30.7.16

Μπορούν οι ασκήσεις κοιλιακών να κάψουν το κοιλιακό λίπος; (1)









Η απάντηση στο ερώτημα είναι όχι, είτε μιλάμε για υποδόριο είτε για σπλαχνικό λίπος.

Υποδόριο είναι το μισητό λίπος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την επιδερμίδα μας και κρύβει τους ωραίους μας κοιλιακούς.

Eίναι αυτό το ρημάδι που κουνιέται σαν ζελές όταν περπατάμε και υποβαθμίζει την απίστευτη παρουσία μας στις παραλίες.

Είναι αυτό που προκαλεί τον γυναικείο εφιάλτη "κυτταρίτιδα."

Σπλαχνικό είναι το λίπος που βρίσκεται βαθύτερα και περιβάλλει τα εσωτερικά όργανα. Είναι πιο επικίνδυνο για την υγεία αλλά και μεταβολικά πιο ενεργό από το υποδόριο.

Μπορεί να είσαι αρκετά λεπτός αλλά παρ' όλα αυτά να έχεις υπερβάλλον σπλαχνικό λίπος. Αυτό το λίπος είναι που σχετίζεται περισσότερο με παθογένειες όπως το μεταβολικό σύνδρομο.

Με τις εστιασμένες ασκήσεις κοιλιακών μπορούμε να εκγυμνάσουμε τους μύες μας και να τους κάνουμε πιο ισχυρούς, πιο μεγάλους και πιο διακριτούς αλλά δεν μπορούμε να κάψουμε το υποδόριο λίπος που τους περιβάλλει.

Αλλά βέβαια η δουλειά που κάνουν αυτές οι ασκήσεις είναι πολύ αξιόλογη γιατί  βοηθάνε στην απόκτηση ενός γυμνασμένου,δυνατού μέσου κορμού που στηρίζει σωστά τη σπονδυλική στήλη και ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες πόνου της μέσης που ταλανίζει τόσο κόσμο.
 Μη ξεχνάτε ότι οι πόνοι στη μέση υποβαθμίζουν δραματικά τη ζωή πολλών ανθρώπων ακόμη και πολύ νέων.

Δυνατός μέσος κορμός σημαίνει εύκολη κίνηση και άνετη εκτέλεση των καθημερινών εργασιών και καθηκόντων.

Για να καεί το λίπος - είτε υποδόριο είτε σπλαχνικό - βασιλιάδες είναι η καθαρή και υποθερμιδική διατροφή και η στοχευμένη άσκηση με απόλυτα αποτελεσματικότερες μορφές της τη διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης και την  προπόνηση με βάρη μεταβολικού χαρακτήρα με μικρά διαλείμματα ανάμεσα στα σετ.


Κάποιες συνήθειες που θα σας βοηθήσουν στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους είναι:

- ένας καλός ύπνος που θα κρατήσει υπό έλεγχο το στρες και τα επίπεδα της κορτιζόλης

- γενικά ο έλεγχος του στρες γιατί σε περίπτωση που πάρει χρόνιο χαρακτήρα η κορτιζόλη ευνοεί την εναπόθεση λίπους στην κοιλιακή χώρα

- να πίνετε πολύ νερό έτσι ώστε τα ούρα σας να έχουν ανοιχτό χρυσόξανθο χρώμα. Αν δεν μπορείτε να επιτύχετε κάτι τέτοιο είστε υποψήφιοι για δεκάδες παθογενείς καταστάσεις.

Στο δεύτερο μέρος θα έχω κάποιες καλές συμβουλές για την καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους.

Μέχρι τότε....

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας





1 comment:

  1. Διαλειμματικη υψηλής έντασης και μεταβολικη προπόνηση,μόνο αν είσαι μέσος προς προχωρημένος ασκουμενος.Για αρχαριους ή παχυσαρκους παμε σε αργή αεροβια αλλα μεχρι 40' για να κρατησουμε μυϊκή μαζα(τα βάρη εννοούνται!).

    ReplyDelete