12.5.18

"Go hard or go home!": Κατά πόσο ισχύει;







Ένα από τα πολλά βλακώδη γνωμικά του χώρου του fitness που κάποτε θα πρέπει να σταματήσουμε να αναμασάμε.

Δεν μπορούμε κάθε μέρα να τα δίδουμε όλα.

 Προσωπικά μου αρέσει πολύ η ένταση σε κάποιες από τις προπονήσεις αλλά δεν γίνεται κάθε φορά να φθάνουμε στα όρια του εμετού ( φθάνω καμιά φορά με τα σπριντ των 30" ).

Κάτι τέτοιο θα μας προετοίμαζε για τραυματισμούς, ίσως σοβαρούς.

Κάθε δυνατή προπόνηση μπορεί να σε κουράσει, μέχρι και να σου αλλάξει τα φώτα. 
Δεν μπορούν όμως όλες οι προπονήσεις να σε κάνουν καλύτερο και πιο δυνατό.

Όχι στη νοοτροπία αυτή που αν η προπόνηση δεν είναι κτηνώδης ή αν μπορέσαμε κι επιβιώσαμε να θεωρούμε ότι έχουμε απομακρυνθεί από τους στόχους μας.

Μπορούμε να κάνουμε πολύ μεγάλα πράγματα με το σώμα μας χωρίς να το συνθλίβουμε κάτω από τη μπότα τέτοιων παλικαρίσιων mottos.


Ομοίως τα περιλάλητα " no pain no gain " και "workout through pain" είναι βλακώδη.


Το θέμα όμως είναι το συναισθηματικό μήνυμα που εκπέμπουν είναι τόσο ισχυρό που μπορεί να στείλει πολύ κόσμο στο γιατρό ή στην κατάθλιψη.

Δεν χρειάζεται να γίνονται τέτοια πράγματα!


Κι εκείνο το πανηλίθιο "what's your excuse";

- είμαι πτώμα δικέ μου

- είμαι υπερπροπονημένος

- είμαι τραυματισμένος

- δουλεύω δύο οκτάωρα τη μέρα

- έχω κατάθλιψη κλπ.

Τα περισσότερα fitness mottos είναι πραγματικά για τα σκουπίδια. 



Να είστε υγιείς, αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



No comments:

Post a Comment