22.1.17

Συμβουλές για αλλαγή ζωής από κάποιον που δεν έχει να σας πουλήσει τίποτα! (5ο/τελευταίο)








Διαβάστε επίσης:


Συμβουλές για αλλαγή ζωής από κάποιον που δεν έχει να σας πουλήσει τίποτα! (4)



Τι κάνουμε με την άσκηση; Υπάρχουν εκατοντάδες προγράμματα! Πώς βγάζουμε άκρη;

Tα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από ότι φαίνονται.

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί ο κόσμος είναι τόσο εύπιστος ώστε να αγοράζει νέα πρωτοποριακά προγράμματα που είναι ένα απλό compilation / συμπίλημα από κάποιες πολύ γνωστές ασκήσεις!

Έτσι μπορεί κανείς που ξέρει κάποια πράγματα να βγάλει μέσα σε λίγες ώρες ένα "καινοτομικό " πρόγραμμα που να το ονομάσει Strogilis-1 και μετά ένα άλλο Strogilis-2 κοκ.

Δεν υπάρχει τίποτα το καινούριο όσον αφορά τις προπονήσεις,απλά υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να κατανοηθούν καλύτερα ή να ειδωθούν κάπως διαφορετικά. 

Ότι ήταν να εφευρεθεί στην άσκηση, εφευρέθηκε εδώ και δεκαετίες.

Χρειάζεστε κάτι που να ενδυναμώνει το μυικό σας σύστημα και γι αυτό ότι καλύτερο είναι τα ελεύθερα βάρη που μπορείτε να τα κάνετε στο σπίτι ή στο γυμναστήριο.

Και κάτι επίσης που να βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό σας. 
Συμφέρει αυτό το κάτι να είναι τρέξιμο έξω, αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες μορφές αερόβιας άσκησης σε περίπτωση ιδιαιτεροτήτων και σωματικών περιορισμών.

Αυτά είναι η βάση,το κύριο σώμα για καλή φυσική κατάσταση και αν περισσεύει χρόνος και όρεξη μπορούμε να βάλουμε τις τελικές πινελιές με ασκήσεις ευλυγισίας,stretching,ισχύος,ισορροπίας και συντονισμού κλπ.

Δεν χρειάζονται εξωτικά προγράμματα,προγράμματα με περίεργα ονόματα που πρέπει να ακριβοπληρώσετε όπως και δεν χρειάζεται να πληρώσετε για ηλίθια gadgets.

Aπλά πραγματάκια!

 Τρέχουμε και κάνουμε βάρη,κατά προτίμηση με σύντομες και έντονες προπονησούλες για 3-5 φορές την εβδομάδα χωρίς να γινόμαστε σκλάβοι των αριθμών και των λεπτομερειών.



Και με τη διατροφή τι γίνεται; Εδώ κι αν λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του!

Κι εδώ τα πράγματα είναι απλά!

Δεν γινόμαστε σκλάβοι των αριθμών! Δύσκολο να μετρήσουμε θερμίδες,δύσκολο να υπολογίσουμε ποσοστά μακροθρεπτικών!

Ήδη η ζωή μας είναι δύσκολη,δεν βγάζει νόημα να την κάνουμε δυσκολότερη. 


Απλά να έχετε υπόψη τα εξής:

- ο μεγάλος εχθρός του σώματος και της υγείας μας είναι οι πολυεπεξεργασμένοι υδατάνθρακες που προσθέτουν φουλ κιλά με ελάχιστη θρεπτική αξία. 
Άρα αν κόψετε ότι περιέχει ζάχαρη και αλεύρι - κυρίως το άσπρο - έχετε κερδίσει το 60% του παιχνιδιού.

- δεν φοβόμαστε τα λίπη! Δεν ζούμε χωρίς αυτά! Απλά θα πρέπει να μάθουμε να τα ξεχωρίζουμε σε καλά και κακά και να εστιάζουμε στα πρώτα. Υπάρχουν δεκάδες αναρτήσεις στο blog που βοηθάνε.

- δεν φοβόμαστε τους υδατάνθρακες, απλά πρέπει να κάνουμε τις καλύτερες δυνατές επιλογές και να μη τρώμε ποσότητες πάνω από το 40-45% των θερμίδων μας σε γενικές γραμμές. Το πόσο συμφέρει να φάμε εξαρτάται από αρκετές προσωπικές παραμέτρους.

- τρώμε επαρκή πρωτεΐνη αλλά δεν χρειάζεται άγχος γιατί στις δυτικές χώρες αυτό δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.

- συμφέρει να μη τρώμε τροφές σε υγρή μορφή, μια συνήθεια που προστατεύει ισχυρά από έξτρα θερμίδες.

- συμφέρει να τρώμε φρέσκες τροφές στην πρωτογενή τους μορφή και όχι τροφές από κουτιά που μένουν Κύριος οίδε για πόσο καιρό στα ράφια των σούπερ μάρκετ και έχουν πάνω τους στίκερ με ένα σωρό διαφορετικά και περίεργα συστατικά.

Είναι ηλίθιο να λέμε ότι κάποιες τροφές παχαίνουν! 
Παχαίνουν αν καταναλωθούν σε μεγάλες ποσότητες.
 Δεν βγάζουμε από το διαιτολόγιο πολύτιμες τροφές επειδή έχουν πολλές θερμίδες,απλά ελέγχουμε ποσότητες.
 Πόσο ηλίθιο είναι π.χ. να βγάλουμε το ελαιόλαδο από τη διατροφή μας επειδή παχαίνει;;

Όπως είναι ηλίθιο να λέμε " να τρώτε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο"!
 Nα τρώμε λιγότερο μη μπορώντας να γυμναστούμε ή να προσλάβουμε τα απαραίτητα μικροθρεπτικά στοιχεία;;

Ή να κινούμαστε περισσότερο κινδυνεύοντας με κάποια σύνδρομα υπέρχρησης χωρίς κανένα απολύτως λόγο;;

Κάντε λοιπόν την αλλαγή στη ζωή σας!
 Αρχίστε να τρώτε καλύτερα και να γυμνάζεστε περισσότερο.
 Με μια εύλογη προσπάθεια θα αποκομίσετε πολλά οφέλη,θα βελτιώσετε τις πιθανότητές σας και την ποιότητα της ζωής σας αποκομίζοντας απτά κέρδη σε κάθε της έκφανση!


Τέλος του 5ου και τελευταίου μέρους

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




2 comments:

  1. Καλησπέρα!
    Καταρχήν νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την ανιδιοτελή προσφορά των γνώσεων και των εμπειριών σας σε όλους μας μέσω αυτού του blog!!
    Ανήκω στην χειρότερη κατηγορία Ελληνίδας: αυτής που ψάχνει σαν ζόμπι το μπρίκι το πρωί και αφού βάλει μπρος τα μηχανάκια ανάβει τσιγάρο γρήγορα για να προλάβει να κάνει 3-4 πριν φύγει για δουλειά, αυτής που εννοείται μετά τη δουλειά απλώνεται σαν φρέσκος τραχανάς στον καναπέ και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, αυτής που μονίμως νιώθει κουρασμένη! Το χειρότερο όλων, είναι ότι αθλούμουν συστηματικά από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου μέχρι και πριν 10 χρόνια. Έπειτα ξεκίνησε η κατρακύλα. Τον τελευταίο χρόνο δόξα τω θεώ έχω συνειδητοποιήσει την κωμικοτραγική μου κατάσταση και θέλω να επιστρέψω στον παλιό καλό μου εαυτό. Αφιέρωσα μέρες και ώρες να διαβάζω τα άρθρα σας, ξεκινώντας μάλιστα από το πρώτο άρθρο του 2009 έως και αυτά του 2017. Τα διάβασα, κράτησα σημειώσεις, τα ξαναδιάβασα...και χάθηκα! Δεν μπορώ να μου οργανώσω έναν βασικό "μπούσουλα" καθημερινής διατροφής και άσκησης ώστε να τον εμπλουτίζω σταδιακά με περισσότερες λεπτομέρειες (όπως πχ εάν θα με ενδιέφερε μετέπειτα η αύξηση μυικής μάζας κ.ά.).
    Θα ήθελα λοιπόν να σας ζητήσω, εάν θα σας ήταν εύκολο, να γράψετε ένα άρθρο (ή ακόμα καλύτερα μία σειρά άρθρων εάν είναι δυνατόν) με οδηγίες και κατευθυντήριες για διατροφή και άσκηση για εμάς που θέλουμε να επανέλθουμε από τον λήθαργο και να ξεκινήσουμε από το μηδέν. Θεωρώ πως θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό και χρήσιμο!
    Και πάλι σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Να είστε πάντα καλά και να μας εμπνέετε!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html

      Delete