28.9.14

Μη κατασπαράζεις τη λίμπιντό σου με το πιρούνι σου! (2)











Διαβάστε επίσης:


Μη κατασπαράζεις τη λίμπιντό σου με το πιρούνι σου! (1)



Και σαν να μη φθάνουν όλα αυτά, η ζάχαρη μειώνει σημαντικά την παραγωγή από το σώμα μας της αυξητικής ορμόνης!


Μειωμένη αυξητική ορμόνη σημαίνει ανάμεσα σε άλλα:

- μειωμένη ερωτική διάθεση κι ορμή

- δυσκολία διατήρησης της μυικής μάζας

- αυξημένη προδιάθεση για διαβήτη τύπου 2

- αύξηση του σπλαχνικού λίπους στη περιοχή της κοιλιάς ( ένας ακόμη λόγος γιατί ή έλλειψη επαρκούς ύπνου συνδέεται στενά με το κοιλιακό πάχος)

- αυξημένα επίπεδα κακής χοληστερίνης - LDL

- μειωμένη αίσθηση ευεξίας


Είναι τεκμηριωμένο ότι τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης μειώνουν τα επίπεδα των κυριότερων αναβολικών ορμονών - αυξητική ορμόνη και τεστοστερόνη - και έχουν αρνητικές συνέπειες για το λίμπιντο.

Η ζάχαρη με τα σκαμπανεβάσματα του σακχάρου του αίματος που προκαλεί - έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την ενεργειακή κατάρρευση που προκαλεί η υπεραντίδραση της ινσουλίνης μετά από πρόσληψη της ζάχαρης -  δημιουργεί αίσθημα κόπωσης,μειωμένης ενέργειας και ημιληθαργικές καταστάσεις. 

Θα έχετε παρατηρήσει όλοι - φαντάζομαι - μια αισθητή πτώση της ενέργειας σας στη δουλειά ή στο σχολείο μέσα στην πρώτη ώρα μετά από ένα πλούσιο σε ζάχαρη η άσπρο αλεύρι πρωινό!

Επιπρόσθετα και για τον ίδιο ακριβώς λόγο παρατηρούνται στον οργανισμό αυξημένο στρες,μεταβολές της διάθεσης κι αισθήματα ανησυχίας ή και κατάθλιψης!

Μιλώντας ειδικά για το στρες να παρατηρήσουμε ότι τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης οδηγούν σε επί πλέον αύξηση των επιπέδων της κορτιζόλης,της ορμόνης του στρες, και οι δυο μαζί καταβολίζουν τη μάζα, ενθαρρύνουν τη συσσώρευση κοιλιακού λίπους και καταβαραρθρώνουν τη λίμπιντο!

Υπάρχουν δεκάδες λόγοι για να περιορίσετε ή να εξοβελίσετε από το διαιτολόγιό σας τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι! 
Αυτή η αλλαγή μπορεί να σας μεταμορφώσει κυριολεκτικά μέσα σε ένα και μόνο μήνα! 
Αυξημένη ενέργεια,ψυχολογία στα ύψη και οριστικός έλεγχος του σωματικού σας βάρους αλλά και της σωματικής σας σύνθεσης! 
Περισσότερη μυική μάζα,λιγότερο κοιλιακό πάχος και η γράμμωση μια πολύ πιο εύκολη υπόθεση!

Αξίζει τον κόπο με το παραπάνω! Περιμένω feedback! 

Έως τότε:




Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




15 comments:

  1. Χρήστο εγώ εκοψα εντελως τους υδατανθρακες για 10 μερες και ανανεώθηκε ο οργανισμοσ μου.

    ReplyDelete
  2. Τους κακούς,επεξεργασμένους υδατάνθρακες να κόψεις! Δεν μπορείς εξ' άλλου να ζήσεις χωρίς υδατάνθρακες!

    ReplyDelete

  3. Έκοψα ψωμί ρύζι ζυμαρικά, ζάχαρη , όσπρια, γαλακτοκομικά και φρούτα! Ανανεώθηκα!!! πείρα δύναμη μου έφυγε η υπνηλία .

    ReplyDelete
  4. ατιμο αλεύρι....δεν ξέρω πως να το αντικαταστήσω !!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ReplyDelete
  5. Φρούτα και όσπρια είναι πολύ καλά,μη τα κόψεις.

