26.1.10

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να γυμναστώ;






Καταθέτω την άποψή μου χωρίς πολλές περιστροφές:

H καλύτερη ώρα για σωματική άσκηση είναι αυτή που μας εγγυάται τη συνέπεια στα καθημερινά μας ραντεβού με τη φυσική μας κατάσταση.

Και βέβαια υπάρχουν διάφορες παράμετροι που επηρεάζουν τις αποδόσεις και πιθανώς θα 'πρεπε να ληφθούν υπόψη, αλλά τελικά όλα ανάγονται στη διατηρησιμότητα του προγράμματός μας.

Αυτό είναι το δάσος και όλες οι άλλες παράμετροι είναι τα δέντρα.

Όλοι μας έχουμε το δικό μας βιολογικό ρολόι,τους δικούς μας κιρκαδιανούς ρυθμούς. Εγώ για παράδειγμα είμαι πρωινός τύπος και είμαι πολύ συνεπής με το πρωινό μου πρόγραμμα. Όταν όμως χρειάζεται να γυμναστώ λόγω υποχρεώσεων σε διαφορετικές ώρες το κάνω μια χαρά.

Γνωρίζω ότι για πολλούς είναι εξαιρετικά δύσκολο όχι μόνο να γυμναστούν το πρωί αλλά ακόμη και να σταθούν στα πόδια τους.

Τι νόημα θα είχε λοιπόν να αναπτύξω σ' αυτά τα άτομα τα όποια πλεονεκτήματα της πρωινής γυμναστικής;

Δεν πρέπει βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος! Σημασία έχει η συνέπεια και η συνέπεια είναι αυτή που θα δώσει αποτελέσματα.

Παρ'όλα αυτά θα σας αναλύσω γιατί προτιμώ να γυμνάζομαι τα πρωινά:

- πρώτα-πρώτα ξυπνάω εύκολα το πρωί και είμαι ετοιμοπόλεμος σε δευτερόλεπτα

- μου αρέσει η πρωινή ησυχία και το ότι είμαι τελείως απερίσπαστος

- κερδίζω περισσότερα από την άνοδο του μεταβολισμού μου

- αισθάνομαι υπέροχα στο γραφείο, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Βρίθω από ενέργεια.


Πρέπει όμως να παραδεχθώ ότι γενικά κανείς είναι πιο δυνατός και έχει καλύτερη αντοχή τις απογευματινές ώρες και αυτό για ορμονικούς και άλλους λόγους (όπως π.χ. η υψηλότερη θερμοκρασία του σώματός μας).

Αλλά όπως είπα και πριν, κοιτάω το δάσος!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/






5 comments:

  1. θα συμφωνησω οτι οντως το πρωι ειναι ιδανικη ωρα για προπονηση!ποση ωρα πριν την πρωινη προπονηση καταναλωνεις γευμα και τι περιλαμβανει το γευμα αυτο?

    ReplyDelete
  2. Διάβασε το άρθρο http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2009/07/blog-post_9.html

    ReplyDelete
  3. Χρηστο λογο δουλειας το μισο μηνα γυμναζομαι πρωι(8:30-9:30) και τον αλλο μισο απογευμα(19:00 -20:00)κανω προγραμμμα για kick boxing...το πρωι ομως δεν μπορω να φαω πριν την προπονηση αλλα τρωω μετα υπαρχει προβλημα.;;;;......

    ReplyDelete
  4. Ποτέ δεν τρώω πριν από την πρωινή προπόνηση χωρίς να βλέπω οποιοδήποτε πρόβλημα!

    ReplyDelete
  5. Εμένα με πιάνει υπνηλία μετά το φαγητό μετά την πρωινή προπόνηση και υπερένταση και αϋπνία μετά την βραδινή. Μεσημέρι γυμνάζομαι σπανιότατα λόγω δουλειάς.

    ReplyDelete