27.11.16

Μεταμόρφωση 2017 - Η επιλογή







Διάβασα περίπου 400 αιτήματα για να καταλήξω στους εξής 10 συνοδοιπόρους:

1. Anna Pragalaki

2. Ilias Stefanidis 

3. John Routsis

4. Sapfo Laina

5. Mi-nikou Anthi-Maria

6. Atzelidis Giorgos

7. Panagiota Roussou

8. Manos Tavlas

9. Pavlina Papasotiriou

10. Christina Dirt Ramona Lampiri

Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να πάρω παραπάνω άτομα,δεν θα τα κατάφερνα.

Όλοι όσοι έχετε επιλεγεί ασπάζεστε τη γενική μου φιλοσοφία γύρω από την άσκηση και τη διατροφή,με έμφαση στην υγεία,στην ενέργεια,στην παραγωγικότητα,στο fitness του μυαλού και στη διάθεση για προσφορά.

Μπορείτε να ρωτάτε οτιδήποτε σχετικό,να βγάλετε π.χ. σε συνεργασία μαζί μου τα προγράμματα διατροφής και άσκησής σας με βάση τους εξατομικευμένους στόχους σας.

Και να συζητάτε μαζί μου θα θέματα και τα προβλήματα που ανακύπτουν στην πορεία.

Το πρόγραμμα τρέχει από 1-12-2017 και διαρκεί ένα χρόνο. Στο τέλος του χρόνου αν όλα πάνε καλά θα είστε καλύτεροι από το σημερινό σας εαυτό και όχι μόνο σε θέματα fitness.

Θερμό ευχαριστώ στους συμμετέχοντες στην προηγούμενη ομάδα μου και ιδιαίτερα σ' εκείνους που με ακολούθησαν ως το τέλος και με τους οποίους άλλωστε έχω δημιουργήσει ισχυρούς δεσμούς. 

'Ηταν χαρά και τιμή μου η συνοδοιπορία μας μέσα στο 2016.

Περιμένω από τους 10 επιλεγέντες τα προγράμματά σας για το Δεκέμβριο 2016 σε αδρές γραμμές.

Εννοείται ότι δεν αρνούμαι τη βοήθειά μου σε κανέναν άλλο και ιδιαίτερα σε αυτούς που έχουν θέματα υγείας σωματικής και ψυχικής και χρειάζονται κάποια στήριξη ή ένα ευήκοο ους.

Καλή σεζόν,γεμάτη με υψηλούς στόχους!

Ρίξτε εν τω μεταξύ μια ματιά στα 4 αυτά άρθρα:

Fitness και υγεία: Σκέψεις για ένα διαφορετικό 2017! (4ο - τελευταίο)


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment