26.6.16

Άσπρο αλεύρι: Οι επιπτώσεις στο σώμα και στην υγεία μας (2)







Διαβάστε επίσης:

Άσπρο αλεύρι: Γιατί να το αποφεύγουμε! (1)



2. Τα νέα αυτά φυτά Φρανκενστάιν κατά τον William Davis περιέχουν μια τροποποιημένη μορφή γλιαδίνης,μιας υδατοδιαλυτής πρωτεΐνης που βρίσκεται στη γλουτένη και έχει την ικανότητα να διαπερνάει τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό και να δρα στον εγκέφαλο μέσω συγκεκριμένων υποδοχέων οπιοειδών. Η νέα αυτή μορφή γλιαδίνης προξενεί αύξηση της όρεξης και ωθεί στην πρόσληψη περισσότερων θερμίδων.


3. Η γλουτένη είναι η κολλώδης πρωτεΐνη που είναι υπεύθυνη για το φούσκωμα και την ελαστικότητα του ψωμιού μέσω των γλιαδινών και γλουτενινών αντίστοιχα που την απαρτίζουν.

Δεν χρειάζεται να σας τα πω εγώ, βλέπετε τι γίνεται με τη γλουτένη!

 Ολόκληρες βιομηχανίες  χτίζονται πλέον πάνω σ' αυτήν και κάποιοι φθάνουν  - με την απαραίτητη δόση υπερβολής - να τη θεωρούν υπεύθυνη δια "πάσαν νόσο και πάσαν μαλακίαν".

Βέβαια το πράγμα θέλει ψάξιμο,δεν το συζητώ. Δεν είναι μόνο η κοιλιοκάκη, ένα σοβαρό κι επικίνδυνο, αυτοάνοσο νόσημα που αφορά ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού αλλά και δεκάδες άλλες χρόνιες καταστάσεις λιγότερο επικίνδυνες που αποδίδονται στη γλουτένη.

Μιλάμε για φλεγμονώδεις καταστάσεις όπου υπάρχει ευαισθησία στη γλουτένη χωρίς να υπάρχει κοιλιοκάκη,μιλάμε για σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου και γενικότερα προβλήματα του γαστρεντερικού που χρήζουν της ανάλογης προσοχής μας.

Το θέμα είναι να είμαστε πληροφορημένοι κι από κει και πέρα το ζήτημα χρειάζεται ψάξιμο.

Θα σας πρότεινα να ρίξτε μια ματιά στο άρθρο αυτό που προέρχεται από έναν επιστήμονα που ασχολείται με επιτυχία στο χώρο της λειτουργικής ιατρικής:






H δική μου εμπειρία

Έχω 5-6 χρόνια που έκοψα το αλεύρι και τα προϊόντα που το περιέχουν σε μια προσπάθεια να ελέγξω το βάρος μου μιας και με την αύξηση της ηλικίας αυτό γίνεται όλο και πιο δύσκολο.

 Αυτή η κίνηση με βοήθησε και με βοηθάει πολύ. Το κυριότερο είναι όμως ότι βελτίωσε περισσότερο την ήδη καλή υγεία μου γιατί βελτιώθηκε η διατροφή μου.

 Επίσης εκτίναξε τα επίπεδα της ενέργειας μου και της πνευματικής μου ενάργειας με αποτέλεσμα να μπορώ να παράγω πολύ περισσότερο έργο στη διάρκεια της μέρας. Δεν θυμάμαι να είχα ποτέ τόσο καθαρό μυαλό!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


16 comments:

  1. Χρήστο καλησπέρα
    Ποια η γνώμη ΔΟΥ για το αλεύρι Ζέας του Αντωνοπουλου;
    Ευχαριστω

    ReplyDelete
  2. Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο προϊόν αλλά είναι θετική γενικά για το αλεύρι ζέας.

