27.1.13

Γρήγορες συμβουλές για να χάσετε λίπος! (2)











Διαβάστε επίσης:


Γρήγορες συμβουλές για να χάσετε λίπος! (1)



16. Mη κρατάτε junk foods στο σπίτι και γενικά σε απόσταση βολής! Μη δοκιμάζετε τις αντιστάσεις σας γιατί οι μη συνειδητοποιημένοι θα υποκύψετε εύκολα!

17. Η δίψα πολλές φορές εκλαμβάνεται σαν πείνα από τον οργανισμό και άρα είναι στρατηγικής σημασίας να είστε συνεχώς καλά ενυδατωμένοι!

Μια έξυπνη τακτική είναι να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό λίγο πριν από κάθε γεύμα και το ίδιο να κάνετε το πρωί μόλις ξυπνήσετε!

18. Αποφεύγετε κατά το δυνατόν τις υγρές θερμίδες. Δηλαδή οι τροφές σας να έχουν στερεά μορφή! Οι υγρές θερμίδες καταναλώνονται πιο εύκολα και δεν κινητοποιούν τους μηχανισμούς κορεσμού!

Είναι π.χ. απείρως προτιμότερο να φάτε δύο πορτοκάλια από το να πιείτε το χυμό τους! Θα πάρετε έτσι και τις υπερπολύτιμες ίνες,θα επιτύχετε καλύτερο κορεσμό και βέβαια θα αποφύγετε την έκρηξη στο επίπεδο του σακχάρου σας.

19. Μειώστε κατά το δυνατόν την κατανάλωση των πολυεπεξεργασμένων τροφών. Όταν βλέπετε στον πίνακα συστατικών 15-20 διαφορετικά πράγματα,τι θέση μπορεί να έχει αυτό το πράγμα στο στομάχι σας;

Σαν μια απλή αρχή δείτε αν η τροφή αυτή θυμίζει την προέλευσή της. Για παράδειγμα ένα κοτόπουλο είναι κοτόπουλο ενώ ένα κρουασάν ή ένα σαλάμι τι είναι;

Aυτό που χρειαζόμαστε είναι υψηλή θρεπτική πυκνότητα με το ελάχιστο θερμιδικό κόστος. Υπό το πρίσμα αυτό ένα αναψυκτικό ή ένα γλυκό ζαχαροπλαστείου είναι ο θάνατος και ένα λαχανικό  είναι η ζωή!

20. Ψάξτε μήπως έχετε κάποια δυσανεξία σε συγκεκριμένες ομάδες τροφών. Γνωρίζω πάρα πολλούς που επωφελήθηκαν από την αποχή από συγκεκριμένες τροφές.

Δεν είμαι υποχόνδριος! Απλά λέω ψάξτε το γιατί έχουν δει πολλά τα μάτια μου! Οι περισσότερες δυσανεξίες είναι ως προς τη γλουτένη και τα γαλακτοκομικά! 

Δεν χρειάζονται ακρότητες αλλά σας συνιστώ να διαβάσετε τα σχετικά άρθρα μου στο blog αυτό και να κάνετε τους πειραματισμούς σας.

Εκείνο που είναι βέβαιο: Όσοι σταματάνε την κατανάλωση του άσπρου αλευριού - και της ζάχαρης βέβαια - θα χάσουν πολλά κιλά αν μη τι άλλο!

21. Δεν είναι δικαιολογία να τρώτε junk food στη δουλειά ή στη σχολή επειδή δεν υπάρχει κάτι άλλο στα κυλικεία!

Κουβαλήστε το φαγητό σας μαζί σας σε ταπεράκι! Μη ντρέπεστε προς Θεού! Να ντρέπονται όσοι τρώνε μπουγάτσες κλπ.!

Μη τρώτε τίποτα από έξω αν είναι δυνατόν! 

22. Το καλό πρωινό βοηθάει στον έλεγχο του βάρους.

