20.1.18

H απόλυτη διατροφή για περισσότερους μύες - λιγότερο λίπος (5)










Ρίξτε μια ματιά στο προηγούμενο μέρος αυτού του άρθρου εδώ:

H απόλυτη διατροφή για περισσότερους μύες - λιγότερο λίπος: Λίπη (4)



H διατροφή θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν θρεπτικά πλούσια και θερμιδικά φτωχή.

Δηλαδή να επιτρέπει να παίρνουμε όλα τα θρεπτικά στοιχεία σε ικανές και επαρκείς ποσότητες χωρίς μεγάλο κόστος σε θερμίδες και επιπλέον λίπος.


Ένα ακραία θετικό παράδειγμα είναι τα φυλλώδη λαχανικά.

Δηλαδή φουλ θρεπτικά στοιχεία και ελάχιστες θερμίδες.


Ένα ακραία αρνητικό παράδειγμα είναι μια πίτσα του εμπορίου ή μια μακαρονάδα καρμπονάρα ή τα ντόνατς.

Δηλαδή φουλ θερμίδες και ελάχιστα θρεπτικά στοιχεία.


2. Απολαύστε το 10% των διατροφικών σας αμαρτιών

Αυτό το μικρό πισωγύρισμα είναι μάλλον απαραίτητο για να συνεχίσουμε δια βίου την πορεία μας προς τα μπρος.

Μας κρατάει μακριά απ' την στέρηση και την τρέλα.

Αν και αυτό είναι θέμα του καθενός,μπορείτε να κάνετε κι εδώ κάποιες σωστότερες επιλογές.
 Άλλο να φας σπιτική πίτσα και άλλο αυτά τα κατασκευάσματα που φέρνουν στο σπίτι τα deliveries.


3. Να τρώτε αρκετά έτσι ώστε και ενέργεια να έχετε αλλά και ένα μικρό θερμιδικό πλεόνασμα.

Είναι καταδίκη να σέρνεται κανείς από έλλειψη ενέργειας όποιος κι αν είναι ο τελικός στόχος.

Επίσης είναι πολύ δύσκολο να χτίσει κάποιος μυική μάζα χωρίς κάποιο θερμιδικό πλεόνασμα εκτός κι αν είναι πρωτάρης.

Καταδίκη είναι επίσης και το να ζυγίζετε τροφές και να μετράτε με ακρίβεια θερμίδες εκτός αν είστε επαγγελματίας και / ή πάτε για μονοψήφια ποσοστά λίπους - κάτω από 15-16% οι γυναίκες

Χονδρικά θα πρέπει να πηγαίνετε για 35 θερμίδες ανά κιλό σωματικού βάρους.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



4 comments:

  1. Αρα ας πουμε 35θερμιδες ×58κιλα =2030θερμιδες για συντηρηση? Και για χασιμο βαρους ποσες.

    ReplyDelete
  2. Πως θα το υπολογισω αυτο για να είμαι σιγουρη οτι ειναι σωστο?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σιγουριά δεν υπάρχει στα πράγματα αυτά,όλες οι μέθοδοι είναι προσεγγιστικές. Μπορείς να το κάνεις από δω:

      http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2009/12/blog-post_18.html

      Delete