14.12.11

Πράγματα που θα ήθελα να μου έλεγαν στα 19 μου (3ο - τελευταίο)








Διαβάστε επίσης:

Πράγματα που θα ήθελα να μου έλεγαν στα 19 μου (2ο)



7. Να επενδύω κάθε μέρα στον εαυτό μου

Να μην αφήνω ούτε μια μέρα χωρίς να κάνω κάτι ουσιαστικό για την προσωπική μου βελτίωση: διάβασμα ενός βιβλίου,σωματική άσκηση,σχέσεις με ουσία κλπ.

Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων μας προσφέρει καλύτερο έλεγχο της ζωής μας.

Η επένδυση αυτή δεν είναι ασύμβατη με την απόλαυση. Απολαμβάνουμε όταν μπορούμε και πασχίζουμε όταν πρέπει.

Η ουσία είναι ότι επιβάλλεται να εξοπλίζουμε τον εαυτό μας για ν' αυξάνουμε τις πιθανότητές του.


8. Να βγάζω από τη ζωή μου ανθρώπους και καταστάσεις που την μολύνουν με τον αρνητισμό και τη μιζέρια τους.

Να μην ασχολούμαι με περιπτώσεις που δεν χωράνε γιατριά!

Όταν ο εσωτερικός σου εαυτός κραυγάζει "τέρμα!" πάρε το καπελάκι σου και φύγε!


9. Ότι τα περισσότερα πράγματα που φαίνονται σπουδαία είναι τελικά θέματα ρουτίνας και δεν αξίζουν φαιά ουσία και ξόδεμα ψυχής.


10. Ότι πρέπει να εκμεταλλεύομαι στο έπακρο όλους τους πόρους που μου παρέχονται από τους γονείς μου,το κράτος κλπ.

Το να παρακολουθήσω για παράδειγμα την εισήγηση ενός καλού καθηγητή είναι προνόμιο που το έχει πολύ λίγος κόσμος. Μάλιστα αρκετοί πληρώνουν αδρά για να μου το εξασφαλίσουν.

Γιατί να το απαξιώσω;

Βιβλιοθήκες,ταινιοθήκες,ανοιχτές διαλέξεις,δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια και δεκάδες άλλες ευκαιρίες γνώσης: ρουφήξτε τους το μεδούλι!


11. Να γνωρίζω περισσότερο κόσμο και να μην καίω γέφυρες.

Τότε δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τη σημασία των γνωριμιών στην εξέλιξη της επαγγελματικής και της γενικότερης ζωής μου.

Το έμαθα με το δύσκολο τρόπο!

Δικτυωθείτε νεαροί και νεαρές!

Όχι στο διαδίκτυο!

Στην πραγματική ζωή!


Δεν γνωρίζω αν θα είχα την ωριμότητα να καλοδεχθώ και να αφομοιώσω τέτοιου είδους συμβουλές στα 19 μου.

Σίγουρα όμως θα ήθελα να μου τις έδινε κάποιος,να μου άνοιγε δηλαδή κάποιους νέους ορίζοντες.


Με πολλή αγάπη αφιερωμένο στην κόρη μου και στους συνομηλίκους της!!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας





https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





3 comments:

  1. Χρήστο, συμφωνώ ότι στα 19 (ούτε σε όποια ηλικία), δεν μπορούμε να καταλάβουμε την αξία κάποιων συμβουλών. Νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να μπορούσε κάποιος να μας εξηγήσει με το παράδειγμά του πώς κάτι δούλεψε γι'αυτόν, μαζί όμως και με τις δυσκολίες και απογοητεύσεις που αυτό το κάτι ενέχει. Πιστεύω ότι αυτό είναι και το πρόβλημα των βιβλίων αυτοβοήθειας: Δίνουν μια σειρά από tips τα οποία φαίνονται σαν συνταγές επιτυχίας. Χωρίς να είναι. Νομίζω ότι για να σε "ακουμπήσει" μία συνταγή, πρέπει να είσαι σε μία αντίστοιχη φάση. Αυτό εισπράττω και από τα σχόλια στις αναρτήσεις σου. Άτομα που ψάχνονται... Μου άρεσε τέλος η αφιέρωση στην κόρη σου (πόσω χρονώ αλήθεια;!)... Συνέχισε την καλή δουλειά :-)

    ReplyDelete
  2. Βλιώρα, 3 τιτλοι δε σου εφτασαν να παρεις χαμπαρι ποσο χρονων ειναι η κορη του Χρηστου;

    ReplyDelete
  3. Συγνώμη, Anonymous, χάθηκα στην ουσία των αναρτήσεων και ξέχασα τους τίτλους...

    ReplyDelete