 Οι δύο καλύτερες τροφές κατά την άποψή μου για πρωινό είναι τα ολόκληρα αυγά και οι νιφάδες βρώμης.
Τίποτα δεν μπορεί να σε κρατήσει καλύτερα!

 Άλλες καλές επιλογές είναι : γιαούρτι,ωμοί ξηροί καρποί και σπόροι,φρούτα και λαχανικά,γαλοπούλα και κοτόπουλο σε φέτες και λίγο ελαιόλαδο.

23. Τα λίπη δεν σε παχαίνουν! Είναι απαραίτητα για τον οργανισμό αρκεί να ξέρεις να κάνεις τη διάκριση. Τα λίπη δίνουν κορεσμό και χρησιμοποιούνται σε δεκάδες  σωματικές λειτουργίες. 

Αποφύγετε τελείως τα υδρογονωμένα και φάτε με μέτρο τα κορεσμένα και τα ωμέγα-6. Αντίθετα κυνηγήστε με πάθος τα μονοακόρεστα και τα ζωικά ωμέγα-3. Σας προτρέπω να διαβάσετε τα σχετικά άρθρα στο blog για να ξεκαθαρίσετε 100% την εικόνα!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




20.1.13

Γρήγορες συμβουλές για να χάσετε λίπος! (1)








Διαβάστε επίσης:


Θέλω να χάσω πολύ λίπος! (3)




Oι συμβουλές μου αυτές είναι δοσμένες με τυχαία σειρά προτεραιότητας και αποτελούν απόσταγμα γνώσης κι εμπειρίας με πολλή αγάπη από μένα για σας!



1. Τρώτε περισσότερα ινώδη λαχανικά! Από τις θρεπτικά πλουσιότερες τροφές με πολύ χαμηλή θερμιδική επιβάρυνση! Πλούσια αίσθηση κορεσμού.

2. Ελαττώστε τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι! Είναι οι κυριότερες αιτίες παχυσαρκίας στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες. Κενές θερμίδες,μικρός κορεσμός και ανάγκη να τρώτε περισσότερο για να πάρετε θα θρεπτικά συστατικά που απαιτεί το σώμα σας.

3. Πίνετε πολύ νερό!

Συχνά η δίψα μπερδεύεται με την πείνα.

4. Κάνετε βάρη απαρέγκλιτα! Προκαλείτε το μυϊκό σας σύστημα με βαριά βάρη! Ανεβάζετε τη μυική σας μάζα και τον βασικό μεταβολισμό σας.


5. Τσεκάρετε πόση πρωτεΐνη τρώτε! 

Πολλοί τρώνε αστείες ποσότητες και δεν το συνειδητοποιούν  Αυξήστε την πρωτεΐνη στα 1,4-1,8 γρ/κιλό σωματικού σας βάρους. Κορεσμός,διατήρηση μυικής μάζας και ισχυρό θερμικό αποτέλεσμα.

6. Κάνετε αερόβια τουλάχιστον 3x30' την εβδομάδα. Στην μεγαλύτερη ένταση που αντέχετε!

7. Ποτέ ασανσέρ! 

Πάντα σκαλοπάτια! Γενικά να κινείστε με την κάθε ευκαιρία! Ακόμη και στη δουλειά! Ακόμη κι όταν είστε καρφωμένοι στο facebook!

8. Αν περιπέσετε σε ατασθαλίες,μαζευτείτε και συνεχίστε! 

Δεν είναι " ή όλα ή τίποτα!"

9. Τρώτε πρώτα για υγεία,παραγωγικότητα κι ενέργεια κι ύστερα για την ευχαρίστηση του ουρανίσκου σας!

10. Mοιράζετε τις θερμίδες σας σε περισσότερα γεύματα για να κρατάτε υπό έλεγχο το αίσθημα της πείνας.

11. Μην εμπλέκεστε σε υπερβολικά ολιγοθερμικές δίαιτες! 

Όχι σε μειώσεις μεγαλύτερες του 20% σε σχέση με τις θερμίδες συντήρησης.

