2.7.10

ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΟΡΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ: ΞΥΠΝΗΣΤΕ!








H πρωτεΐνη ορού γάλακτος  ή "whey protein" χρησιμοποιείται από  πολλούς αθλητές σαν προ-προπονητική ή μεταπροπονητική διατροφή για να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειάς τους στη προπόνηση και για να βοηθήσει στη γρηγορότερη αποκατάσταση και επούλωση των μικροτραυμάτων των μυών  και στην πρωτεϊνική σύνθεση.

Πολλοί χρησιμοποιούν έτοιμα πρωτεϊνούχα σέικ αλλά αυτοί που γνωρίζουν πραγματικά και είναι ψαγμένοι τα φτιάχνουν από μόνοι τους.

H πρωτεΐνη ορού γάλακτος "whey protein" είναι ένα παραπροϊόν της βιομηχανίας του τυριού.
Είναι το υδαρές υγρό που ξεχωρίζει από το τηρόπηγμα.
Φαντασθείτε ότι παλιότερα πετιόταν σαν απόβλητο!

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος μετατρέπεται σε σκόνη είτε με επίδραση υψηλών θερμοκρασιών - να την αποφεύγετε λόγω βασικών αλλοιώσεων - είτε με διάφορες μορφές μικροδιήθησης που αφήνουν αναλλοίωτα τα βασικά χαρακτηριστικά της.

Να προτιμάτε την απομονωμένη μορφή (whey isolate). Αποφεύγετε τα προϊόντα με χρωστικές και συνθετικά γλυκαντικά.

Τον τελευταίο καιρό γίνεται μεγάλος ντόρος με τα προϊόντα πρωτεΐνης ορού γάλακτος γιατί πολλά από αυτά βρέθηκαν με απαράδεκτα υψηλές συγκεντρώσεις τοξικών μετάλλων όπως κάδμιο,μόλυβδος,αρσενικό,υδράργυρος κλπ.

Ξυπνήστε και ψάξτε το καλύτερα!

Το κυνήγι της χαμηλής τιμής αλλά και του κέρδους έχει κάνει το χώρο πολύ βρώμικο με αποτέλεσμα πολλά βδελυρά παιχνίδια να παίζονται πάνω στις γυμνασμένες πλάτες σας!

Προστατέψτε την υγεία σας και επιβραβεύστε τους τίμιους επαγγελματίες.

Στοπ εδώ για να μη νομιστεί ότι προμοτάρω οτιδήποτε!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




17 comments:

  1. ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ?ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ.

    ReplyDelete
  2. "Πολλοί χρησιμοποιούν έτοιμα πρωτεϊνούχα σέικ αλλά αυτοί που γνωρίζουν πραγματικά και είναι ψαγμένοι τα φτιάχνουν από μόνοι τους.

    H πρωτεΐνη ορού γάλακτος "whey protein" είναι ένα παραπροϊόν της βιομηχανίας του τυριού.
    Είναι το υδαρές υγρό που ξεχωρίζει από το τηρόπηγμα.
    Φαντασθείτε ότι παλιότερα πετιόταν σαν απόβλητο!"
    Μπορείτε να πείτε πώς ακριβώς μπορώ να φτιάξω πρωτεΐνη μόνος μου;Πού θα βρώ την σκόνη σε καθαρή μορφή και πώς θα φτιάξω τις αναλογίες στη συνέχεια.

    ReplyDelete
  3. Μπορεις να φτιαξεις μονος σου,ψαξε στο google homemade whey protein

    ReplyDelete
  4. Για μένα εάν κάποιος δεν έχει προβλήμα δυσανεξίας στη γαλακτόζη, θα πρέπει να προτιμάει την απλή whey από τη Isolate κυρίως για δύο λόγους
    1. Η whey είναι πολύ λιγότερο επεξεργασμένη και γι'αυτό διατηρεί αναλλοιωτα σε μεγάλο ποσοστό τα συστατικά της, για τα οποία ορισμένες ερευνες έχουν δείξει αντιφλεγμονωδεις και αντικαρκινικές ιδιότητες. 2. Είναι πολύ ποιό φθηνή από την Isolate. Ουσιαστικά η Isolate δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα παραπροιόν της whey με σκοπό την αύξηση της περιεκτικότητας σε πρωτείνη και μείωση/μηδενισμό των υδατανθράκων και λιπών

