5.10.09

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ!








Στο γυμναστήριο οι κινήσεις που κάνουμε απέχουν πολύ από τις κινήσεις που κάνουμε στην πραγματική ζωή.

Για παράδειγμα:

-τρέχουμε μένοντας διαρκώς στο ίδιο μέρος, με έναν ιμάντα να περνά κάτω απ'τα πόδια μας. Πώς ακούγεται;

Αν είστε τύπος του διαδρόμου για δοκιμάστε να πάτε για τρέξιμο στο δάσος με λίγη ανηφορίτσα! Θα πάθετε την πλάκα σας!

Ή δοκιμάστε να παίξετε μπάσκετ ή 5χ5. Θα πονάτε για μια εβδομάδα!

Και θα την γλυτώσετε χωρίς κάποια θλάση ή άλλη κάκωση; Πολύ αμφίβολο!

Άλλο παράδειγμα:

Κάνουμε βάρη -ή ακόμη χειρότερα μηχανήματα-γυμνάζοντας το σώμα μας υπό αυστηρά περιορισμένο αριθμό γωνιών. Μπρος-πίσω,πάνω-κάτω κλπ.

Για πιάστε να κόψετε κανένα ξύλο στο χωριό ή να βοηθήσετε τον κολλητό σας στη μετακόμιση και θα δείτε για πόσες μέρες θα είστε πιασμένοι του θανατά!

Η γυμναστική στα γυμναστήρια δεν είναι παρά μια μέτρια απομίμηση των σωματικών δραστηριοτήτων της πραγματικής ζωής.

Δεν την απορρίπτω,μη με παρεξηγείτε! Απλώς μ'αρέσει the real thing!!

Tι προτείνω;

- Όποτε μπορείτε πηγαίνετε στο δάσος και τρέχετε σε ανηφόρα! Κάνετε διαλειμματική και κυρίως σπριντ. 
Είναι άλλο πράγμα,σας διαβεβαιώ!
Θα εκτινάξετε τη φυσική σας κατάσταση!

Ή κάνετε κυκλική προπόνηση με διάφορες εκδοχές καθισμάτων,πουσάπς,προβολών κλπ.

Ρίξτε μια ματιά εδώ:



ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ/FITNESS: ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
 
 
- Δοκιμάστε τις πολυλειτουργικές,σύνθετες ασκήσεις που περιγράφονται στο παραπάνω link και οποίες χρησιμοποιούν σαν αντίσταση το βάρος του σώματός μας. Αυτές οι ασκήσεις σε περίπτωση κακοκαιρίας ή έλλειψης χρόνου μπορούν να γίνουν άνετα μέσα στο σπίτι.

Θέλετε να κάνετε άλματα στη φυσική σας κατάσταση;
Iδού η ευκαιρία!!
 
 
Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης






4 comments:

  1. Καλημέρα Χρήστο! Ποια είναι η γνώμη σου για το crossfit?

    ReplyDelete
  2. Άριστη!Διάβασε το άρθρο μα το αυτοσχέδιο crossfit που κάνω εγώ!

    ReplyDelete
  3. Συγχαρητήρια για το blog σας, με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το trx, κάνω 3 φορές την εβδομάδα.

    ReplyDelete
  4. Καλό είναι σαν μέρος ενός συνολικότερου προγράμματος προπονήσεων που θα έχουν μέσα επίσης βάρη και κάποια αερόβια.

    ReplyDelete