16.6.12

Λεπτή μέση - μειωμένο πάχος κοιλιάς









Διαβάστε επίσης:


Θέλω να χάσω πολύ λίπος! (3)


To πάχος της κοιλιάς απασχολεί πολύ κόσμο για λόγους κυρίως αισθητικούς αλλά είναι γεγονός ότι το σπλαχνικό λίπος αποτελεί και κύριο αίτιο του μεταβολικού συνδρόμου.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα λόγω ορμονικού προφίλ το έχουν οι άντρες αλλά και οι γυναίκες δεν πάνε πίσω.

Θα δούμε εδώ τους πιο σίγουρους τρόπους για να αποβάλλετε το πάχος της κοιλιάς και να αποκτήσετε μια πιο λεπτή μέση.

Να θυμάστε ότι τα 3/4 της προσπάθειάς σας θα πρέπει να εστιάζεται στη διατροφή

και το υπόλοιπο 1/4 στην άσκηση και σε καλές συνήθειες όπως ο επαρκής ύπνος αλλά και σε ότι οδηγεί στη μείωση το άγχους (διάβαζε μείωση επιπέδων της καταβολικής κορτιζόλης).

Ο μεγάλος εχθρός είναι τα απλά σάκχαρα που καταναλώνονται με ευκολία σε μεγάλες ποσότητες,προκαλούν αιχμές ινσουλίνης και βέβαια - όπως γνωρίζετε πολύ καλά - δεν προσφέρουν εύκολα κορεσμό.

Προσοχή! Εκτός των προφανών ενόχων που είναι γεμάτοι από απλά σάκχαρα δηλ.: 

- αναψυκτικά τύπου κόλα και λοιπά (πορτοκαλάδες λεμονάδες,γκαζόζες ...) συμπεριλαμβανομένων και των διαίτης
- των πάσης φύσης γλυκών: κρουασάν,cookies,πίτες,κουλουράκια,κέικ,ντόνατς,μπισκότα,σοκολάτες πριν λίγων εξαιρέσεων,παγωτά,γλυκά ζαχαροπλαστείου κλπ.
- έτοιμοι χυμοί,fancy καφέδες με τρομερές θερμίδες,κοκτέιλ των 400 θερμίδων...
- όλα τα υγρά που σερβίρονται σε φαστφουντάδικα: milk shakes,smoothies κλπ.

υπάρχουν και οι λιγότερο προφανείς όπως είναι :

- τα αθλητικά ποτά
- τα ενεργειακά ποτά 
- οι φυσικοί χυμοί φρούτων
- τα βιταμινούχα νερά
- τα περισσότερα γιαούρτια επιδόρπια κλπ.

Και θα σας φανεί περίεργο αλλά από την άποψη αυτή είναι επικίνδυνα και πρέπει να τρώγονται με φειδώ επίσης:

- το μέλι
- τα φρούτα και ιδιαίτερα αυτά που είναι υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη
- το σιρόπι αγαύης κλπ.

Πριν βιαστείτε να με χαρακτηρίσετε υπερβολικό, δεν λέω ότι πρέπει να καταργήσετε την τελευταία κατηγορία, αλλά να την περιορίσετε αν θέλετε αποτελέσματα με το πάχος στην κοιλιά.

Προφανώς αν κανείς τρώει ποσότητες από άκρως υγιεινές τροφές που δημιουργούν θερμιδικά πλεονάσματα θα δει την κοιλιά του να απλώνεται αντί να μαζεύει.

 Απλά όταν τρως καθαρά με βάση την πρωτεΐνη, τα καλά λίπη και τους ινώδεις υδατάνθρακες είναι δύσκολο να οδηγηθείς σε θερμιδικά πλεονάσματα.

Αντίθετα υπάρχουν όχι λίγοι - γυναίκες κυρίως - που μένουν λεπτοί παρ' ότι τρώνε junk food σε μόνιμη βάση. Τρώνε όμως λίγο! 

Αυτοί είναι οι λεγόμενοι skinny fats που ειλικρινά δεν προσφέρουν και πολύ ευχάριστο θέαμα και αφή!
(Εδώ υπεισέρχεται βέβαια και το θέμα της υγείας αλλά δεν το εξετάζουμε στην παρούσα ανάρτηση.

Στο δεύτερο μέρος θα δούμε τι άλλο επηρεάζει σημαντικά την περίμετρο της μέσης μας και το πάχος στην κοιλιά!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!




Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

16 comments:

  1. Η γράμμωση έρχεται... μνημονιακή διατροφή για ripped κοιλοιακούς!

    Καλό κουράγιο σε όλους μας!

