17.1.10

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΙΛΑ;








Όταν μιλάμε για απώλεια κιλών ο απόλυτος βασιλιάς είναι το τρέξιμο σε μια διατηρήσιμη ένταση που να προσεγγίζει το 70% της μέγιστης καρδιακής μας συχνότητας. 

Έτσι καίγονται πάνω από 800 θερμίδες/ώρα - για έναν άντρα 85 κιλών. Ο χρόνος διάρκειας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 40'-45' και η συχνότητα 3-4 φορές την εβδομάδα.

Αν τρέχουμε με χαμηλή ένταση τότε η απόδοση θα είναι χαμηλή. Αν πάλι περάσουμε σε  υψηλότερες εντάσεις αυξάνονται δυσανάλογα οι πιθανότητες υπερπροπόνησης ή τραυματισμού και επιμηκύνεται σημαντικά ο χρόνος  αποκατάστασης.

Είναι προφανές ότι επειδή το χάσιμο κιλών είναι μακροπρόθεσμη διαδικασία η διατηρησιμότητα των μεθόδων που χρησιμοποιούμε για να την πετύχουμε είναι ιδιαίτερα βαρύνουσας σημασίας.

Η ένταση λοιπόν είναι η μαγική λέξη αλλά θα πρέπει να καταλήξουμε σωστά στο πόση. 

Το σίγουρο είναι ότι τα περί ζώνης καύσης λίπους είναι φαιδρότητες!

Επειδή βέβαια ο στόχος μας δεν πρέπει να είναι το χάσιμο κιλών αλλά λίπους θα πρέπει να υπάρχει διαρκής προσπάθεια για βελτίωση της σωματικής μας σύνθεσης που αναπόφευκτα οδηγεί σε ασκήσεις με αντιστάσεις και κυρίως με βάρη.

Τα βάρη από μόνα τους μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια κιλών εφόσον γίνονται σε υψηλές εντάσεις αλλά συνιστάται να συνδυάζονται πάντα με αερόβια άσκηση όταν ο πρωταρχικός στόχος είναι να χάσουμε κιλά.

Εκείνο βέβαια που πρέπει να συνειδητοποιηθεί είναι ότι κανένα είδος άσκησης δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό εάν σαμποτάρεται από μία κακή ποσοτικά και ποιοτικά διατροφή!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





8 comments:

  1. Γειά σου Χρήστο!!Είμαι η Σταυρούλα 26 ετων..Εδώ και 2 μήνες ξεκίνησα διατροφή καθώς επίσης και τρέξιμο..Τρέχω στον διάδρομο 45 λεπτά σε ένταση 9.Αυτό που με απασχολεί είναι οτι ζυγίζομαι κάθε Δευτέρα και βλέπω οτι δεν έχω χάσει τίποτα.Φροντίζω να πέρνω 1500 θερμίδες ημερισίως.Είμαι 1,60 και 54 κιλά.Τι μπορεί να κάνω λάθος;ο ΚΑΘΡΈΦΤΗς επίσης δεν δείχνει ιδιαίτερη διαφορά με πριν!

    ReplyDelete
  2. Αύξησε λίγο την άσκηση και μείωσε λίγο της θερμίδες!

    ReplyDelete
  3. αν θες να πετύχεις πρώτα καύση λίπους, και μετά σύσφιξη,δεν είναι καλύτερα για ένα διάστημα διαλειμματική (πχ 10 λεπτά τζόκινγκ,5 λεπτά γρήγορο βάδιν 2 φορές,σύνολο 30 λεπτά) και μετά , μόλις χαθεί το επιθυμητό λίπος μαζί με μία σωστή διατροφή , να ξεκινήσω και βάρη;

    ReplyDelete
  4. Βάρη και αερόβια παράλληλα,όχι αναγκαστικά την ίδια μέρα!

    ReplyDelete
  5. γεια σου χρηστο. Ειμαι η χριστινα και ειμαι 62 κιλα. εχω ξεκινησει απο το καλοκαιρι ημουν 70 κιλα και δε χανω οσο πρεπει .. τι πρεπει να κανω? κανω στο γυμναστηριο διαδρομο και βαρη και κανω και zuba & pilates. τι μου προτεινεις? δε ξερω τι αλλο να κανω

    ReplyDelete
  6. Δεν ξέρω το ύψος σου αλλά εξέτασε λίγο και το πόσο τρως. Κάποτε γυμναζόμουν του σκοτωμού αλλά φίλη μου έτρωγα υγιεινά μεν αλλά πολύ!

    ReplyDelete
  7. γεια σου χρηστο.ειμαι η Μαριαννα 1.63 και 60 κιλα εδω και 2.5 μηνες πηγαινω γυμναστηριο κανω βαρη και αεροβια συνδιαστικα 4-5 φορες την εβδομαδα.Θελω να χασω 4-5 κιλα...Θα ηθελα να μου προτεινεις ενα προγραμμα διατροφης αν σου ειναι εύκολο..ευχαριστω

    ReplyDelete
  8. Mαριάννα αυτό είναι κάτι που μπορείς να το κάνεις μόνη σου!Πάνε στον Ιούλιο του 2013 και διάβασε τα άρθρα περί διατροφής!

    ReplyDelete