22.9.10

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ!




Πέστε με υπερβολικό αλλά η συμβατική/παραδοσιακή αερόβια άσκηση όπως το τρέξιμο με σταθερό τέμπο για μένα έχει πεθάνει.

Και σκεφθείτε ότι έχω χαράξει μονοπάτια μέσα στο Σέιχ Σου έχοντας λιώσει πολλά ζευγάρια παπούτσια.

Από τη ώρα που  το γύρισα στη διαλειμματική άσκηση και κυρίως στα σπριντ σε ανηφόρα ή σε σκάλα το σώμα μου άλλαξε σαφώς προς το καλύτερο.
 Τώρα μοιάζει περισσότερο με σώμα σπρίντερ ενώ παλιότερα δυσκολευόμουν να κρατήσω μυϊκή μάζα.

Τώρα είμαι πιο δυνατός,πιο εκρηκτικός και η αντοχή μου παρ' όλο ότι έχει πέσει από τα ανώτερα επίπεδα που είχα κατακτήσει εν τούτοις παραμένει υψηλή.


Η  διαλειμματική άσκηση με σπριντ κάνει τα εξής καταπληκτικά πράγματα:


1. Είναι η μόνη μορφή άσκησης που αυξάνει σημαντικά τα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης:

ΥΨΗΛΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ

2. Bοηθάει στην παραγωγή από τα επινεφρίδια μεγάλων ποσοτήτων κατεχολαμινών- αδρεναλίνης κυρίως και νοραδρεναλίνης.

Οι κατεχολαμίνες βοηθάνε στο κάψιμο του λίπους και μάλιστα σύμφωνα με μελέτες στοχεύουν στο κοιλιακό λίπος.

3. Σέβεται τη μυϊκή μας μάζα.

4. Αυξάνει τη μάζα και τον αριθμό των μιτοχονδρίων.


ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! (2)


Αλλά...

δυστυχώς δεν είναι για όλους. Για να εκμαιεύσει κανείς όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα θα πρέπει να πιάσει πολύ υψηλές στροφές, πράγμα που αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο τραυματισμού για τους σχετικά αγύμναστους.

Αν ανήκετε στην κατηγορία αυτή προχωρήστε συντηρητικά.

Αν πάλι είστε ήδη fit μη χάνετε καθόλου χρόνου. Περάστε στην αντίπερα όχθη!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




11 comments:

  1. Nice blog & good post. overall You have beautifully maintained it, you must try this website which really helps to increase your traffic. hope u have a wonderful day & awaiting for more new post. Keep Blogging!

    ReplyDelete
  2. κ εγω απο τοτε που σε διαβαζω εφαρμοσα τα σπριντακια στη σκαλα κ νιωθω ξανα κοριτσοπουλο ( δεν ειμαι προ πολλου)

    ReplyDelete
  3. Κυριε χρηστο καλημερα, σας εχω στειλει και μηνυμα στο inbox πως μπορω να επικοινωνήσω μαζί σας;

    ReplyDelete
  4. εγω δεν μπορω να καταλαβω ... ενω εχω κανει πολλες προσπαθειες να κανω επιτελους καποια στιγμη γραμμωση δεν μπορω να τα καταφερω ενω εχω φτασει σε σημειο να κανω διαλειμματικη 40 λεπτων με κλιση 2 κ ταχυτητες να φτανουν μεχρι 9 πχ... δεν βλεπω αλλη διαφορα ... κολλησα στα 59-60 kg. με υψος 157cm ...το θεμα ειναι οτι ενω κανω βαρη σε split καθημερινα γυμναστηριο κ καθημερινα τα 40 λεπτα διαδρομο ... δεν βλεπω διαφορες ... κατι μαλλον κανω λαθος :(

    ReplyDelete
  5. Έχει να κάνει σχέση περισσότερο με τη διατροφή. Αλλά και η ταχύτητα είναι μικρή. Πρέπει κανείς να πιάσει κοντά στα 20 χιλιόμετρα κι αυτό δεν γίνεται σε μηχανήματα!

    ReplyDelete
  6. καλησπερα Χρηστο για ακομα μια φορα!!πιστευω πως η διαλειμματικη μπορει να γινεται με πολλους τροπους.π.χ. τη μια μερα κάνω 4χ1:30 σκάλες,την άλλη 3χ600 και την αλλη δυο μίλια,όλα με μέσο όρο 1:30 το 400άρι και την άλλη 10χ100(όλα σε συνδυασμό με άλλες ασκήσεις πάντα με την ανάλογη εκρηκτικότητα).δε μπορούμε να πούμε πως η κάθε απόσταση έχει διαφορετικά οφέλη για τον οργανισμό??

    ReplyDelete
  7. ευχαριστω για την απαντηση Χρηστο ... αλλα απο διατροφη προσεχω οσο μπορω ... μεχρι κ πρωτεινη περνω (δλδ τωρα αρχισα εχει 2 βδομαδες) κ αμινοξεα σαν συμπληρωματα ... αλλα διαφορα επισης δεν βλεπω ... κανω βαρυ τα τελευταια 4 χρονια αλλα μετα το καλοκαιρι αρχισα να ανεβαζω κιλα... γιατι μεχρι τοτε πηγαινα με πολυ λιγα κιλα κ πολλες επαναληψεις ... τωρα αλλαξα προγραμμα πρςτα κανω διαλειμματικη κ μετα μπαινω σε split προγραμμα με βαρυ καθημερινα 6 μερες τιν βδομαδα... ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ πολυ μας βοηθανε τα αρθρα σου ;)

    ReplyDelete
  8. Bill η ποικιλία είναι πολύ καλή για την άσκηση αναμφίβολα.Καλό είναι να αλλάζουμε συχνά τις παραμέτρους!

    ReplyDelete
  9. Γενικά έχω δει ότι το ζήτημα της αντοχής και της ταχύτητας είναι πολύπλοκο.π.χ. είδα πως μέσα από ασκήσεις όπως squats και διάφορες παραλλαγές αυξήθηκε η αντόχή μου.όχι λόγω αναπνοών, αλλά επείδή μετά οι μυες κουράζονταν πολύ πιο δύσκολα.Η άλλο παράδειγμα,κάποιοι φίλοι μου τρέξανε στον τελευταίο μαραθώνιο.Η αντοχή τους μετά ήταν σαφώς πολύ καλύτερη, αλλά οι επιδόσεις τους σε σπριντ μειώθηκαν αρκετά.

    ReplyDelete
  10. Τί γνώμη έχετε για τα γυμναστήρια Curves;;;; Αξίζει άραγε τον κόπο;;;

    ReplyDelete
  11. Δεν μπορώ να κριτικάρω κάτι που δεν έχω δοκιμάσει!Δεν μπορώ να πω με σιγουριά!

    ReplyDelete