    ReplyDelete
  3. Χρηστο ποια η γνωμη σου για τις νιφαδες βρωμης που κρατανε τεραστια ραφια σουπερμαρκετ πλεον;πειραγμενο προϊον;τι κανουμε;

    ReplyDelete
  4. Δεν είναι τόσο άσχημη επιλογή. Δεν τρώω προσωπικά αλλά είναι στις αποδεκτές τροφές,εκτός αν έχεις βάλει πολύ ψηλά τον πήχη.

    ReplyDelete
  5. Χρήστο καλημέρα!Το σωματικό μου λίπος έχει κολλήσει στο 19% κάνω αρκετή γυμναστική και όλα τα προβλέπωμενα στη διατροφή μου!Είμαι 36 χρονών!τι προτείνεις;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kόβεις αλεύρι και ζάχαρη και όλα τα υγρά εκτός από νερό. Πολύ πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Πιο βαριά βάρη,σπριντ και πιο μεθοδικό μέτρημα του τι καταναλώνεις!

      Delete
  6. Συγχαρητήρια κ Στρογγύλη για τα άρθρα σας. Σε πάρα πολλά από αυτά συναντώ τις σκέψεις μου και τις πράξεις μου, όπως τις αναφορές σας για το αλεύρι, τη ζάχαρη και τα λύπη, την προπόνηση που προτείνεται με βάρη. Αυτό που θα ήθελα να σας ρωτήσω είναι ότι παρόλο που γυμνάζομαι πάνω από 15 χρόνια συστηματικά (κυκλικά βάρη & αερόβια) με υψηλή ένταση και παράλληλα προσέχω πολύ την διατροφή μου, έχω έντονη συσσώρευση λίπους στο στήθος. Έχω δοκιμάσει μακροχρόνια κάθε άσκηση και συνδυασμό, αλλά τα αποτελέσματα μηδαμινά. Προτείνεται κάποιο αποτελεσματικό τρόπο να απαλλαγω από αυτό ? Είμαι 38 ετών, 1.85, 79 κιλά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση. Βασίλης.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το λίπος συσσωρεύεται σε αρκετούς από μας σε συγκεκριμένα σημεία που ορίζονται από το γονιδίωμά του. Μερικές φορές είναι δύσκολο να απαλλαγείς από αυτό. Πάντως ο καλύτερος τρόπος είναι η μείωση του ποσοστού λίπους δηλαδή η βελτίωση της σωματικής σύνθεσης. Έτσι χάνουμε λίπος από παντού!

      Delete
  7. Σας Ευχαριστώ κ Στρογγύλη.

    ReplyDelete
  8. Ευχαριστώ πολύ για τις πολυτιμες συμβουλές. Σε παρακολουθώ ανελλιπώς!

    ReplyDelete
  9. Καλησπερα βλεπω οτι δεν εχετε και τοσο καλη αποψη για την βρωμη
    Αλλα σε παλαιοτερο αρθρο ηταν στις προτεινομενες τροφες για πρωινο...τελικα τι ισχυει?τι ειναι καλυτερο να τρωμε το πρωι?εκτοσ απο αυγα ποια ειναι καλυτερη εναλλακτικη?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mπορείς να τρως βρώμη,δεν είναι κακή επιλογή. Απλά δεν είναι στις top. Αυγά είναι ότι καλύτερο και μετά ένα γιαούρτι με ωμούς ξηρούς καρπούς,σπόρους και berries. Έχω αρκετά άρθρα για το πρωινό,απλά πρέπει να ψάξεις λιγάκι.

      Delete
  10. ευχαριστω πολυ για την απαντηση!θα ψαξω

    ReplyDelete
  11. Προσωπικά με διαγνωσμένο συνδρομο ευερέθιστου εντέρου ο γιατρός με προέτρεψε να τρώω περισσότερους υδατάνθρακες και λιγότερα λίπη. Εννοείται δεν το ακολούθησα. Με μειωμένος υδατάνθρακες γύρω στα 50 γρ την ημέρα κι αυτά από 1 φρούτο και τα υπόλοιπα από τα λαχανικά σχεδόν έχω απαλλαχτει από τα συμπτώματα

    ReplyDelete