6.8.16

Διαθέτω λίγο χρόνο για άσκηση αλλά θέλω πολύ καλά αποτελέσματα (1)







Αν έγραφα αυτό το άρθρο πίσω στο 2009, τη γενέθλια χρονιά αυτού του blog,θα άρχιζα με μια μορφή ειρωνείας.

Οπαδός για χρόνια γαρ του " εν τω πολλώ το ευ ".... 

Αυτό το σώμα μου έχει τραβήξει τα πάνδεινα από τη λαθεμένη λογική της υπερθεμάτισης σε χρόνο άσκησης με τρέξιμο απίστευτων χιλιομέτρων για μια και μόνο ζωή και με προπονήσεις 7 ημερών την εβδομάδα.

Από το 2008 ασχολήθηκα πολύ σοβαρά με την θεωρία πίσω από την άσκηση και τη διατροφή και βέβαια καρπός αυτής της ενασχόλησής μου ήταν κι αυτό το blog με πρώτιστο στόχο να γλιτώσω τον κόσμο από τα πολλά μου λάθη και να του προτείνω πιο καρποφόρες τακτικές.

Τώρα,μέσα στο 2016 και με τη βοήθεια της ομάδας μου,έχω τελειοποιήσει τις προπονήσεις μου και εκμαιεύω πια από αυτές τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Μόνο όσοι με ζουν από κοντά μπορούν να πιστέψουν ότι γυμνάζομαι τόσο λίγο και έχω αυτήν τη σωματοδομή και κυρίως αυτήν την υγεία και αστείρευτη ενέργεια.

Αλλά όχι μόνο εγώ! Πολλές δεκάδες άτομα που ασπάστηκαν τις ιδέες μου για την άσκηση και τη διατροφή έχουν αλλάξει ριζικά τη σωματική τους σύνθεση,τη διάθεσή τους,τα επίπεδα της ενέργειάς τους και εν κατακλείδι την ίδια τους τη ζωή όπως οι ίδιοι ομολογούν.

Βέβαια δεν θα πετυχαίναμε όλα αυτά αν δεν κάναμε μια σχεδόν άμεμπτη διατροφή και αυτό είναι και θα είναι το φανερό μυστικό μας.

Αλλά από μόνη της η διατροφή δεν μπορεί να γυρίσει πίσω το βιολογικό μας ρολόι,δεν μπορεί να μας γεμίσει μύες και δεν μπορεί να ελαχιστοποιήσει το σωματικό μας λίπος. Και βέβαια δεν μπορεί να εκτινάξει τη διάθεση και την ενέργεια μας.

Είναι απόλυτα εφικτό να φθάσει κανείς σε υψηλά επίπεδα fitness σε ένα μόνο κλάσμα του χρόνου από αυτό που διαθέτει ο μέσος θαμώνας των γυμναστηρίων. Με 4-5 μισάωρα την εβδομάδα είναι οκ.

Πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι κάνει μια αρκετά άψογη διατροφή και πως έχει ήδη φθάσει σε ένα καλό επίπεδο fitness το οποίο και επιθυμεί να διατηρήσει.

Θα χρειαστεί 2-3 προπονήσεις με βάρη και 2 προπονήσεις με σπριντ την εβδομάδα. 

Κοινός παρονομαστής το δεύτερο μεγάλο και φανερό μυστικό: η ένταση.

Στις επόμενες αναρτήσεις θα σας αναλύσω το πως ακριβώς γυμνάζομαι το καλοκαίρι του 2016 και ομολογώ ότι ποτέ δεν ήμουν τόσο αποτελεσματικός και ευχαριστημένος.


Έως τότε:

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/






No comments:

Post a Comment