28.2.10

Ο ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΤΕ ΤΗ ΓΗΡΑΝΣΗ








Έχουμε μιλήσει για το ρόλο της σωματικής άσκησης και της διατροφής στη εξέλιξη της γήρανσης σε μια προσπάθεια να εξηγήσουμε γιατί οι άνθρωποι γερνούν με διακριτά διαφορετικούς ρυθμούς.



Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ ΤΗ ΓΗΡΑΝΣΗ
 
 ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ-ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
 
 
Μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα για να επιβραδύνουμε τη διαδικασία της γήρανσης και τις συνέπειές της. Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσουμε όμως από όλα αυτά μόνο ένα αυτό θα ήταν ο έλεγχος των επιπέδων της ινσουλίνης.
 
Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης συνδέονται με κλινικά συμπτώματα όπως:
 
- παχυσαρκία
- υπέρταση
- διαβήτης
- υψηλή χοληστερίνη
 
Ο καλύτερος τρόπος να ελέγξετε τα επίπεδα της ινσουλίνης σας είναι η μείωση της κατανάλωσης της ζάχαρης - και των συναφών γλυκαντικών - καθώς και των επεξεργασμένων δημητριακών: άσπρο ψωμί,μακαρόνια και σχεδόν όλα τα δημητριακά πρωινού που τα θεωρούμε υγιεινά!
 
Και μόνο αυτήν την αλλαγή να κάνετε, θα νιώσετε άλλοι άνθρωποι μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες!

 
 Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


1 comment:

  1. χρηστο για υδατανθρακα τρωω κυριως μακαρονια σογιας και ρυζι με το φλοιο.πρεπει τα μακαρονια να τα αντικαταστησω;τι αλλο μπορω να φαω;

    ReplyDelete