12. Ετοιμάστε τις Κυριακές προγράμματα, λύσεις και γεύματα για όλην την εβδομάδα. Τουλάχιστον τον βασικό κορμό!

13. Με πολύ μέτρο το αλκοόλ! 

Πολλές κενές θερμίδες,μείωση μεταβολικού ρυθμού,άνοιγμα της όρεξης και δολοφόνος εγκεφαλικών κυττάρων. 

14. Αποφύγετε τα βλακώδη ενεργειακά ποτά με με πολύ μέτρο τα αθλητικά!

15. Κυνηγάτε τις φυτικές ίνες γιατί εκτός των άλλων δίνουν και ισχυρότατο αίσθημα κορεσμού!


Τέλος του 1ου μέρους


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




13.1.13

Τρόποι και ιδέες για να μεγαλουργήσετε το 2013 (2)









Διαβάστε επίσης:


Τρόποι και ιδέες για να μεγαλουργήσετε το 2013 (1)



15. Μαθαίνετε πράγματα σε καθημερινή βάση! Τρέφετε μια υγιή περιέργεια! Γιατί αυτό είναι έτσι κι όχι αλλιώς; Υπάρχει καλύτερη μέθοδος για εκείνο;

16. Aν θεωρείτε ότι υπάρχει αρκετός χρόνος κάνετε σοβαρό λάθος!

 Χρόνος υπάρχει μόνο για μερικά από αυτά που θέλετε να πετύχετε! Επιλέξτε λοιπόν σοφά! 

Τι είναι αυτό που σας δημιουργεί αισθήματα πάθους; Κυνηγήστε το! Τρέξτε στο 100% των δυνατοτήτων σας! Σεβαστείτε το χρόνο σας για να μπορέσετε να κλείστε περισσότερα μέσα του!

17. Να είστε ταπεινοί! Αρετή για λίγους αλλά μέγιστη!

18. Μην επιτρέπετε στο φόβο να παραλύει τις δράσεις σας! Είστε τόσο προσωρινοί που απλά ο φόβος δεν χωράει στη ζωή σας!

19. Μην εκπέμπετε αρνητικότητα γιατί στο τέλος θα μείνετε μόνοι!

Φροντίστε να συναγελάζεστε με θετικούς ανθρώπους ! Κυνηγήστε την έμπνευση που μπορούν να σας προσφέρουν! 

Δεν μπορείτε να ξεφύγετε από τη θλιβερή μετριότητα χωρίς σταθερές και επαρκείς πηγές έμπνευσης!

20. Μη χάνετε το χρόνο σας με τους χιλιάδες άξεστους,ηλίθιους,χυδαίους και τρολ που σας περικυκλώνουν από παντού! 

Μη κυλιέστε με τα γουρούνια στη λάσπη! 

Αγνοήστε τους τελείως αν είναι εφικτό! Αυτοί οι άνθρωποι είναι δηλητήριο που προκαλεί ψυχικοπνευματικό Μιθριδατισμό!

21. Μη ξοδεύετε ενέργεια και φαιά ουσία για πράγματα που ανήκουν αμετάκλητα στο παρελθόν. Από το παρελθόν κρατήστε μόνο τα μαθήματα και τις όμορφες εμπειρίες κι αναμνήσεις. Η ζωή ανήκει στο παρόν!

22. Θα κάνετε πολλά λάθη στη ζωή σας! 

Διορθώνετέ τα και προχωράτε!

Απλά προσπαθήστε να μην επαναλαμβάνετε τα ίδια και τα ίδια!

23. Κρατήστε με κάθε θυσία τους καλούς σας φίλους!

24. Καταπολεμήστε τις αυτοπεριοριστικές αντιλήψεις! 

Δεν υπάρχουν όρια σ' αυτά που μπορείτε να πετύχετε! Τα επιτεύγματά σας θα σας εκπλήσσουν συνέχεια!

25. Αν μπορείτε να βοηθήσετε κάντε το με όλη σας την καρδιά! Υπάρχουν πολλοί λόγοι ! Ο κυριότερος είναι η υπέροχη αίσθηση που μένει!

