5.11.16

Μεταμόρφωση 2017






Από τη 1/12/2016 έως και τις 30/11/2017 θα επαναληφθεί  το εγχείρημα των τελευταίων ετών,η συγκρότηση δηλαδή μιας ομάδας από ανθρώπους που έχουν την ίδια περίπου θεώρηση για το fitness και τις προεκτάσεις του στη ζωή μας.

Θέλω 10 δυναμικούς συνοδοιπόρους για να προχωρήσουμε μαζί το 2017 στα χνάρια του fitness.

Θα έχω μαζί τους συχνή ανταλλαγή απόψεων και θα είμαι στη διάθεσή τους να τους βοηθήσω να κάνουν τα διατροφικά και τα προπονητικά τους προγράμματα.

Το ιδανικό προφίλ των υποψηφίων

- άνθρωποι του πνεύματος,άντρες και γυναίκες οποιασδήποτε ηλικίας που δουλεύουν πολλές ώρες σε καθιστικές εργασίες.

- ώριμοι διατροφικά,άνετοι και συνειδητοποιημένοι με αποχή τουλάχιστον από το αλεύρι και τη ζάχαρη. Να κινούνται στο 90% και πάνω όσον αφορά την καθαρή διατροφή, με μικρές εξαιρέσεις πιο πολύ για λόγους ψυχολογίας και όχι φυσιολογίας.

- οπαδοί των σύντομων και έντονων προπονήσεων με κέντρο βάρους την μεταβολική προπόνηση με ελεύθερα βάρη ή/και callisthenics και γρήγορο τρέξιμο στην ύπαιθρο - κατά προτίμηση με σπριντ.

- καμία εμμονή  με το σώμα τους - ποσοστά λίπους κλπ - αλλά με έντονη επιθυμία για λαμπερή υγεία,άπλετη ενέργεια και αύξηση της παραγωγικότητάς τους.

- διάθεση για βοήθεια προς τους γύρω τους σχετική με θέματα fitness και για προσπάθεια διάδοσης της σχετικής φιλοσοφίας στον περίγυρό τους.

Ουσιαστικά θα ήθελα να βοηθήσω 10 άτομα να μειώσουν την απόσταση με τον καλύτερο τους εαυτό.

Η αμοιβή μου είναι σημαντική και έχει να κάνει σχέση με την αίσθηση ικανοποίησης που μου δίνει το να βοηθώ όσα άτομα μπορώ αλλά και με το να έχω έστω και κάποιους διαδικτυακούς συντρόφους στο μοναχικό μου ταξίδι προς στα μεγαλύτερα υψόμετρα του fitness.

Eυχαριστώ με την ευκαιρία την περυσινή μου ομάδα κι ιδιαίτερα όσους με συνόδεψαν ως το τέλος. Μερικοί αποδείχτηκαν αστέρια!

Μπορείτε να στέλνετε τις αιτήσεις σας στο inbox της σελίδας:


https://www.facebook.com/totalfitness.christos/


Θα γράψουν πολλοί - πάνω από 200 - κι αν θέλετε πολύ να είστε στη ομάδα μου θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσετε.

Γράψτε μου τα βασικά σας σωματομετρικά στοιχεία, κυρίως το ύψος σας και το βάρος σας. 
Ενημερώστε με για την ηλικία σας και την υφιστάμενη υποδομή σας. Χοντρικά τι διατροφή κάνετε και πως ασκείστε. Επίσης για  τους στόχους σας για το 2017 όσον αφορά το fitness. 
Δώστε μου λόγους που θα βοηθήσουν τις επιλογές μου.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


No comments:

Post a Comment