14.10.12

Ζυγαριά: περιορίστε την στο ρόλο του κομπάρσου!








Σταματήστε τις εμμονές με το βάρος σας και ασχοληθείτε με περισσότερο ποιοτικές παραμέτρους όπως π.χ. το ποσοστό του λίπους σας δηλαδή με τη σωματική σας σύνθεση.

Το να χάσει κανείς κιλά είναι ένα μέρος του λόγου! 

Για παράδειγμα ποιο είναι το όφελος όταν το χαμένο βάρος προέρχεται κυρίως από μυϊκή μάζα;

Όχι μόνο όφελος δεν προκύπτει αλλά αντίθετα ζημιά και χασούρα. Η μυϊκή μας μάζα είναι τα κυβικά μας και όσο περισσότερα τόσο καλύτερα τραβάει η ανθρώπινη μηχανή!

Είναι εντελώς ηλίθιο αυτό που κάνουν οι περισσότερες γυναίκες: 

Προσπαθούν απλά να χάσουν κιλά λιμοκτονώντας ! Καταλήγουν έτσι σε μια λεπτότερη και λιπαρότερη βερσιόν του εαυτού τους - skinny fat - που τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά αγγίζει το απαράδεκτο!

Το καθημερινό ζύγισμα ενθαρρύνει τις εμμονικές συμπεριφορές και πρέπει να αποφεύγεται με κάθε τρόπο! Άλλωστε υπάρχουν σοβαρά σκαμπανεβάσματα του βάρους ακόμη και μέσα στην ίδια μέρα. 

Σκαμπανεβάσματα που έχουν να κάνουν σχέση με ενυδάτωση,κενώσεις,πρόσφατη πρόσληψη τροφής κλπ.

Οι καιροί έχουν αλλάξει ραγδαία τις προτιμήσεις των αντρών - και των γυναικών φυσικά!

Δεν ψάχνει κανείς πλέον για λεπτές γυναίκες αλλά για δυνατές και υγιείς,με κάποιο μυϊκό τόνο κι ας έχουν και κάποια κιλά παραπάνω.

Περιφρουρήστε τη μυϊκή σας μάζα γιατί θα σας χρειαστεί όσο δεν φαντάζεστε! 

 Προσέξτε την υγεία σας και τα επίπεδα της ενέργειάς σας και μην κολλάτε στο βάρος σας!

Οι καιροί απαιτούν πλέον ακόμη και για λόγους επιβίωσης - σύνταξη στα 67 - υγιή και δυνατά κορμιά,γεμάτα ενέργεια! Αυτά το κορμιά τυχαίνει να ελκύουν περισσότερο και την προσοχή του άλλου φύλου!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης

Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




4 comments:

  1. Επιπλέον κάθε φορά που η ζυγαριά θα με δείξει λίγο παραπάνω(ακόμη κ αν αισθάνομαι υπέροχα μέσα στα ρούχα μου), είναι σίγουρο πως εκείνη τη μέρα θα έχω χάλια ψυχολογία κ ακόμη πιο σίγουρο οτι θα φάω πολύ παραπάνω λόγω της ματαιότητας που θα νιώθω.
    Πολύ σωστό το άρθρο,
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ReplyDelete
  2. Γεια σου Χρήστο! Είμαι πολύ παλιός αναγνώστης σου που ενώ είχα μπει σε έναν ρυθμό και γυμναζόμουν συστηματικά με την βοήθεια όσων μάθαινα εδώ, από μια σειρά γεγονότων τα παράτησα, και είμαι πάλι σε σημείο 0. Βέβαια ποτέ δεν έπαψα να σε ευχαριστώ για όσα μοιράζεσαι μαζί μας. Τώρα που είμαι έτοιμος για μια νέα αρχή ήρθα πάλι να σε διαβάσω (και με μεγάλη χαρά είδα ότι συνεχίζεις). Σε κάποιο post του Ιουνίου νομίζω ανέφερες να αποφεύγουμε το μέλι. Το οποίο είναι από τις πιο εκπληκτικές τροφές της φύσης και μια πολύ καλή αντικατάσταση της ζάχαρης. Η κάνω τόσο λάθος;

    ReplyDelete
  3. Απλά τα μέλια του εμπορίου είναι χάλια! Αν έχεις καλή πηγή τρώγε λίγο.Ανήκει στα απλά σάκχαρα και χρειάζεται μέτρο.

    ReplyDelete
  4. Πολυ σωστος!! Ετσι ακριβως ειναι. Οσο για το μελι μια κουταλια μετα την προπονηση πιστευω ειναι καλα. Ειναι απλο σακχαρο και ανεβαζει γρηγορα την ινσουλινη περιοριζοντας την κορτιζολη μετα απο μια εντονη προπονηση. Την υπολοιπη μερα απλους υδατανθρακες ομως.

    ReplyDelete