    ReplyDelete
  2. http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535772_387028904677306_310320120_n.jpg

    Xρήστο θα ήθελα σε παρακαλώ πάρα πολύ να σχολίασεις τη φράση της εικόνας , αλλά και ίσως ολόκληρης αυτής της νοοτροπίας.Μάθε ότι το 70 με 80% περίπου του κόσμου και ιδιαίτερα της νεολαίας σκέφτεται κάπως έτσι στην Ελλάδα.Πιστεύεις ότι το fitness μπορεί να αλλάξει το μύθο που κρύβεται πίσω απτο αλκοόλ, που χει φάει τόσο κοσμάκη και όμως μπαίνει ακόμα στους εγκεφάλους μας σαν έναυσμα για δημιουργία και ελεύθερη σκέψη?
    Εύχομαι καλή δύναμη και γράμμωση τώρα το καλοκαίρι !!!

    Πρώην αλκοολικός και νυν άνθρωπος
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία !

    ReplyDelete
  3. Καλησπερα Χρηστο!

    Κατ αρχας πολλα συγχαρητηρια για το μπλογκ σου, βοηθαει πολυ ολους εμας τους φανατικους αναγνωστες σου.

    Θα ηθελα να κανεις ενα αφιερωμα σε μερικες θεωριες αν ειναι εφικτο..
    Για παραδειγμα τι εννουμε οταν λεμε το ταδε τροφιμο περιεχει αντιοξειδωτικα στοιχεια, Τι εννοουμε οταν λεμε θρεπτικα συστατικα. ΤΙ ειναι τα αντιοξειδωτικα και τι κανουν? Που βοηθουν. Γιατι το Μπροκολο ειναι θαυμα-γευμα τι παραπανω εχει απο το λαχανο πχ.. κλπ. Καταλαβαινεις τι εννοω.. Επισης ειμαι λατρης του μελιου. Ποια τα θρετικα του και ποια τα αρνητικα του; Ποιο ειναι το οριο για την ημερησια προσληψη?

    Σε ευχαριστω εκ των προτερων.. Συνεχισε την καλη δουλεια!
    Καλες γιορτες σου ευχομαι σε σενα και την οικογενεια σου!

    ReplyDelete
  4. Δεν βγάζει τίποτα το link!

    ReplyDelete
  5. Yπάρχουν άρθρα για όλα εκτός από το μέλι. Ψάξε λίγο και θα τα βρεις.
    Το μέλι είναι γενικά καλό,πολύ προτιμότερο από απλά σάκχαρα αλλά όχι παραπάνω από 2-3 κουταλιές του γλυκού ημερησίως!

    ReplyDelete
  6. Δεν υπαρχει το blog σου πουθενα φιλε Χρηστο.
    Μπραβο σου.

    ReplyDelete
  7. Παρόλο που είμαι αδύνατος και γυμνάζομαι 3 χρόνια + διατροφή (τρέξιμο & βάρη) η κοιλιά μου είναι τούμπανο. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μου συμβαίνει φίλε, νομίζω πως έχω σπλαχνικό λίπος. Τι να κάνω; να δοκιμάσω να κόψω τελείως ρύζι, πατάτα, μακαρόνια ολικής και να αφήσω μόνο βρώμη για πρωινό;

    ReplyDelete
  8. Κόψε δοκιμαστικά ότι περιέχει γλουτένη και δες πως θα είσαι σε μια εβδομάδα! Πιθανότατα έχεις κάποιου είδους δυσανεξία!

    ReplyDelete
  9. Η αιώνια απορία μου είναι η εξής: πως γίνεται κάποιοι να τρώνε συνέχεια junk food και γενικά κακή διατροφή (και όχι σε μικρές ποσότητες όπως αναφερες πριν) και να ΜΗΝ παχαινουν με τίποτα!!! Βασικά κάνουν τα πάντα να παχυνουν και δε μπορούν! Πως γίνεται αυτό? ?

    ReplyDelete
  10. Έχω γράψει γι αυτό το φαινόμενο. Υπάρχει μια μικρή μειοψηφία που είναι προικισμένη κληρονομικά. Βέβαια η υγεία καταστρέφεται και μάλιστα ανεπανόρθωτα. Όταν τρως junk,γίνεσαι junk και αυτό είναι νόμος!

    ReplyDelete
  11. Είναι αλήθεια οτι βοηθάει η καθαρή πρωτείνη ζωικής προέλευσης για να έχεις ισρορροπία στα γευματα σου και να μην υπερκαταναλώνεις υδατανθρακες και σακχαρα (δεν συμπεριλαμβάνω τα junk και ανθυγιεινά), αλλα τι γίνεται όταν θες να σταματήσεις την κατανάλωση ζωϊκών τροφών (αυγά, γαλακτοκομικά, κρέας);

    ReplyDelete
  12. Θα στραφείς σε πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης. Τα αυγά βέβαια είναι αναντικατάστατα για τον άνθρωπο!

    ReplyDelete
  13. Xristo trww taxini ine kali?

    ReplyDelete