5.12.11

Θανατηφόρο λίπος της κοιλιάς: λιώστε το!








Το σπλαχνικό λίπος στην κοιλιά συνδέεται άμεσα με τα υψηλά επίπεδα των βασικών ορμονών που προκαλούν φλεγμονώδεις καταστάσεις στον οργανισμό:

τον παράγοντα νέκρωσης όγκων α (TNF-α ) και την ιντερλευκίνη-6 (IL-6).

Αυτές όταν είναι εκτός ελέγχου δεν επιτρέπουν στη λεπτίνη να ελέγξει αποτελεσματικά το βάρος μας.

Ο μακράν καλύτερος τρόπος  για να μειώσουμε το λίπος της κοιλιάς μας και δη το σπλαχνικό είναι η αντιφλεγμονώδης διατροφή.

 Έτσι λεπταίνουμε τη μέση μας κι επί πλέον αποκτάμε περισσότερη ενέργεια μιας και σπάει ο ορμονικός φαύλος κύκλος .


Τι να τρώτε για να κάψετε πιο γρήγορα και εύκολα το πάχος της κοιλιάς:

1. Ωμέγα-3 λιπαρά:

Προτιμήστε τα μικρά λιπαρά ψάρια και κυρίως τη σαρδέλα. Μπορείτε να τρώτε κονσέρβες αν δεν έχετε ευχέρεια για μαγείρεμα.

Μπορείτε επίσης να τρώτε λιναρόσπορο - αφού πρώτα τον αλέστε σε μύλο του καφέ . Εναλλακτικά μπορείτε να τον αγοράσετε έτοιμο,συντετριμμένο.

Πολύ καλά είναι και τα καρύδια αλλά επειδή ταγκίζουν εύκολα συμφέρει να τα αγοράζετε με το τσόφλι και να καθαρίζετε λίγο πριν τα καταναλώσετε!

2. Πολλά λαχανικά

Περιέχουν μεγάλες ποσότητες από αντιφλεγμονώδεις παράγοντες.

Να τα προτιμάτε ωμά,βρασμένα σε ατμό ή ελαφρά σοταρισμένα.

Ο απόλυτος βασιλιάς είναι το μπρόκολο κι ακολουθούν τα υπόλοιπα σταυρανθή και το σπανάκι.

3. Το ρόδι

Τώρα που βγήκαν τα ελληνικά ρόδια με 1.7 ευρώ το κιλό,απλά ξεσκίστε τα!Το είχαν παρακάνει με τα εισαγόμενα!

Υπάρχει και φυσικός χυμός αλλά να προτιμάτε σαφώς τον καρπό.

Έχει όμως το ρημάδι αυτό το μειονέκτημα που βγαίνει πολύ δύσκολα από τα ρούχα.

Όταν τρώω ρόδια, ετοιμάζομαι πρώτα για μάχη. Αν με δείτε εκείνην την ώρα θα τρομάξετε γιατί φέρνω κάπως σε βαμπίρ!

Περισσότερα όμως αύριο!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





18 comments:

  1. εχει βγει στο εμπόριο χυμός ροδιού συνεταιριστικης προέλευσης....εγκρίνεται?

    ReplyDelete
  2. Nαι αν είναι φυσικός και χωρίς θερμική επεξεργασία. Όταν όμως έχει ρόδια στην αγορά να τρώτε ρόδια!

    ReplyDelete
  3. Τα ροδια πραγματικα τα κατασπαραζω και ειναι αυτο που λες φιλε μου, ετοιμαζεσαι για μαχη και αν ειναι διπλα σου και κανενας αλλος παιρνεις και αμαχο πληθυσμο! Χαχαχαχα σοβαρα ειναι τελειο φρουτο!Και στον αποχυμωτη δινει τελειο χρωμα και γευση!

    ReplyDelete
  4. Pou stirizete oti to splaxniko lipos sti kilia sindeete me to TNF?? Iparxi kapia sxetiki meleti pou tha mporouses na mas parapempsis?

    ReplyDelete
  5. http://diabetes.diabetesjournals.org/content/56/4/1010.full

    ReplyDelete
  6. Έλα Χρηστάκο για να μη λερώνεσαι...
    http://www.youtube.com/watch?v=rnujQquKCQY

    http://www.youtube.com/watch?v=jJ7dk9nDR-k

    εγω χρησιμοποιώ και τους δύο ανάλογα με τη ράτσα του ροδιού.

    ReplyDelete
  7. ti akrivws enoeis kaudia me to tsofli..?

    ReplyDelete
  8. Όχι καθαρισμένα γιατί ταγκίζουν γρήγορα. Το τσόφλι εννοείται ότι το πετάμε!

    ReplyDelete
  9. This helps ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=wXG1X_Z293M&feature=youtube_gdata_player

    ReplyDelete
  10. Χρηστο καλησπερα.Επειδη εδω γερμανια δεν βρισκεις φρεσκο ψαρι,σαρδελα απο κονσερβα οπως γραφεις παραπανω μπορω να φαω...αλλα μπορω συνεχεια..η εχει το ιδιο προβλημα με τον τονο σε κονσερβα__Ευχαριστω

    ReplyDelete
  11. Μπορείς! Η σαρδέλα είναι μικρό ψάρι,ζει λίγο και δεν συσσωρεύει βαρέα μέταλλα!

    ReplyDelete
  12. Χρήστο αυτό για τα καρύδια ισχύει και για τα Αμύγδαλα - λιναροσπορο;

    ReplyDelete
  13. Τα αμύγδαλα δεν έχουν πολλά ωμέγα-3. Συνεπώς πάμε για καθαρισμένα καρύδια και συντετριμμένο λιναρόσπορο!

    ReplyDelete
  14. Και τι ποσοτητες να τρώμε? Ποσα ροδια την ημέρα, πόσο λιναρόσπορο και σαρδέλες?

    ReplyDelete
  15. Δύο μεγάλα ρόδια την εβδομάδα,δύο κοφτές κουταλιές της σούπας σπασμένο λιναρόσπορο και ένα κιλό σαρδέλες για έναν άντρα 90 κιλών είναι καλά.

    ReplyDelete
  16. χρηστο καλησπερα. σε εκτιμω αφανταστα και οσα γραφεις εχουν ενδιαφερον...Διαβαζω ολα τα αρθρα και σε μερικα μπερδευομε...Θα ηθελα να μου βγαλεις ενα εβδομαδιαιο προγραμμα διατροφης για καψιμο λιπους κοιλιας...ασπρο αλευρι και ζαχαρη τα εχω κοψει και ειμαι στην φαση που επιασα πλατο. επειδη μπερδευτικα λιγο με την διατροφη δεν θελω να χασω μυικη μαζα..

    ReplyDelete
  17. Δεν βγάζω προγράμματα φίλε. Αν το έκανα κι αυτό θα χρειαζόμουν 48 ώρες στο 24ωρο. Ωστόσο μπορείς να το κάνεις μόνος σου το πρόγραμμα βάσει των οδηγιών μου.

    ReplyDelete