26.7.15

Σπριντ: Λόγοι για να σπριντάρετε περισσότερο (2)









Διαβάστε  επίσης:

Σπριντ: Λόγοι για να σπριντάρετε περισσότερο (1)


Tα σπριντ έχουν αναβολική δράση 


Με άλλα λόγια μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα και τη δύναμη. 

Δεν υπάρχει άλλη μορφή άσκησης που να εμπλέκει τόσο αποτελεσματικά τις ίνες υπερταχείας συστολής - τις λευκές ίνες!

Και είναι οι ίνες αυτές που έχουν το μέγιστο αντίκτυπο στην παραγωγή αυξητικής ορμόνης.

Συνεπώς τα σπριντ είναι ότι καλύτερο για την αύξηση των επιπέδων της αυξητικής ορμόνης.

 Tα βάρη και οι πλειομετρικές ασκήσεις έρχονται πολύ πίσω και καταϊδρωμένα στον αγώνα αυτό, όσο δε για το συμβατικό τρέξιμο, αυτό δεν παράγει καθόλου αυξητική ορμόνη.

Κι η τεστοστερόνη δεν μένει έξω από τον χορό! Αυξάνεται και μάλιστα με παράλληλη μείωση της κορτιζόλης γεγονός που οδηγεί σε έναν πολύ ευνοϊκό λόγο αναβολικών/καταβολικών ορμονών.

Σε έρευνες έχει διαπιστωθεί ότι τα σπριντ οδήγησαν σε αύξηση της  μυικής μάζας με παράλληλη μείωση του λιπώδους ιστού,ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς και του κορμού:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22720138


Στην πράξη βλέπουμε τον σωματότυπο των σπρίντερ που έχουν γενικά ανεπτυγμένο μυικό σύστημα
και χαμηλά ποσοστά λίπους,που έχουν δηλαδή μια πολύ ευνοϊκή σωματική σύνθεση.

Eιδική μνεία οφείλεται να γίνει για την αποτελεσματικότητα τους στις γυναίκες που φαίνεται να είναι μεγαλύτερη απ' ότι στους άντρες - μιλώντας πάντα για αναβολική δράση!

Αλλά μη βιαστείτε να αναφωνήσετε ότι δεν θέλουμε "πρηξίματα","φουσκώματα" κι άλλα χαζά, γιατί κυρίες μου αυτό μπορεί να γίνει μόνο με έξωθεν βοήθεια.

 Αυτό που θα σας δώσουν τα σπριντ είναι ένα δυνατό και όμορφο κορμί με καλύτερη γράμμωση


Τα σπριντ φαίνεται να συμβάλλουν στη διατήρηση του μήκους των τελομερών των  λευκοκυττάρων


Αυτό καταδεικνύει την άμεσα αντιγηραντική δράση τέτοιων μορφών άσκησης! 

Κι η αντιγηραντική δράση θα πρέπει να αναλαμβάνεται πολύ πιο νωρίς απ' ότι έχει στο μυαλό του ο μέσος άνθρωπος,πολύ πριν από τα τριάντα. 

Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2845985/

Κι εδώ:


ΤΕΛΟΜΕΡΗ: ΟΙ ΧΡΟΝΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΥΜΕ!



Τέλος του 2ου μέρους



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



11 comments:

  1. Καλησπέρα Χρήστο..... είμαι άντρας 40 χρονών 1,73 ύψος και 68 κιλά ........τρέχω (μέρα παρα μέρα) σε έντονο ρυθμό 10 400αρια (1΄30΄΄ο γύρος) στο γήπεδο εναλλάξ με 10 αργά 400άρια (3΄ ο γύρος)..... στο τελείωμα κάθε έντονου γύρου έχω κοντά στους 175 παλμούς..........άλλες φορές τρέχω 1 ώρα και 30 λεπτά 45 400άρια (2 λεπτά ο γύρος) με κατά μέσο όρο 160 παλμούς το λεπτό......αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι :
    α. Με ποιά μέθοδο θα <> ποιό γρήγορα το περιττό λίπος γύρω απο την κοιλιά????
    β. Υπάρχει κίνδυνος απώλειας μυικού ιστού???

    ReplyDelete
  2. Με την πρώτη μέθοδο! Χρειάζεται υψηλές ταχύτητες! Υπάρχει κίνδυνος απώλειας μυικού ιστού και μεγάλος! Θα προτιμούσα να κάνεις 8 γρήγορα διακοσάρια και 8 περπατώντας. Όχι πάνω από 35" το 200αρι!

    ReplyDelete
  3. Με τα 8 διακοσάρια όμως βελτιώνεις και το καρδιο-αναπνευστικό σύστημα? Επίσης για να έχω αύξηση και όχι μείωση μείωση μυικού ιστού καλύτερα να αρχίσω βάρη ή ασκήσεις με το βάρος μου όπως κάμσεις και έλξεις...???? Ευχαριστώ πολύ Χρήστο εκ των προτέρων...!!!

    ReplyDelete
  4. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    ReplyDelete
  5. Εγω χρησιμοποιώντας την ιδέα του σπριντ ¨κανω αναλογα workout
    http://darebee.com/workouts/set-to-stun-workout.html

    ReplyDelete
  6. Φαντασία και όρεξη να υπάρχει!

    ReplyDelete
  7. καλησπερα και συγχαρητήρια για το πολυ ενημερωτικό blog,ηθελα να ρωτησω με μια τετοια προπόνηση,από πόσο εως πόσο % ανεβαίνουν τα επιπεδα της hgh σε γενικες γραμμές?τα ποσοστά αυξησης επίσης έχουν καποια σχέση με την ηλικία;Εύχαριστώ εκ των προτέρων!

    ReplyDelete
  8. http://www.readysetgofitness.com/newsletter/10_New%20Research%20shows%20how%20to%20increace%20HGH%20530%25.htm

    ReplyDelete
  9. Τι χρονο ξεκουρασης χρειαζεται μετα απο προπόνηση σπριντ γ εναν μέσο ασκούμενο για να έχει όφελος και τι σε εναν προχωρημένο? Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  10. Δύο μέρες και μία μέρα αντίστοιχα κατά μέσο όρο.

    ReplyDelete
  11. Tha mpo se programa sprint k treksimo se skales gia na dw diafora-

    ReplyDelete