27.7.12

Αβοκάντο: Το πράσινο διατροφικό χρυσάφι!










Αφιερωμένη αυτή η ανάρτηση  στο Λέανδρο Γεωργίου και στο Νίκο Μουστάκα!

Διαβάστε επίσης:



ΜΠΡΟΚΟΛΟ:ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!


To αβοκάντο είναι ένα πολύτιμο και μοναδικό διατροφικά φρούτο που δεν πρέπει να λείπει από κανένα διαιτολόγιο.

Ας δούμε εν τάχει τα οφέλη που προκύπτουν για την υγεία μας από τη συστηματική του κατανάλωση:

1. Iσχυρή και ευρείας γκάμας αντιφλεγμονώδης δράση που οφείλεται στη πλούσια περιεκτικότητά του σε ουσίες όπως:

- οι φυτοστερόλες και ιδιαίτερα η βήτα-σιτοστερόλη

-  τα αντιοξειδωτικά καροτενοειδή όπως η λουτείνη και η ζεαξανθίνη που προστατεύουν ιδιαίτερα τα μάτια από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδος

- άλλα αντιοξειδωτικά όπως δάφορα φλαβονοειδή,οι βιταμίνες C και Ε,μαγγάνιο,σελήνιο,ψευδάργυρος κλπ.

- ωμέγα 3 λιπαρά με τη μορφή άλφα λινολενικού οξέος

Το αβοκάντο ενδείκνυται ιδιαίτερα σε περιπτώσεις αρθρίτιδας και ιδιαίτερα ρευματοειδούς.

Τονίζεται ότι πάνω από τα μισά λιπαρά του αβοκάντο είναι το ελαϊκό οξύ ,το είδος των λιπαρών δηλαδή που υπάρχει στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και το καθιστά την πιο ισχυρή αντιφλεγμονώδη τροφή.

Όσοι αντιμετωπίζετε χρόνιες φλεγμονώδεις καταστάσεις δοκιμάστε την ευεργετική δράση του ελαιόλαδου!

2. Το αβοκάντο με το ιδιαίτερο προφίλ των λιπαρών που περιέχει βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση των καροτενοειδών σε ποσοστά που ξεπερνούν το 200%!

3. Προστασία του καρδιαγγειακού

Το αβοκάντο βοηθάει στη μείωση των φλεγμονωδών καταστάσεεων,του οξειδωτικού στρες και των επιπέδων των κακών λιπαρών στο αίμα.

Τόσο το ελαϊκό οξύ όσο και το άλφα λινολενικό  θεωρούνται ιδιαίτερα ευεργετικά για την καρδιά

4. Ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα 

Είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες. Να αποφεύγετε τα υπερώριμα αβοκάντο και αυτά που δημιουργούν τα χαρακτηριστικά μαύρα στίγματα.

5. Αντικαρκινική δράση

Το αβοκάντο φαίνεται να δρα προληπτικά κατά του καρκίνου και κύρια κατά του καρκίνου του δέρματος και του προστάτη.
Προφανώς η αντικαρκινική του δράση οφείλεται στο μοναδικό συνδυασμό αντιφλεγμονωδών και αντιοξειδωτικών ουσιών.
Το ιδιαίτερο του χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ προστατεύει τα υγιή κύτταρα από το οξειδωτικό στρες, στα καρκινικά κύτταρα δρα με αντίθετο τρόπο ευνοώντας με τον τρόπο αυτόν την απόπτωσή τους! Απλά φανταστικό!

Περί γεύσης

Αυτοί που επικαλούνται την "άσχημή" του γεύση είναι προφανώς οι άνθρωποι του γύρου,της πίτσας,της κόλας και γενικά του junk food. Δεν μπορώ ειλικρινά να το καταλάβω!Το βρίσκω ιδιαίτερα γευστικό και το προσθέτω στις σαλάτες μου για την πολύτιμη συνεισφορά του στην αύξηση της πρόσληψης των καροτενοειδών.

Επειδή τα περισσότερα καροτενοειδή του βρίσκονται στην πράσινη ζώνη ακριβώς κάτω από τη φλούδα του να μην τα καθαρίζετε με μαχαίρι αλλά να τα ξεφλουδίζετε.

