3.2.18

Οι κοιλιακοί είναι δύο πράγματα!







Το πρώτο και το σαφώς πιο δύσκολο είναι ένα χαμηλό ποσοστό λίπους.

Eίναι δύσκολο γιατί χρειάζεται μεγάλη αυτοπειθαρχία, ειδικά μέσα στα γεμάτα με διατροφικές προκλήσεις περιβάλλοντα που ζούμε σήμερα.

Aλλά αν δεν φύγει η κουρτίνα του λίπους που καλύπτει τους κοιλιακούς μας είναι αδύνατον να φανούν. 

Κι επειδή αυτό δεν γίνεται σε τοπικό επίπεδο θα πρέπει να φύγει το λίπος από παντού όπως φεύγει μια στρώση κρεμμυδιού.

Το λίπος της κοιλιάς μειώνεται σε αναλογία με το λίπος του υπόλοιπου σώματος.


Αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό για κάτι εντυπωσιακό και όμορφο στο μάτι.

Αν δεν υπάρχει μια επαρκής μυική πυκνότητα θα δείτε ότι φαίνεται στο δεξί μέρος της κάτω φωτογραφίας:






Οι μύες που συναπαρτίζουν την κοιλιακή χώρα χρειάζονται προπόνηση όπως ακριβώς και σε όλο το υπόλοιπο σώμα.

Δηλαδή χρειάζονται ασκήσεις με βάρη ή το ίδιο σωματικό βάρος για να υπάρξει περισσότερε υπερτροφία και  μυϊκή πυκνότητα.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/
 




9 comments:

  1. Χρηστο καλη σου μερα απο την πολη μας τη Θεσσαλονικη! ξεκινησα σιγα
    σιγα διαλειμματικη νηστεια. αφαιρεσα απλως το πρωινο και παω κατευθειαν στο δεκατιανο. μενω 12 με 13 ωρες νηστικη. τι πιστευεις οτι πρεπει να τρωμε βραδυ ως τελευταιο γευμα για να μην πεινασουμε επι 12 ωρες;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάω 16 ώρες χωρίς πρόβλημα και δεν προσέχω τι ακριβώς θα φάω. Αν θες διάβασε τα άρθρα που έχω γράψει για τον κορεσμό όπως για παράδειγμα αυτό:

      http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2017/10/pos-na-xaso-kila-xoris-na-pinao.html

      Delete
  2. Χρηστο καλησπερα. Ειμαι 80 κιλα με 54% μυικο και 13% λιπος ( σε διατροφη συντηρησης). Πιστευεις χρειαζομαι παραπανω μυικο ή λιγοτερο λιπος για να δω διαφορα στου κοιλιακους οσο και στο υπολοιπο σωμα;
    Ευχαριστω εκ των προτερων

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτό μόνο από φωτογραφίες φαίνεται..

      Delete
  3. Γεια σας. Θα σας πω κι εγω τι σκεψεις μου πανω στο θεμα.
    Ειμαι 45 χρ. Ασχολουμαι πανω απο 30 χρονια με τα γυμναστηρια, αλλα ποτε δεν το πηρα ζεστα το θεμα. Ειτε θελετε οτι αλλες φορες βαριομουν, ειτε αλλες φορες σταματουσα λογω ασθενειας η λογω καλοκαιριου κτλ κτλ. Τελος παντων, ας το πουμε απλα με μια λεξη: Τεμπελια.
    Ποτε δεν μπορεσα να εχω το σωμα που ηθελα... Ποτε δεν ειδα τους κοιλιακους μου. Παντα ειχα αυτα τα "Παραπανισια κιλα" τα οποια με ταλαιπωρουν μεχρι σημερα! Οκ, καποιες φορες αδυνατιζα,αλλα τα ξαναεβαζα.
    Πριν απο 2 βδομαδες ξεκινησα παλι γυμναστηριο αλλα με καθοδηγηση απο γυμναστες. Αυτος που εχει το γυμναστηριο μου ειπε οτι δεν προκειται να δω τους κοιλιακους μου ουτε με...σφαιρες!
    Μου ειπε οτι στην ηλικια που ειμαι, το σωμα μου δεν εχει τηνν ελαστικοτητα που εχει ενος 25χρονου, και επομενο ειναι οτι οι μυες(κοιλιακοι) δεν θα μπορεσουν να υπερτροφησουν το ιδιο ετσι ωστε να φανουν...
    Επισης, μου ειπε οτι αν χασω την "κοιλιτσα" που εχω, αν πεσω κατω απο τα 90 κιλα, τοτε η κοιλια μου θα "πετσιασει" και θα φαινεται πολυ ασχημη!
    Κοιταξτε, οκ. Εχουν μια βαση αυτα που λεει, οκ. αλλα δεν συμφωνω με ολα.
    1ον, εχω δει πολλους χοντρους να αδυνατιζουν και να εχουν ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ, αλλα οκ, αυτο το πετσιασμα υπαρχει και προφανως ναι, φευγει με χειρ. επεμβαση. και δεν μιλαμε μονο για ηλικιες 25 & 30 χρονων, αλλα για 40, 45 & 50 χρ.!
    Τελος, υποστηριζει οτι κοιλιακους "βλεπουν" οσοι τους γυμναζαν παλιοτερα. Ειμαι εντελως αντιθετως σε αυτο, μιας και εχω δει οτι ανθρωποι χοντροι και χωρις καμια απολυτως σχεση με τη γυμναστικη και τον αθλητισμο, κατεληξαν να ειναι σημερα...PERSONAL TRAINERS!!!
    Ενδεικτικα, σας δινω τα χαρακτηριστικα του σωματος μου:
    Υψος: 1,85
    Κιλα: 111
    Λιπος: 31.1
    45 ετων

    Θα ηθελα την τοποθετηση σας πανω στο θεμα.

    Ευχαριστω εκ των προτερων...

    Σταυρος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Διαφωνώ σαφώς. Απλά χρειάζεται στράτευση και αυτοπειθαρχία. Και δεν μιλάω για ποσοστά 12% και κάτω,μιλάω για κάτι κοντά στο 14%. Το έχω δει πολλές φορές,το έχω δει και πάνω μου,άρα γίνεται.

      Delete
  4. Ok. Δηλαδή με λίγα λόγια εννοείτε οτι με 12% ή 14% λίπος θα φανούν οι κοιλιακοί μου, έστω στην ηλικία που είμαι τώρα? Δεν πρέπει να πέσει τουλάχιστον στο 8%-10%? Νομίζω οτι στο 14% δεν θα φανούν... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και όμως θα φανούν αλλά όχι όπως στο 8%-10%. Δεν θα υπάρχει η ίδια γράμμωση αλλά το θέαμα είναι ικανοποιητικό και οι γυναίκες το προτιμούν περισσότερο.

      Delete
  5. Οταν υπαρχει θεληση και πειθαρχεια γινεται ...

    ReplyDelete