20.10.15

Ώμοι: Οι καλύτερες ασκήσεις : Ανάποδα ανοίγματα/reverse flyes (3)








Διαβάστε επίσης:

Ώμοι: Οι καλύτερες ασκήσεις (1)



Οι πρόσθιες μοίρες του δελτοειδή παίρνουν πλούσιο μερίδιο στις μέρες του στήθους - και ξέρουμε πολύ καλά πως κανείς δεν τις παραλείπει - κι από ασκήσεις όπως τα πουσάπς.

Αν πούμε πως μας δίνουν την αίσθηση του πάχους τότε για να υπάρχει συμμετρία θα πρέπει να γυμνάσουμε και τους πλάγιους που δίνουν την αίσθηση του εύρους αλλά και τους οπίσθιους που δίνουν την αίσθηση του βάθους,

Τα ανάποδα ανοίγματα στοχεύουν τους οπίσθιους δελτοειδείς που γενικά είναι και οι πιο παραμελημένοι.


Για να δούμε μερικές βερσιόν τους:


Ανάποδα ανοίγματα/reverse flyes σε επικλινή πάγκο


Δείτε την τεχνική εδώ:




Ξαπλώνετε μπρούμυτα στον επικλινή με τα βαράκια σε ουδέτερη λαβή (παλάμες αντικριστές).

Τα χέρια κάθετα στον πάγκο,τα πόδια ακίνητα και η πίεση στο δάπεδο με το μετατάρσιο.

Αγκώνες με ελαφρά κάμψη και ανύψωση των βαρών πλευρικά μέχρι παραλληλίας σε μια τοξοειδή κίνηση καθώς εκπνέετε.

Στο άνω μέρος της κίνησης σφίξτε τις ωμοπλάτες σας για μέγιστο αποτέλεσμα.

Κατεβάστε τα χέρια καθώς εκπνέετε και συνεχίστε μέχρι να συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό επαναλήψεων.

Εκτός από τους οπίσθιους δελτοειδείς η άσκηση δουλεύει και τους μέσους/πλάγιους και βέβαια και του μύες τις πλάτης: ρομβοειδείς και τραπεζοειδείς.


Εδώ δείτε μια εκτέλεση σε όρθια και σκυφτή θέση:



Kι εδώ σε καθιστή και σκυφτή θέση:



Mαζί με τις πιέσεις ώμων αυτή η άσκηση είναι must!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




No comments:

Post a Comment