Ναι, αλλά δεν έχει πολλές θερμίδες;

Έχει αρκετές όπως έχουν και οι ωμοί ξηροί καρποί και το παρθένο ελαιόλαδο. Αυτό δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι οι πολύτιμες αυτές τροφές θα πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιο σας!
Με τίποτα!
Απλά θα τρώτε τις απαραίτητες ποσότητες.Υπολογίστε ότι 100γρ αβοκάντο περιέχουν περίπου 160 θερμίδες.

Τα πολλά λιπαρά που περιέχει δεν βλάπτουν;

Κάθε άλλο!Ίσα ίσα που είναι πολύτιμα για την υγεία μας.Μιλάμε για τις πολύτιμες φυτοστερόλες και το ελαϊκό οξύ αλλά και για τις λιπαρές αλκοόλες που τις βρίσκεις στα ωκεάνια φυτά ενώ στην ξηρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.

Το αβοκάντο είναι ένα διατροφικό θαύμα της φύσης ,ένα μοναδικού θρεπτικού προφίλ φρούτο που δεν έχετε την πολυτέλεια να στερείστε!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!




Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





8 comments:

  1. Σίγουρα είναι πάρα πολύ υγιεινό και πολύ αλκαλικό αλλά δεν το τρώω καθόλου. Μια φορά που το δοκίμασα δεν μου άρεσε καθόλου γευστικά μου φάνηκε απαίσιο. Αυτοί που το τρώνε μόνο καλό κάνουνε στην υγεία τους. Αλλά δεν είναι αναντικατάστατο.Γενικότερα εγώ έχω πολλά λιπαρά στη διατροφή μου αλλά όχι αυτό.Τρώω ξηρούς καρπούς, ταχίνι, ελαιόλαδο, γάλα καρύδας, κακάο, 2 ως 4 βιολογικά αυγά τη μέρα, λιπαρά ψάρια 2 φορες τη βδομάδα. Πολλές φορές τρώω και κατσικίσιο βούτυρο όσο και αν κάποιοι το λένε ανθυγιεινό λόγω των κορεσμένων λιπαρών του.Αυξάνει την τεστοστερόνη αν το χρησιμοποιήσεις σε καλή ποσότητα και αυτό είναι κάτι που το είδα και πάνω μου.

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα.
    Το ιστορικό μου.
    Tae kwon do.
    Μπάσκετ.
    Ελεύθερα βάρη τα τελευταία 4 χρόνια.
    Ποδηλασία.
    Τρέξιμο.
    Κολύμβηση.
    Εννοείται διατροφή, σύμφωνα με τα γραπτά σου χρήστο.
    Εργάζομαι κανονικά.
    Σήμερα έφαγα Αβοκάντο για πρώτη φορά.
    Τρελό respect το φρούτο.
    Φαίνεται συμπαγές και η γεύση του είναι αρκετά ουδέτερη.
    Έκανα ήδη προπονηση, δείχνει να λειτουργεί παρπάνω από οποιαδήποτε διατροφική αλλαγή.

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα κ.Χρήστο, και συγχαρητήρια για την σελίδα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω πόσα γραμμάρια/ημέρα είναι απαραίτητα. Ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  4. Υπολόγισε ένα μέτριο αβοκάντο την εβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Μονο ενα τη βδομάδα? Ωραια! Αλλα πως αποθηκευεται στο ψυγείο αφου μαυριζει αμεσως μολις το κοψουμε?

    ReplyDelete
  6. Δεν το αποθηκεύεις! Το τρως!

    ReplyDelete
  7. Το να μη σ αρέσει η γεύση δε σημαίνει ότι είσαι φίλος της πίτσας του πιτογυρου κ.ο.κ... Και εγώ δοκίμασα και δεν μου άρεσε η γεύση του και γυμνάζομαι και εγώ πολύ και πάντα με διατροφή...γούστα είναι αυτά...��

    ReplyDelete
  8. Οκ μικρέ Βούδα,δεν έχεις άδικο!

    ReplyDelete