18.4.10

ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ






Το θέμα το έχω πιάσει εδώ:


ΠΡΩΙΝΗ ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ


Στην πορεία των πραγμάτων έχω να προσθέσω ότι το καθεστώς αυτό άσκησης μου ταιριάζει πολύ για έναν πολύ βασικό λόγο:


Mε ενεργοποιεί τέλεια και αποδίδω καλύτερα σε όλα τα επίπεδα κατά τη διάρκεια της μέρας!

Αυτό είναι το δάσος και τα υπόλοιπα ( μειωμένο γλυκογόνο,αύξηση του μεταβολισμού κλπ) είναι τα δέντρα.


Για καταβολισμό και απώλεια μυϊκής μάζας δεν γίνεται λόγος γιατί κρατάω τα προγράμματά μου σύντομα. 

Το αγαπημένο μου   πρόγραμμα αερόβιας άσκησης - πρώτο πράγμα το πρωί - στην παρούσα φάση είναι το ανεβοκατέβασμα σκάλας.
 Κρατάει 10' εκ των οποίων τα 5' ανεβαίνω τρέχοντας τα σκαλιά δύο-δύο.

Η επιδίωξη μου είναι να πιάνω τους 170 σφυγμούς.

Προσοχή! Μιλάμε για τεχνική υψηλής απόδοσης αλλά που έχει και τα ρίσκα της και δεν είναι κατάλληλη για όλους. Δοκιμάστε την με βαθμιαία ένταση και διάρκεια και πάτε συντηρητικά!


Το καλοκαίρι ανεβαίνω στο Σέιχ Σου - πριν από τη δουλειά - για να κάνω  σπριντ σε ανηφόρα:


ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ:ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΣΤΑ ΥΨΗ!

Θα ήθελα να εξάρω πάλι την αποτελεσματικότητα των σύντομων αλλά συστηματικών και πολύ εντατικών προπονήσεων.

Όταν συνοδεύονται από μια προσεγμένη διατροφή είναι η καλύτερη δυνατή επένδυση στο χρηματιστήριο του fitness. Eιδικά για όσους έχουν υπαρκτό πρόβλημα χρόνου.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!




Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



2 comments:

  1. Με το που κατέβηκα από το κρεβάτι μου ξεκίνησα το πρόγραμμα μου στο τέλος ένιωθα τρομερά κουρασμένη και είχα 1 τρέμουλο. Συνήθως γυμνάζομαι βράδυ και πότε δεν νιώθω έτσι τι μπορεί να συνεβηκε?. Σε ευχαριστώ. Ελένη

    ReplyDelete
  2. Πολλοί έχουν πρόβλημα το πρωί με τα επίπεδα του σακχάρου τους! Μη το ξαναεπιχειρήσεις χωρίς να φας!

    ReplyDelete