30.4.17

Fitness: H απάτη του marketing και η δίχως όρια βλακεία!








Ενώ έχουν γραφεί και γράφονται χιλιάδες άρθρα πάνω στις υπερβολές και στις απατηλές υποσχέσεις του marketing, τελικά η βλακεία του κόσμου αποδεικνύεται ανίκητη.

Nαι μεν το marketing των εταιρειών που εμπορεύονται ασύστολα απατηλές ελπίδες είναι τοξικό,παράνομο και ανήθικο αλλά και συ ρε φίλε πόσο κουτόχορτο είσαι διατεθειμένος να φας ακόμα;

Ο "marketer" ξεκινάει με το βασικό αξίωμα ότι είσαι τεμπέλης - κάτι που είναι γενικά αλήθεια - και σου υπόσχεται άκοπα αποτελέσματα.

Oι Αμερικανοί - για τους οποίους υπάρχουν στατιστικά στοιχεία και από τους οποίους Αμερικανούς δεν είμαστε σε καμία περίπτωση καλύτεροι - ξοδεύουν κάθε χρόνο 38 περίπου δισεκατομμύρια δολλάρια σε προγράμματα και προϊόντα απώλειας βάρους κι ωστόσο φιγουράρων πάντα στις πρώτες θέσεις των πιο παχύσαρκων λαών.

Πάνω από το 80% πέφτουν θύματα απάτης και όσοι έχουν κάποια αποτελέσματα είναι πενιχρά.

Είναι δυνατόν να πίνεις κόλα,να τρως τηγανητές πατάτες και 3-4 χάμπουργκερ με απ' όλα και μετά να ψάχνεσαι με λιποδιαλύτες;

Είναι!

Δεν βαρέθηκες κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια,την πλειοδοσία ανεδαφικών υποσχέσων;

 Τα ίδια παραμύθια με νέα επαναστατικά προϊόντα που αλλάζουν τα δεδομένα στο χάσιμο κιλών;

Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς:

L- αργινίνη,weight gain powders,ηλεκτρικούς ιμάντες,plastis wraps,φόρμες αδυνατίσματος,φυτικά βοηθήματα αυξητικής ορμόνης και τεστοστερόνης,μηχανήματα κοιλιακών,detox φόρμουλες,δονούμενες πλατφόρμες,ενεργειακά βραχιόλια,δίαιτες της πλάκας που πουλιούνται πανάκριβα,έμπλαστρα διαίτης,αρνητικές θερμίδες,κοιλιακοί 7 λεπτών,τσάγια αδυνατίσματος,παπούτσια για να τονώνουν τα πόδια,shake weights και πόσα άλλα...

Καλά θα ήταν αλλά δεν υπάρχουν παράδρομοι για τέτοιους στόχους. 
Χρειάζονται αλλαγές στη διατροφή αλλά και στην άσκηση για να είναι διατηρήσιμα τα αποτελέσματα.

Από τη μικρή μου εμπειρία από το facebook και το blog: με έχουν πρήξει με τους λιποδιαλύτες,τις σκόνες και τα συναφή ανούσια ενώ είμαι απόλυτα ενάντιος στη χρήση τους και το δηλώνω συχνά-πυκνά.

Αυτό σημαίνει απλά ότι ο κόσμος ακούει μόνο αυτά που θέλει να ακούσει.

Και μετά πολλοί βιάζονται να γίνουν fit σε χρόνο dt. 

Xαλάς το σώμα σου και την υγεία σου μέσα από χρόνια και δεκαετίες ανερμάτιστων πρακτικών και μετά θέλεις να το ανατάξεις σε δύο μήνες;;

Απλά δεν γίνονται αυτά! Θέλουν τον χρόνο τους ακόμη κι αν είμαστε 100% σωστοί στις επιλογές μας.

Μην υποκύπτετε στη εύκολη και ανέξοδη παροχολογία του marketing!
 Κάτι που ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό πρέπει να το βλέπετε με πολλή περίσκεψη!

Ξυπνήστε επιτέλους όσοι κοιμάστε μακαρίως!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



7 comments:

  1. Απλός κατανοητός και περιεκτικός!!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα καλό μήνα Χρήστο!Δεν ξέρω αν έχεις ανάλογο ποστ απλώς επειδή διάβασα για πλατφόρμα δόνησης εδώ ήθελα να σε ρωτήσω αν κάνει έστω και λίγη δουλειά αυτού του είδους η γυμναστική. Ευχαριστω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2009/06/blog-post_7635.html

      Delete
  3. Πες τα χρυσοστομε!!

    ReplyDelete
  4. Πολυ σωστο!

    ReplyDelete
  5. Κανείς δεν κοιτάει παλαιότερα τη τρώγανε οι παππούδες μας και από που το τρώγανε. .Επίσης δεν υπάρχει γνώση σαν μάθημα στα σχολεία η διατροφή και η κηπουρική. .Σε μερικά χρόνια τα παιδιά θα τρώνε chips χωρίς να ξέρουν ότι είναι πατάτα θα τρώνε κέτσαπ χωρίς να ξέρουν ότι υπάρχει η ντομάτα και όλα αυτά λόγο των μάρκετινγκ και μεγάλων σούπερ μάρκετ.

    ReplyDelete