30.9.15

Ραχιαίοι μύες: Οι καλύτερες ασκήσεις :Good Mornings - καλημέρα (2)








Διαβάστε επίσης:

Ραχιαίοι μύες: Οι καλύτερες ασκήσεις : Άρσεις θανάτου (1)



Good Mornings - Kαλημέρα

Τα Good Mornings - Καλημέρα γυμνάζουν περίφημα τους ραχιαίους. Όπως όλες οι ασκήσεις για τη μέση χρειάζονται άψογη τεχνική,ελεγχόμενες κινήσεις και βέβαια όχι βάρη εντυπωσιασμού!

Σε καμία περίπτωση πάντως δεν συγκαταλέγονται στις επικίνδυνες ασκήσεις!


Δείτε την τεχνική της άσκησης εδώ:




Εκτός από τους ραχιαίους η άσκηση γυμνάζει τους κοιλιακούς,τους δικέφαλους των ποδιών και βέβαια τους γλουτούς.

Παίρνουμε τη μπάρα σαν να κάνουμε καθίσματα. Η πλάτη τεντωμένη κατεβαίνει μέχρι παραλληλίας με τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα και το ισχίο να προβάλλεται προς τα πίσω. 
Επανερχόμαστε χρησιμοποιώντας όλους τους μύες της οπίσθιας κινητικής αλυσίδας.


Δείτε εδώ μια εκτέλεση με βαράκια:



Με ιατρική μπάλα:



Mε ιμάντες αντίστασης:



Kαι τέλος με το ίδιο σωματικό βάρος




Γενικές παρατηρήσεις


1. Κάθε μέρος να γυμνάζεται με μια ποικιλία ασκήσεων για καλύτερα λειτουργικά κι αισθητικά αποτελέσματα.

2. Πάντα προέχει η ασφάλεια και η αποφυγή τραυματισμών. Γι αυτό επενδύστε στη σωστή τεχνική και να αποφεύγετε τις άσκοπες και παρορμητικές κινήσεις εντυπωσιασμού.

3. Να μη παραμελείτε τα "αόρατα" μέρη του σώματός σας σε όφελος των ορατών! Πρώτα η υγεία και η λειτουργικότητα και μετά η λεζάντα!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας










4 comments:

  1. Ενδεχομένως να ειναι προφανες και να μην το παρατηρω εγω αλλα στην εκδοχη με τα βαρακια ποια ειναι η διαφορα σε σχεση με τις αρσεις θανατου με τεντωμενα ποδια οταν εκτελειται με βαρακια? Επίσης μιλωντας για αορατους μυες τι γινεται με προσαγωγους και απαγωγους?Αξίζει να κανουμε ξεχωριστες ασκησεις? Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω την ευκαιρια να λυνουμε τις αποριες μας.

    ReplyDelete
  2. Και εγώ συμφωνώ με τον προλαλησαντα. Η εκδοχή με τα βαρακια μου φαίνεται ίδια με τις ρουμανικες αρσεις θανάτου.

    ReplyDelete
  3. Μοιάζουν αρκετά και βέβαια δεν είναι ανάγκη να τις κάνουμε και τις δύο! Οι διαφορές είναι μικρές! Στα goodmornings τα πόδια είναι πιο τεντωμένα και τα βάρη στο ανέβασμα απέχουν περισσότερο από το κέντρο βάρους του σώματος. Mε τίποτα δεν θα έκανα ξεχωριστές ασκήσεις για απαγωγούς και προσαγωγούς! Μια χαρά γίνεται η δουλειά με τις κλασσικές σύνθετες ασκήσεις!

    ReplyDelete
  4. Θα ηθηλα να , παρατηρησω οτι για να γινουν σωστα αυτες οι ασκησεις χρειαζεται καποιος πολυ καλη ελαστικοτητα στους οπισθιους μηριαιους .Αλλιως δεν θα μπορει να σκυψει σωστα μεχρι κατω και ισως τραυματιστει. Λογω του μειωμενου ευρους καμψης ΟΜΣΣ οταν κανει την ασκηση αντι να εχει την πλατη το επιπεδη ισως τη λυγισει , με αποτελεσμα να δεχονται φορτια οι μεσοσπονδυλιοι δισκοι .

    ReplyDelete