9.10.16

Fitness και υγεία: Σκέψεις για ένα διαφορετικό 2017! (4ο - τελευταίο)







Διαβάστε επίσης:


Fitness και υγεία: Σκέψεις για ένα πολύ δυναμικό 2017! (3)



Περί άσκησης

Κατά καιρούς έχω επικριθεί από διάφορους για τις ρηξικέλευθες απόψεις μου πάνω στον τρόπο της άσκησης αλλά τόσο οι προσωπικές μου επιδόσεις όσο και αρκετών εκατοντάδων αναγνωστών μου που τις ασπάστηκαν, με έχουν δικαιώσει απόλυτα.

Δεν είναι αυτοσκοπός η άσκηση κι αυτό το λέω περισσότερο για τους πολλούς φίλους fitness junkies που μου είναι απόλυτα συμπαθείς.

Τι πάει να πει 5-6 μακρόσυρτες προπονήσεις την εβδομάδα; Ποιος είσαι και τι πας να κάνεις;

Γιατί αν τις κάνεις έντονες, κινδυνεύεις άμεσα από κάθε είδους τραυματισμούς και υπερπροπόνηση - I' ve been there - ενώ αν τις κάνεις στο ρελαντί, χάνεις απλά το χρόνο σου.

Πείτε μου πόσους δικούς σας έχετε δει να τραυματίζονται και να πάσχουν από κάθε είδους χρόνιες καταστάσεις!

Και πείτε μου επίσης πόσους gym rats γνωρίζετε που ξημεροβραδιάζονται στα γυμναστήρια - τους έχουν βαρεθεί τα όργανα και οι διάδρομοι - και να μη μπορούν μέσα σε χρόνια να χτίσουν ένα σώμα της προκοπής! Άπειρους γνωρίζω εγώ!

Δεν χρειάζεστε άπειρες ώρες στα γυμναστήρια,περισσότερο κακό σας κάνουν παρά καλό!

Αυτό που χρειάζεστε είναι 2-3 έντονες προπονήσεις με ελεύθερα βάρη και κυρίως σύνθετες ασκήσεις που πιάνουν πολλές αρθρώσεις και μυικές ομάδες. Και επίσης χρειάζεστε δυο δυνατές προπονήσεις με σπριντ ή κάποια άλλη μορφή διαλειμματικής αερόβιας.

Αυτό είναι όλο! Πέντε - το πολύ -  μισάωρα δυνατά την εβδομάδα θα σας δώσουν ένα σώμα δυνατό και όμορφο με καλή σωματική σύνθεση και άριστη αερόβια και αναερόβια ικανότητα.

Αυτά βέβαια πάντα με την προϋπόθεση ότι γνωρίζετε πως να φάτε σωστά και να έχετε ένα ενεργητικό τρόπο ζωής που σημαίνει ότι θα περπατάτε,θα παίζετε ομαδικά παιχνίδια,θα ανεβαίνετε σκάλες,θα κάνετε δουλειές κλπ.

Με τον τρόπο αυτό θα έχετε μια τέλεια υγεία,απεριόριστη ενέργεια,σώμα Ferrari,αξιοζήλευτη πνευματική ενάργεια και δημιουργικότητα και μάλιστα όλα αυτά χωρίς να χάνετε πολλές ώρες ή να είστε θύματα της χρόνιας κόπωσης που προκαλούν οι πολλές εξαντλητικές προπονήσεις. Τα πάντα στη ζωή είναι θέμα ισορροπιών.

Δεν χρειάζεται να περιμένετε βέβαια το 2017!

 Αν αρχίσετε σήμερα να υλοποιείτε το πρόγραμμά μου, το 2017 θα σας βρει με διαφορά στην καλύτερη κατάσταση της ζωή σας! Προχωράτε κι εγώ είμαι πάντα εδώ,συμπαραστάτης και συνοδοιπόρος!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





6 comments:

  1. Θέλει προσοχή εμείς που προπονούμαστε συνέχεια με βασικές ασκήσεις να μην το παρακάνουμε και υπερπροπονούμαστε. Γι αυτό 3 προπονήσεις τη βδομάδα αρκούν.
    Πρέπει όμως η διατροφή μας να είναι πολύ καλή γιατί αλλιώς θα έχουμε προβλήματα. Οι στεγνές διατροφές bodybuilding είναι τραγικές. Επίσης σας παρακαλώ μην πάρετε συμβουλές για διατροφή από το american heart accosiation. Αν από ότι λένε κάνετε το αντίθετο είσαστε στο σωστό δρόμο.
    Πολλές υπερτροφές πχ βασιλικός πολτός, γύρη σπιρουλίνα κτλ, μουρουνέλαιο, βούτυρο, συμπληρώματα μετάλλων. Ένα πολύ καλό φρούτο είναι ο ανανάς με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες λόγο της βρομελίνης.

    ReplyDelete
  2. Πως στην ευχή οι κοπέλες στις φωτογραφίες έχουν τέτοια μυϊκή διάπλαση και γράμμωση ; Και είναι ολοφάνερα φυσικές. Δεν έχουν πάρει αναβολικά. Προφανώς γυμνάζονται και τρέφονται πολύ σωστά και σε μακροχρόνια βάση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτές οι κοπέλες ζουν από το σώμα τους οπότε πρέπει να γυμνάζονται πολύ και να τρέφονται άψογα.

      Delete
  3. Kalispera!
    Kathws to 2017 plisiazei tha exoume kapoio challenge??

    ReplyDelete
    Replies
    1. To σκέφτομαι Μαρία μου. Σταθμίζω τις υποχρεώσεις μου!

      Delete
    2. Wraia, euxaristoume! To ekana perusi (proeortia allagi) me megali epituxia.

      Kalimera!

      Delete