15.6.10

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (1)













Δεν είμαι υποχόνδριος με την άσκηση και το θέμα αυτό το έχω αγγίξει εδώ:

ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ.ΔΕΝ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ!

Αν πρόκειται για ένα παρατεταμένο Σαββατοκύριακο με την αγαπημένη σας σε ένα ειδυλλιακό μέρος δεν το συζητώ καν. Θα ήταν άστοχο και άπρεπο να την αφήσετε μόνη έστω και λίγο για χάρη των αθλητικών  σας εμμονών.

Αν όμως είστε σε πολυήμερες διακοπές μην αφήνετε το σώμα σας να σκουριάζει. Ρίξτε λίγο λαδάκι μέρα παρά μέρα!
Αν είστε δε και με τη σύζυγο τότε το κάθε μέρα είναι πιο καλά.

Πότε να γυμναστώ;

'Oποτε ταιριάζει καλύτερα στην καθημερινή σας ρουτίνα και στους βιορυθμούς σας. Δεν χρειάζεται άγχος!

Προσωπικά προτιμώ την άσκηση το πρωί για τους εξής λόγους:

- πρώτα-πρώτα ξυπνάω πολύ νωρίς

- καθαρίζω με τις αθλητικές μου υποχρεώσεις από το πρωί και έχω όλη τη μέρα ελεύθερη για τις λοιπές δραστηριότητες

- το πρωί η χαμηλή (σχετικά) θερμοκρασία μου επιτρέπει να κάνω έντονες προσπάθειες

- δεν κινδυνεύω από τη δράση του ήλιου. Αποφεύγω να εκτίθεμαι μεταξύ 11.00-17.00.

- και βέβαια δεν μου αρέσει να γίνομαι θέαμα για τον πολύ κόσμο με τον ασυνήθιστο τρόπο που γυμνάζομαι.


Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Μινιμαλιστικό. Το πολύ-πολύ ένα σορτς και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.
 Αν σας αρέσει - όπως εμένα - να γυμνάζεστε πάνω στο κύμα τότε ένα μαγιό είναι αρκετό.

Σε καμιά περίπτωση δεν χρειάζεστε γυμναστήριο. Θα 'λεγα ότι είναι ευκαιρία να χαρείτε καλύτερα  τη φύση και το θεωρώ ακατανόητο να κλείνεται κανείς μέσα στο  γυμναστήριο.

Αν θέλετε να κάνετε βάρη;

To μόνο εύκολο. Θα χρησιμοποιήσετε το βάρος του σώματός σας για να κάνετε μια σειρά από εκπληκτικές ασκήσεις για τον άνω,μέσο και κάτω κορμό.

Μερικές ιδέες μπορείτε να πάρετε εδώ:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΒΑΡΟΣ:ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΟΡΜΟΥ


Περισσότερα αύριο. Μέχρι τότε:


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



No comments:

Post a Comment