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΜΕΣΑ!








Γνωρίζετε άτομα που γυμνάζονται συνεπώς και ανελλιπώς για χρόνια και των οποίων η σωματική/φυσική κατάσταση απέχει πολύ απ' το επιθυμητό;

Εγώ πάρα πολλά! Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διαφορετικοί αλλά εγώ ξεχωρίζω τρεις:


1. Σωματική άσκηση-κυρίως αερόβια-απαράδεκτα χαμηλής έντασης

Η πρόοδος και η αλλαγή απαιτούν ένταση,ιδρώτα,λαχάνιασμα,ζόρι. Απαιτούν να βγαίνουμε από την ζώνη άνεσης μας.

Εάν απολαμβάνουμε την σιγουριά και το ανύπαρκτο ρίσκο της ζώνης άνεσης τότε ας μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις και ανεδαφικές βλέψεις.

2. Μη υποστηρικτική διατροφή

Αν για παράδειγμα πάτε βάσει της ισχύουσας διατροφικής πυραμίδας απλά τη βάψατε!

Ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω ανάρτηση:


ΔΙΑΤΡΟΦΗ:ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ!

Αλλά και αν ακόμη τρώτε απόλυτα καθαρά θα πρέπει να έχετε επίγνωση της θερμιδικής αξίας των γευμάτων σας.

3. Τέλος  ο συνδυασμός "πολύ αερόβια άσκηση με χαμηλή έως ανύπαρκτη ενασχόληση με τα βάρη" θα έχει ανεπιθύμητα αποτελέσματα ως προς τη σωματική σας  σύνθεση.

Όσο έτρεχα ημιμαραθώνιους το σώμα μου άρχισε να μοιάζει με σώμα μαραθωνοδρόμου. Άλλαξα το πρόγραμμά μου δραματικά αυξάνοντας τα βάρη και υιοθετώντας τη διαλειμματική άσκηση και πλέον το σώμα μου μοιάζει με σώμα sprinter.


Ανακεφαλαιώνω:

- αυξήστε την ένταση στα προγράμματά σας βγαίνοντας από την ζώνη άνεσης σας

- αναθεωρήστε τον τρόπο διατροφής σας και τέλος...

- ...δώστε πάνω από το 50% στα βάρη και ξεκινήστε διαλειμματική άσκηση και κυρίως σπριντ:

ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ:ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΣΤΑ ΥΨΗ!


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!


Χρήστος Στρογγύλης









2 comments:

  1. τι εννοείς με τον όρο
    "διαλειμματική άσκηση"???

    ReplyDelete
  2. συμφωνώ με τα παραπάνω. για ένα διάστημα είχα πλακωθεί στα σπίνινγκ (τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα) συν μια φορά γιόγκα. Λόγω δυσκολίας και έντασης των παραπάνω μορφών γυμναστικής μείωσα αρκετά τα βάρη, με αποτέλεσμα το σώμα μου να "μαζέψει" και να δείχνω σχετικά πιο αδύνατος από όσο είμαι στην πραγματικότητα.
    αντικατέστησα το σπίνιγκ πρόσφατα με 2 φορές την εβδομάδα διαλειμματική στον διάδρομο συν έντονα βάρη και έχω ήδη δει επιθυμητή διαφορά.....

    ReplyDelete