    Παναγιώτα μια ιδέα είναι! Μόλις καταλάβεις τη διαφορά στο σώμα σου και στα επίπεδα ενέργειάς σου το ξεχνάς μια χαρά το αλεύρι!

    ReplyDelete
  6. Έχω ήδη "σπάσει" το νοητικό φράγμα της ζάχαρης απλά το αλεύρι μου φαίνεται πολύ πιο δύσκολο... Είσαι έμπνευση πάντως!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ReplyDelete
  7. Σωστοτατος για μια ακομα φορα Χρηστο. Αποδεχομενος την συσταση-προκληση του Davis, συγγραφεα του βιβλιου Σιταροκοιλια για αποχη ενος μηνα (http://www.youtube.com/watch?v=UbBURnqYVzw στα αγγλικα), εκοψα το σιταρι και τα συν αυτω γλουτενωδη δημητριακα εδω κ ενα χρονο, και τη ζαχαρη τη μειωσα στο ελαχιστο.

    Μπορω να πω, πως αυτη ειναι η λυση και η απαντηση στο παγκοσμιο προβλημα υγειας. Τα κιλα δεν φευγουν τοσο γοργα οπως σε μια διαιτα, αλλα το σωμα αλλαζει και βελτιωνεται το σχημα του. Στους ανδρες φευγει η κοιλια και στις γυναικες τα ψωμακια. Χωρις διαιτα ή στερηση. Απλα δεν τρως σιταρι και ζαχαρη ελαχιστη. Εκλεισα 1 χρονο χωρις σιταρι, παρα μονο σε μερικες σπανιες εξαιρεσεις (καμια βαφλιτσα).

    Τι διαπιστωσα; Δεν υπαρχει πλεον πεινα. Μπορει να περασει και μερα ολοκληρη και να μην φαω τιποτα. No biggy, ενω παλιοτερα αυτο ηταν αδιανοητο. Καθαρισε ο νους και η σκεψη. Εντερικη υγεια, πχ τελος οι σπασμοι του εντερου. Επαναφορα του σακχαρου, εξαφανιση προδιαβητη. Και αλλα τοσα που δεν γνωριζουμε. Ε, τι σκατα αλλο επιχειρημα θελετε;

    Μπορειτε να φατε μακαρονια και ψωμι απο ψευδοδημητριακα, οπως φαγοπυρο και κινοα, για μικρες ποσοτητες η ζεα ειναι καλουτσικη, υπαρχουν νιφαδες φαγοπυρου για πρωινο, γενικα υπαρχουν επιλογες. Ενα πραγμα τελευταιο θα πω και αν δεν σας πεισει αυτο, τοτε δεν ξερω τί θα μπορουσε. Το ψωμι που τρωει ο Μητσοτακης καθε μερα, του το φτιαχνει η οικιακη του βοηθος. Αρα παιρνει ειδικο αλευρι, καθως αν ηταν σιταρενιο το ψωμι θα το επαιρνε απο το φουρνο. Μην ειστε λοιπον χαζοι και καταστρεφετε την υγεια σας, ενω τα λαμογια ξερουν τι πρεπει να αποφευγουμε απλα δεν μας το λενε. Ειδικα οσοι εχουν ομαδα αιματος ), ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρεπει να κοψουν τα σιτηρα, γιατι μετα τα 30 θα εφανισουν προβληματα υγειας σοβαρα

    ReplyDelete
  8. *ομαδα αιματος 0

    ReplyDelete
  9. να υποθέσω πως η βρώμη είναι οκ ?

    ReplyDelete
  10. Η βρωμη ειναι απο τις καλυτερες κακες επιλογες. Παλι εχει τις "κακες" ουσιες που εχει το σιταρι, αλλα σε πολυ μικροτερη ποσοτητα και πιο υγιεινη μορφη. Δεν ενδεικνυεται ως μονιμη λυση.

    Ωστοσο, επειδη καποιος που επιθυμει να αλλαξει και βελτιωσει τη ζωη του, κανοντας το "πειραμα" της αποχης απο το σιταρι, πρεπει να το κανει σταδιακα για να μην σοκαρει τον οργανισμο του, καθοτι το εντερικο συστημα εχει ξεμαθει, η βρωμη ενδεικνυεται ως προσωρινο μεταβατικο σταδιο.

