27.12.15

Τρικέφαλοι : Οι καλύτερες ασκήσεις - βυθίσεις σε πάγκο (7)









Διαβάστε επίσης:


Τρικέφαλοι : Οι καλύτερες ασκήσεις - βυθίσεις τρικέφαλων σε δίζυγο (6)


βυθίσεις σε πάγκο δεν μπορείς να πεις ότι είναι ισάξιες με τις  βυθίσεις τρικέφαλων αλλά είναι κι αυτές μια πολύ συμπαθητική, σύνθετη άσκηση που χτυπάει και τις τρεις κεφαλές και που - το κυριότερο - μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε: στο σπίτι,στο ξενοδοχείο,στην ύπαιθρο κλπ.

Γυμνάζει τους τρικέφαλους και επιπλέον τους μείζονες κι ελάσσονες θωρακικούς,τους εμπρόσθιους δελτοειδείς,τους ρομβοειδείς και τους πλατιούς ραχιαίους

Ας δούμε ένα βιντεάκι με τη σωστή εκτέλεση:




Η θέση των χεριών στο εύρος των ώμων.

 Εισπνέετε καθώς κατεβάζετε το σώμα σας λυγίζοντας τους αγκώνες σας.

Οι αγκώνες μένουν κατά το δυνατόν κοντά στο σώμα,κοιτώντας προς τα πίσω.
Η κάθοδος συνεχίζει μέχρι η γωνία βραχίονα- αντιβραχίονα να γίνει 90 μοίρες ή ελάχιστα μικρότερη.

Ανεβαίνετε με την βοήθεια των τρικέφαλων και συνεχίζετε για 10-12 επαναλήψεις.

Αν θέλετε να κάνετε την άσκηση πιο δύσκολη μπορείτε να την εκτελέσετε με έξτρα βάρος:



Kαι βέβαια το επόμενο βήμα είναιi οι βυθίσεις σε δίζυγο που περιγράφονται στο 1ο link.


Aν αντίθετα θέλετε να την κάνετε πιο εύκολη,βάλτε τα πόδια κάτω τεντωμένα:




ή και μαζεμένα για να γίνει ακόμη πιο εύκολη:




Aν κι  αυτό κάπου σας φαίνεται δύσκολο,παρατήστε τα και αράξτε στον καναπέ σας να πιείτε τη φραπεδιά σας.....


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




2 comments:

  1. Γέλασα πολύ με το τελευταίο σχόλιο!!! Πόσο πιο εύκολο να γίνει πια! χεχε!! Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες συμβουλές κύριε Χρήστο!

    ReplyDelete
  2. Να είσαι καλά Δήμο!

    ReplyDelete