    ReplyDelete
  5. πως θα ξερουμε ποια ειναι καλη κ ποια οχι; στην παγκοσμια αγορα δεν θα επρεπε να εχουν γινει ερευνες τουλαχιστον για καποιες γνωστες μαρκες;

    ReplyDelete
  6. Τasos ειλικρινά δεν χρειάζεσαι τέτοια συμπληρώματα. Άσκηση και προσεγμένη διατροφή επαρκούν!

    ReplyDelete
  7. εχω βρει μια ελληνκη πρωτεινη απο αιγοπροβειο γαλα χωρις γευση ουτε σηντηριτηκα..ξερει κανεις αν ειναι καλη?

    ReplyDelete
  8. Κωνσταντίνος Π.February 1, 2013 at 4:41 PM

    Σε γενικές γραμμές το γάλα του πρόβατου και κατά δεύτερον του γιδιού είναι ανώτερα της αγελάδας.

    ReplyDelete
  9. Κωνσταντίνος Π.February 2, 2013 at 2:50 AM

    Στο τυρι Cottage το υγρο ανάμεσα στα μπαλάκια τυριού είναι Whey. Τα μπαλάκια τυριού Casein

    ReplyDelete
  10. Εγώ ασχολούμαι με τ ποδόσφαιρο νομίζω πως η διατροφή δεν είναι αρκετη για να μπορέσει κανεις νααντεπεξέλθει στις προετοιμασιαες αλλα και στις καθημερινές προπονήσεις αφου χανεται σε μικρο ποσοστό η μυϊκή μάζα κάνοντας 1.30 ώρα αεροβια(συνολικη προπινηση) καθημερινα κ σε υψηλες εντασεις,και 1-2 φορες βαρη τν εβδομαδα.πιστευω οτι χρειαζομαι καποιο συμπληρωμα πρωτεινης θα μπορουσες να προτινεις καποιο?συμφωνεις? Σε ευχαριστω πολυ !!! Κωνσταντίνος

    ReplyDelete
  11. Δεν έχω αντίρρηση για ένα συμπλήρωμα αν το επιθυμείς αλλά δεν το προτείνω προσωπικά!

    ReplyDelete
  12. Οκ,ευχαριστώ πολύ Χρήστο!!!

    ReplyDelete
  13. ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ?ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ.ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ.idia erwthsh me ton pio panw filo !

    ReplyDelete
  14. οπως αυτη πχ?

    http://www.bioin.gr/el/products-632/bioin-neocell-κολλαγονο-super-sport-σκονη-πρωτεινης-675-gr-αθλητικη-χρηση-φυσικα-συμπληρωματα-διατροφης.htm

    ReplyDelete
  15. Υπάρχουν και οι Vegan πρωτείνες για οσους ενδιαφέρονται όπως μπιζελιού, αρακά και άλλες χωρίς τεχνητά γλυκαντικά και χρωστικές ουσίες και πλούσια σε BCAAs. Βεβαια υστερούν σε γέυση αλλα εμένα προσωπικά δεν με πολύ απασχολεί η γεύση στο σκέυασμα.

    ReplyDelete
  16. Ρε παιδιά πορεύτηκα πολλά χρόνια χωρίς συμπληρώματα και είχα πάντα καλή υγεία κι εμφάνιση. Δεν βλέπω το λόγο να χρησιμοποιεί κανείς συμπληρώματα!

    ReplyDelete
  17. γεια σου χριστο ακουσα απο πωλητη σε καταστημα με συμπληρωματα οτι πρεπει να αλλαζω μαρκα πρωτεινης γιατι συνηθιζει ο οργανισμος και την αποβαλει με το κατουρημα . ισχυει κατι τετοιο? εμενα μου φαινεται κουφο

    ReplyDelete