24.12.17

Αχρείαστα πράγματα για να χάσετε το βάρος που επιθυμείτε






Για να χάσετε βάρος με σιγουριά θα πρέπει να έχετε ένα θερμιδικό έλλειμμα που μπορείτε να το πετύχετε με διατροφή,άσκηση ή καλύτερα με ένα συνδυασμό τους.


Τι είναι αχρείαστο στην προσπάθεια αυτή;

Πολλά!

1. Δεν χρειάζονται συμπληρώματα όπως CLA,BCAAs,καρνιτίνες και τα συναφή. Δεν είναι αποτελεσματικά.

2. Δεν χρειάζονται extreme προπονήσεις όπως π.χ. να προπονήστε με άδειο στομάχι. 
Άλλο αν αυτό το επιβάλλει το lifestyle σας όπως π.χ. η διαλειμματική νηστεία.

3. Δεν χρειάζονται πρωτεϊνικά σέικ,smoothies κλπ. Αντίθετα να προτιμάτε στερεές τροφές.

4. Δεν χρειάζεται να φτάνετε στα όρια της λιμοκτονίας. 
Μάλλον αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να πάρετε ανάποδες και να τα παρατήσετε.

5. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το τι ώρα θα φάτε υδατάνθρακες το βράδυ. Απλά να έχετε μια εκτίμηση για τη συνολική λήψη υδατανθράκων μεσα στη μέρα.

6. Δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά και μικρά γεύματα αν δεν το επιθυμείτε,κάντε όσα σας βολεύουν. 
Δεν επηρεάζει αξιοποιήσιμα ούτε το μεταβολικό ρυθμό ούτε την απώλεια βάρους η συχνότητα των γευμάτων.

7. Δεν χρειάζεται να αποκλείετε ορισμένες ομάδες τροφών αν ανήκουν στις ανεπεξέργαστες. Μπορείτε να τρώτε τα πάντα έχοντας απλά συναίσθηση των θερμίδων. Είναι βασικό να σας αρέσουν αυτά που τρώτε στη φάση αυτή.

8. Δεν χρειάζεται να τρώτε 100% καθαρά - και δεν μπορείτε άλλωστε. 
Το 85% είναι εν καλό νούμερο.

9. Δεν χρειάζεται να φάτε πρωινό αν το απεχθάνεστε. Δεν θα σας επηρεάσει αυτό στην προσπάθεια σας.

Αυτά τα λίγα κι απλά για να διαλύσουμε κάποιους μύθους...


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment