5.2.17

Γλουταμίνη: Αξίζει να την παίρνουμε σαν συμπλήρωμα;(2)








Διαβάστε επίσης:

Γλουταμίνη: Χρειάζεται να παίρνουμε συμπλήρωμα;(1)



Για τι δοσολογίες μιλάμε;

Δεν υπάρχει σύγκλιση απόψεων και η διασπορά είναι μεγάλη στις συστάσεις αλλά κάπου γύρω στα 10γρ τη μέρα είναι αυτό που επικρατεί. 

Σημειωτέον ότι κάποιοι παίρνουν και 20γρ αλλά ευτυχώς η γλουταμίνη είναι γενικά ένα ασφαλές συμπλήρωμα.

Aπό έρευνες υπάρχουν διάφορες που μπορείτε να τις βρείτε και να τις διαβάσετε αν έχετε υπομονή.
 Γενικά δεν πείθουν!
 Δεν πείθουν στο ότι υγιείς αθλητές που τρώνε καλά και προσέχουν την αποκατάστασή τους μπορούν να έχουν διαφορά στην αύξηση της μυικής τους μάζας,στην καλύτερη αποκατάστασή τους ή ότι μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν σαν αποτελεσματικό εργογόνο συμπλήρωμα.


Ρίξτε μια ματιά εδώ! Διαβάστε έστω τις δύο τελευταίες σειρές:




"Τα συμπληρώματα γλουταμίνης για όσους γυμνάζονται με βάρη δεν έχουν κάποιο διακριτό αποτέλεσμα στην απόδοση του μυικού συστήματος,στη σωματική σύνθεση και στον καταβολισμό των μυών σε νέους και υγιείς ενήλικες."


Δείτε επίσης αυτήν την έρευνα. Διαβάστε την τελευταία σειρά:



Δεν είναι απαραίτητο να παίρνετε γλουταμίνη και δεν έχετε πιστεύω λεφτά για πέταμα.
 Δεν πρόκειται να έχετε κάποια αποτελέσματα σαν αυτά που σας υπόσχονται: περισσότερη μυική μάζα,καλύτερη αποκατάσταση,λιγότερο λίπος,περισσότερη δύναμη,καλύτερη εμφάνιση,αποτελεσματικότερες προπονήσεις κλπ.

Από την άλλη δεν πρόκειται να βλάψει την υγεία σας. 
Μόνο την τσέπη σας...

Σας έχουν κάνει να αισθάνεστε σαν φλώροι όσοι δεν παίρνετε συμπληρώματα με το πες πες από προπονητές,γυμναστές και εκδότες που ζουν από τα συμπληρώματα. 

Αλλά δεν είναι καθόλου έτσι! Φούσκες όλα! Αν είναι να πάρετε κάποιο συμπλήρωμα, δοκιμάστε ίσως κάποια πολυβιταμίνη,κάποια ω3,άντε και καμιά whey.

Mη μασάτε! 
Τίποτα δεν είναι must!
 Nα τρώτε καλά! 
Αυτό είναι must!
 Kαι να κάνετε τις προπονήσεις που σας επιτρέπει το σώμα σας!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



2 comments:

  1. Γεια τα συμπληρώματα με q10 ποια είναι η γνώμη σας;όχι σχετικά με την μυϊκή μάζα αλλά με την γενικότερη υγεία..λένε μετά την ηλικία των 30 ακολουθεί φθίνουσα πορεία και να το πάρει κανείς από τροφές είμαι δύσκολο.. τουλάχιστον και προτείνουν

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mπορείς να παίρνεις μια πολυβιταμίνη που να περιέχει και Q10.

      Delete