    Τελος, θα ηθελα να προσθεσω κατι ακομα που τυγχαινει να το γνωριζω και δεν ειναι επουδενι ευρυτερα γνωστο. Το ανθρωπινο σωμα συνηθως "φτυνει" την γλουτενη (και τις παρομοιες ουσιες) μετα απο καποια ηλικια. Σε αλλους μπορει να ειναι στα 25, σε αλλους στα 50. Το εντερικο συστημα παντως σηκωνει λευκο πανι, φωναζοντας "δεν αντεχω αλλο". Εαν καποιος εχει φτασει σε αυτο το σημειο επιβαλλεται να το αναγνωρισει και να αλλαξει διατροφικη συμπεριφορα. Θα το καταλαβει απο εντερικες διαταραχες διαφορετικου τυπου ή απο τα κοπρανα μεσω οσμης. Αλλα και αν καποιος δεν εχει φτασει σε αυτο το σημειο βρε παιδια, πρεπει ντε και καλα να φτασει για να αλλαξει διατροφικες συνηθειες; Αφου εμφανως ολους μας "χαλαει" με δεκαδες διαφορετικους τροπους.

    Να παει να μπιπ η monsanto με τα μεταλλαγμενα της, εμεις πρεπει ως κοινωνια να τα σταματησουμε. Μονο οταν αρχισουμε μαζικα να μην τα τρωμε, θα ακολουθησει η διατροφικη βιομηχανια. Διαφορετικα, θα τρωμε και εμεις 100% τεχνητη τροφη και χημεια οπως οι Αμερικανοι

    ReplyDelete
  11. Συγνώμη αλλά αυτός που έγραψε το σχόλιο που λέει ότι έκοψε μαζί με ζυμαρικά-ζάχαρη, όσπρια και φρούτα γιατί έκοψε όσπρια και φρούτα? Και γαλακτοκομικά. Οκ να καταλάβω τα γαλακτοκομικά εν μέρει, αλλά τα φρούτα και τα όσπρια δεν είναι υγιεινά? Και τι τρώει ο συγκεκριμένος άνθρωπος, μόνο κρέας και χόρτα?

    ReplyDelete
  12. Αυτή η εμμονή με τα φρούτα!! Μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγήσετε τι έχουν τα φρούτα (εκτός από φρουκτόζη που είναι ζάχαρη) που δεν έχουν τα λαχανικά. Ναι, μπορείς να ζήσεις μια χαρά με πρωτεΐνη, λίπος και λαχανικά. Ό,τι περιλαμβάνεται στους υδατάνθρακες το σώμα μας απλά δεν το έχει ανάγκη. Και πάντως το να λες σε παχύσαρκους ανθρώπους να τρώνε από το πρωί υδατάνθρακες, δείχνει τουλάχιστον άγνοια ..

    ReplyDelete
  13. Δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι λέγοντας ότι έχει άγνοια αλλά προτείνεις οι παχύσαρκοι να τρώνε μόνο λίπη και πρωτεΐνη το πρωί; Kι o λόγος;

    ReplyDelete
  14. Ρε χρηστο τελικα υπαρχει κανενα αρθρο για το τι μποροθμε να τρωμε ελευθερα? Και τι οχι.
    Εχω φτασει σε σημειο να τρωω μονο λαχανικα και οσπρια καθε μερα και ενα φρουτο την ημερα.
    2 φορες η 3 τον μηνα μονο κουοπουλο κρεας. Και ηια πρωινο γαλα αμυγδαλου με βρωμη και σταφιδες και απο ολικης μονο ψωμι του τοστ και αυτο 2 πακετα τον μηνα.
    Δεν κανω κατι ιδιαι4ερο απλα αθλουμαι για να ειμαι υγιης και τρωω υγιεινα αλλα χωρις καποιο συγκεκριμενο σκοπο δηλαδη δεν ειμαι αθλητης. Ενα τετοιο αρθρο θα το ηθελα πολυ με το τι μπορουμε να τρωμε αφθονα.

    ReplyDelete
  15. Έχω δεκάδες άρθρα τέτοια στο blog. Για παράδειγμα:

    http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2013/07/3.html

    ReplyDelete