19.8.11

Τα θαυματουργά σταφύλια! (2ο και τελευταίο)







Διαβάστε επίσης:


3. Σταφύλια για υγιές καρδιαγγειακό σύστημα

 Το καρδιαγγειακό σύστημα είναι το πρώτο που επωφελείται καλύτερα από τις προηγούμενες δύο ιδιότητες. Όλα τα παρακάτω είναι συνέπειες της συστηματικής κατανάλωσης σταφυλιών:

- Xαμηλότερα επίπεδα κακής χοληστερίνης αλλά και χαμηλότερος ρυθμός οξείδωσής της.

- Μείωση της αρτηριακής πίεσης.

- Αυξημένα επίπεδα στο αίμα της γλουταθειόνης, της μητέρας όλων των αντιοξειδωτικών

- Μειωμένος κίνδυνος χρόνιας φλεγμονής.

4. Σταφύλια για μικρά σκαμπανεβάσματα στα επίπεδα του σακχάρου

Με ένα μέσο γλυκαιμικό δείκτη κάτω από το 50 και όντας γεμάτα από φυτοχημικά τα σταφύλια δεν ανεβάζουν ιδιαίτερα τα επίπεδα του σακχάρου,ρυθμίζουν ευνοϊκά την έκκριση της ινσουλίνης και μειώνουν την ινσουλινοαντίσταση.

5. Σταφύλια για αντιγήρανση

Εδώ υπεισέρχεται η περίφημη ρεσβερατρόλη που φαίνεται ότι ενεργοποιεί αρκετά γονίδια που έχουν σχέση με τη μακροζωία.

Ρεσβερατρόλη περιέχουν τόσο τα κόκκινα όσο και τα λευκά σταφύλια.

Αν έπρεπε να επιλέξουμε τα καλύτερα βάσει του χρώματός τους, θα έλεγα ότι τα κόκκινα υπερτερούν στα σημεία λόγω της περιεκτικότητάς τους σε ανθοκυανίνες (τα  φυτοχημικά φαινολικής βάσης που βρίσκονται στη φλούδα των σκούρων σταφυλιών).

Τέλος τα σταφύλια έχει βρεθεί ότι κάνουν καλό στο μυαλό,έχουν αντιμικροβιακές ιδιότητες και προλαμβάνουν φυσικά τους καρκίνους του στήθους,του προστάτη και του παχέος εντέρου.

Συμπερασματικά

Βάλτε τα σταφύλια στη διατροφή σας.

Όσοι είστε γλυκατζήδες μπορείτε να αντικαταστήστε μέρος των γλυκών που σας σέρνουν προς τον τάφο με γλυκά σταφύλια που σας σπρώχνουν προς την ζωή.

Να προτιμάτε τα σταφύλια με κουκούτσια, τα οποία κουκούτσια και να τρώτε.

Να τρώτε επίσης τις φλούδες που περιέχουν τα περισσότερα από τα φυτοχημικά του σταφυλιού.

Όσες μαμάδες αγοράζουν σουλτανίνα για τον κανακάρη τους και μάλιστα του καθαρίζουν και τη φλούδα, κάνουν μια τρύπα στο νερό.

Άσπρα ή σκούρα σταφύλια;

Άριστα και τα δύο με τα δεύτερα να υπερτερούν στα σημεία.

Και με το κρασί τι γίνεται;

Aν και θεωρώ το κρασί σαν το νο 1 αλκοολούχο ποτό, δεν ξεχνάω ποτέ ότι το αλκοόλ είναι μια νευροτοξίνη που βλάπτει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα, εκτός κι αν η κατανάλωσή του τηρηθεί μέσα σε πολύ αυστηρά πλαίσια.

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




2 comments:

  1. Συμπεραινοντας,δεν ειναι η ιδανικότερη επιλογή μεταπροπονητικα λογω χαμηλού γλυκαιμικου δείκτη;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Μπορείς να φας αν το επιθυμείς.

      Delete