25.2.14

Μάρτιος 2014: Eλάτε να κάνουμε μαζί την υπέρβαση!








Τον Μάρτιο θα ολοκληρώσω μια μεγάλη προσπάθεια που άρχισε από τα τέλη του Νοέμβρη με σκοπό ν' ανατάξω δραστικά και οριστικά το σώμα μου το καταπονημένο από τις ατέλειωτες ώρες καθιστικής εργασίας. Μπόρεσα μέσα στην κρίση να κρατήσω τη Macon σε υψηλά επίπεδα,όχι όμως χωρίς να πληρώσω κάποιο τίμημα!

Το πρόγραμμα προπονήσεων που ακολουθώ περιγράφεται εδώ:



Πως πήγα σε 4-pack σε ένα μήνα!


Ανήκω στον τύπο των ανθρώπων που είναι ΟΚ με την άσκηση και την ποιοτική διατροφή αλλά δεν ελέγχουν όπως πρέπει τις ποσότητες. Έτσι για μένα η λυδία λίθος είναι ο περιορισμός της θερμιδικής πρόσληψης ακόμη και σε μια διατροφή που από άποψη υγιεινής είναι όπτιμουμ.

Το ίδιο πρόβλημα έχουν και πάρα πολλοί fit και διατροφικά συνειδητοποιημένοι φίλοι-αναγνώστες.

'Οσοι θέλετε να συμμετέχετε και να έχετε επικοινωνία μαζί μου στείλτε μου μήνυμα στη σελίδα μου fitness στο facebook:



Yπολογίστε αρχικά τις θερμίδες συντήρησής σας από τη διαδραστική εφαρμογή στο τέλους αυτού του άρθρου:


Θα πρότεινα ένα θερμιδικό έλλειμμα της τάξης του 30%!

Για την ποιότητα της διατροφής μπορείτε να πάρετε ιδέες από το 1ο link αλλά γενικά θα πρέπει να πάτε σε επαρκή πρωτεΐνη,καλά λίπη κι ανεπεξέργαστους υδατάνθρακες με ένα ποσοστό της τάξης του 40-20-40. 

Νερό πάρα πολύ!

Υπολογίστε προσεγγιστικά και το ποσοστό του λίπους σας με μια φόρμουλα σαν π.χ. αυτή που χρησιμοποιεί το αμερικανικό πολεμικό ναυτικό:


Η άσκηση που προτείνω στο 1ο link είναι απολύτως τέλεια αν την αντέχετε και θα σας οδηγήσει στηn ελάχιστη απώλεια μυικής μάζας.

Είναι 32 προπονήσεις το Μάρτιο ή 16 διπλές όπως τις κάνω εγώ. Προσαρμόστε το στα μέτρα σας αν και πιστεύω ότι για ένα fit άτομο βγαίνουν.

Όσοι νηστεύετε θα δυσκολευτείτε αν και προσωπικά δεν θα έκανα πίσω σε τίποτα!

Στόχος για ένα άτομο στην περιοχή των 90 κιλών είναι να χάσει σε βάρος περίπου 4 κιλά - με την ελάχιστη απώλεια μυικής μάζας - καθώς και 3.5-4 εκ. από τη μέση.

Για απορίες, συμβουλές κλπ μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στο inbox της σελίδας μου ή κι εδώ!

Καλό κουράγιο σε όλους τους συνοδοιπόρους. Όπως και στην προεόρτια μεταμόρφωση, στο τέλος της μικρής αυτής δοκιμασίας δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

8 comments:

  1. Καθε 4η μερα αναπληρωση θερμιδων στο επιπεδο συντηρησης με υδατανθρακες;

    ReplyDelete
  2. Πολύ ευχάριστη έκπληξη καινούριο άρθρο τόσο νωρίς!!! Σύμφωνα με το πλάνο μου Χρήστο αύριο ξεκινάω το πρόγραμμα προπόνησης σου και είμαι ενθουσιασμένος καθώς ακόμη και απο τις πρώτες προπονήσεις έχω δει αποτελέσματα.Δεν το πίστευα!!!

    ReplyDelete
  3. Callidus Errans δεν θα έκανες άσχημα!

    ReplyDelete
  4. Γεια σου φίλε Χρήστο. Σε παρακολουθώ 5 χρόνια και σε θεωρώ φίλο χωρίς να σε ξέρω προσωπικά γιατί τόσο καιρό μας παρακεινείς και μας δίνεις μία νότα αισιοδοξίας. Εδώ και 3 μήνες έβαλα και την γυναίκα μου στο πρόγραμμα και τα αποτελέσματα είναι φανταστικά. Το πιο ωραίο είναι ότι κατώρθοσε να αλλάξει τον μεταβολισμό της και να ρυθμίσει τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 χάνοντας επίσης 5 κιλά. Συνέχησε να μας εμπνέεις.

    ReplyDelete
  5. Χρήστο καλησπερα.Θα ηθελα να σε ρωτησω. Εστω οτι οτι καποιος ειναι 80 κιλα και εχει πιασει το ποσοστο λιπους που θελει.Αν θελει να παει στα 90 κιλα με το ιδιο ποσοστο χωρις μακροχρονιες περιοδους ογκου και γραμμωσης με συνεπεια να αλλαζει νουμερα στα ρουχα , εμφανιση κτλ , πως θα πρεπει να κινηθει ως προς την προσληψη - απωλεια κιλων? Το να παιρνει 2 κιλα με θερμιδικό πλεονασμα και να χανει ενα με ελλειμα ειναι οκ ας πουμε? Εννοειται ολα αυτα με πειθαρχια στη διατροφη , στην αεροβια και στα βάρη... Ευχαριστω

    ReplyDelete
  6. Κώστα να είστε καλά φίλε μου!

    Ανώνυμε εγώ θα πήγαινα μια και έξω μέχρι τα 90 κιλά με ένα θερμιδικό πλεόνασμα 15%,με άψογη διατροφή και βαριά βάρη με σύνθετες ασκήσεις.Στο τέλος θα έκανα τις απαραίτητες διορθώσεις!

    ReplyDelete
  7. χρήστο καλημέρα
    σε παρακολουθώ χρόνια εδώ και 3 χρόνια ,φοβερά τα άρθρα σου
    και είναι η πρώτη φορά που επικοινωνώ μαζί σου ,φίλε δεν βρήκα το πρόγραμμα προπόνησης moy delineiw to link σε παρακαλώ;
    Αύριο θα σου στείλω την διαλειμματική προπόνηση που κάνω εδώ και καιρό μόνο με το σωματικό μου βάρος για να μου πεις την γνώμη σου
    υγεία και ειρήνη

    ReplyDelete
  8. http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2013/11/30.html

    ReplyDelete