21.2.11

ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΘΙΣΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ! (3)






Διαβάστε επίσης:

ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΘΙΣΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!


Τι μπορείτε να κάνετε όμως για αποφύγετε τους διατροφικούς εθισμούς και να γίνετε απόλυτοι κύριοι της όρεξης σας;


1. Το κυριότερο: μάθετε να ελέγχετε τα επίπεδα του σακχάρου σας. Όταν τρώτε ένα κρουασάν για να κατευνάσετε τις έντονες προτροπές του οργανισμού σας κάνετε στο σώμα σας σας διπλό κακό:

- το γεμίζετε  με κενές θερμίδες

- τροφοδοτείτε το φαύλο κύκλο: ζάχαρη για ενέργεια - υπογλυκαιμία - ακόμη περισσότερη ζάχαρη για ενέργεια.

Χρειαζόμαστε ένα σταθερό ενεργειακό προφίλ χωρίς σκαμπανεβάσματα.

Μάθετε να τρώτε υδατάνθρακες φυσικούς και ανεπεξέργαστους με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Μάθετε επίσης να τρώτε μικρότερα γεύματα και πιο συχνά.


2. Να ετοιμάζετε μόνοι σας τα γεύματά σας ακόμη κι όταν δεν μπορείτε ή δεν έχετε χρόνο για να μαγειρέψετε. Λύσεις υπάρχουν άπειρες.

Ελαττώστε σιγά σιγά τα ταχυφαγεία και τα deliveries. Όταν τρώτε από έξω να προτιμάτε τις πιο υγιεινές επιλογές.

Σιγά σιγά θα πρέπει να ξεσυνηθίσετε τις έντονες γεύσεις. Στην αρχή είναι πιο δύσκολα αλλά θα τα καταφέρετε με λίγο επιμονή.


3. Όχι μόνο η ζάχαρη αλλά και όλα τα συνθετικά γλυκαντικά φέρνουν λαχτάρα και ακόρεστη βουλιμία για συγκεκριμένες τροφές.

 Προσέξτε ιδιαίτερα την παγίδα των τεχνητών γλυκαντικών!

Βγάλτε τε σιγά σιγά από τη διατροφή σας και θα γίνετε απόλυτοι κύριοι της όρεξής σας.


4. Τέλος κάτι εξαιρετικά σημαντικό: φροντίστε για το σωστό επίπεδο της βιταμίνης D:

BITAMINH D: ΕΝΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΣΘΕ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ



Η πιθανή έλλειψη της βιταμίνης D παρεμποδίζει τη σωστή λειτουργία της λεπτίνης, της ορμόνης δηλαδή που ειδοποιεί τον εγκέφαλο πότε είναι γεμάτο το στομάχι μας.

ΛΕΠΤΙΝΗ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΥΤΗ ΟΡΜΟΝΗ (2)





Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


















7 comments:

  1. μεγαλο θεμα θιγεις.
    και η χειροτερη εκφανση του ειναι η διατροφικη διαταραχη ονοματι βουλιμια...τεραστιο προβλημα για τον ανθρωπο που τη βιωνει, απειρως υποτιμημενο απο τους περισσοτερους.

    ReplyDelete
  2. Περίπου 3 χρόνια κάνω υγιεινή διατροφή, αθλούμαι καθημερινά, βάρη και αερόβια και έχω φτιάξει ένα αρκετά καλό σώμα.
    Τη μανία μου για γλυκά όμως δεν μπορώ να τη ξεπεράσω.
    ορισμένες φορές ξυπνώ τα ξημερώματα.
    Δεν το παθαίνω πάντα, γενικά είμαι πολύ πειθαρχημένο άτομο αλλά όταν με πιάσει τρέμω σαν ναρκομανής.
    Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ξεπεράσω? γιατί αν συνεχιστεί δεν με βλέπω καλά.

    ReplyDelete
  3. Φίλε anonymous2, μέχρι πριν 7-8 μήνες ήμουν περίπου στη θέση σου.
    Εξαρτημένος από ζάχαρη και πάσης φύσεως γλυκά.
    Από πείσμα περισσότερο και παρά για λόγους υγείας αποφάσισα να σταματήσω αυτόν τον εθισμό μαχαίρι το καλοκαίρι που μας πέρασε.
    Στην αρχή είχα πολλά προβλήματα. Πήγαινα για καφεδάκι και ο σκέτος φραπές μου έφερνε τάση για μετό.

    Έτσι, αποφάσισα να πάω με ρέγουλα.
    Οι 3 κουταλιές ζάχαρη έγιναν μία με αύξηση του γάλατος για να "ξεγελάει".
    Η μία έγινε μισή μέχρι που τώρα ειλικρινά δεν με ενοχλεί καθόλου να πίνω καφέ σκέτο.
    Μάλιστα ορισμένες φορές που πλέον δοκιμάζω μέτριο μου φέρνει γλυκίλα που με ανακατεύει.

    Δεν έχω κόψει τελείως τα γλυκά, αλλά έχω περιορίσει τη ζάχαρη σε ποσοστό ίσως και 90% αυτής που έτρωγα τότε.

    Νομίζω ότι βήμα-βήμα δεν είναι και τόσο δύσκολο τελικά.

    ReplyDelete
  4. φίλε nik, το θέμα είναι ότι δεν τρώω γλυκά,αν και μου αρέσουν πολύ, τον καφέ μου το πίνω σκέτο εδώ και χρόνια και σε γενικές γραμμές, κάνω διατροφή bodybuilding, όχι hardcore αλλά αρκετά σοβαρή μπορώ να πω. (είμαι 78 kg με 9% λίπος ) Όμως όταν με πιάσει μπορώ να φάω μια μικρή τούρτα ολόκληρη , και πάσης φύσεως γλυκό, μιλάμε για ποσότητες απίστευτες.Αν είναι μια φορά το μήνα δεν θα το έδινα σημασία, αλλά τώρα τελευταία γίνεται συχνά και είναι ανεξέλεγκτο.
    Πάντως δεν είναι θέμα θέλησης, αυτό είναι σίγουρο.

    ReplyDelete
  5. Και εγώ πιστεύω στη σταδιακή απεξάρτηση.

    Έχω παρατηρήσει ότι αυτού του είδους οι διατροφικές συμπεριφορές έχουν να κάνουν συχνά με τον άστατο συναισθηματικό μας κόσμο και στην ουσία υποκαθιστούν κάποια συναισθηματικά κενά. Δεν επιμένουν όταν νιώθουμε συναισθηματικά ολοκληρωμένοι.

    ReplyDelete
  6. psegiannakis mihalisJanuary 28, 2014 at 10:45 PM

    Σε ευχαριστούμε για όλα τα τόσα σημαντικά που διαβάζουμε ανελλιπώς καθημερινά Χρήστο. Ποια η γνώμη σου για το φυτό στεβια το έχω αντικαταστήσει κυριολεκτικά με τη ζάχαρη και θεωρώ ότι είναι φυσικό προιον

    ReplyDelete
  7. Είναι σαφώς προτιμότερο από τη ζάχαρη αλλά καλό θα είναι να απαλλαγείς από τις εξαρτήσεις από κάθε γλυκαντικό!

    ReplyDelete