26. Μη το παίζετε με όλους "καλά παιδιά"! Θα σας προσδιορίζουν οι άλλοι αντί για να αυτοπροσδιορίζεστε!

27. Να σκέφτεστε πάντα την μεγάλη εικόνα! Τα πάντα να εντάσσονται όμορφα σ' αυτήν!

28. Να γελάτε,να χαμογελάτε,να κάνετε χιούμορ και να δέχεστε το χιούμορ των άλλων.

29. Να αγκαλιάζετε τις αναπόφευκτες αλλαγές και να μη τις υφίστασθε.

30. Και τέλος να να μη προσπαθείτε τόσο να είστε καλύτεροι από τους άλλους όσο από τον χθεσινό εαυτό σας!

Περιμένω τουλάχιστον μια νέα ιδέα από τον καθένα σας. Συμμετέχοντας βοηθάτε όλους!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


6.1.13

Τρόποι και ιδέες για να μεγαλουργήσετε το 2013 (1)






Βρείτε εδώ καλοί μου φίλοι μερικές ιδέες και προτάσεις για το πως μπορείτε να αγγίξτε το δυναμικό σας μέσα στο 2013.


1. Ενηλικιωθείτε διατροφικά! Να τρώτε για ενέργεια  και υγεία και όχι για την άκρως προσωρινή γευστική ικανοποίηση. Nα φροντίζετε για την πλήρη ενυδάτωσή σας.

2. Κρατάτε σε άψογη κατάσταση το σώμα σας γυμναζόμενοι 3-4 φορές την εβδομάδα από 30'-45' σε έντονους ρυθμούς. Το σώμα σας είναι το άτι της ψυχής σας και θα είναι το ίδιο ως το τέλος!

3. Κάθε πρωί να ευγνωμονείτε τη ζωή για όσα καλά σας έχουν δοθεί και ποτέ να  μην εστιάζετε στα άσχημα!

4. Τιμήστε όχι κάθε μέρα αλλά κάθε ώρα,κάθε λεπτό!

5. Μη ζηλεύετε! Να εμπνέεστε από τις επιτυχίες των άλλων για ακόμη μεγαλύτερα πράγματα!

6. Να κάνετε όνειρα και να αναλαμβάνετε μαζική δράση για την πραγματοποίησή τους.

7. Μη γίνεστε το επόμενο θύμα της τελειομανίας! Να παίρνετε γρήγορες αποφάσεις γιατί αλλιώς θα σας προσπερνούν οι υποδεέστεροί σας.

8. Πρόληψη παρά θεραπεία, ιδιαίτερα σε θέματα υγείας.

9. Αν δεν μπορείτε να το επηρεάστε, αφήστε το!

10. Τρέφετε υψηλές προσδοκίες για τον εαυτό σας!

11. Μη ξεχνάτε ούτε λεπτό ότι τα πιο αξιόλογα πράγματα στη ζωή δεν αγοράζονται με χρήματα. 

Αναπτύξτε στο έπακρο τη συναισθηματική σας νοημοσύνη!

12. Είτε μιλάμε για fitness είτε για οποιαδήποτε άλλη έκφανση της ζωής η επιτυχία προϋποθέτει πάντα σκληρή δουλειά. Αν μπορείτε να δουλεύετε και έξυπνα ακόμη καλύτερα!

13. Γίνετε αμισθί μέντορες για όσο περισσότερο κόσμο μπορείτε! Θα πάρετε πίσω δεκαπλάσια από όσα θα δώσετε.

14. Χωρίς να γίνεστε δούλοι των πλάνων να έχετε πάντα συγκεκριμένους στόχους και καλά επεξεργασμένες τακτικές για την υλοποίησή τους.

Στο επόμενο το δεύτερο και τελευταίο μέρος!

Ένα τρίτο μέρος θα γραφεί βασιζόμενο στις δικές σας παρατηρήσεις...

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/