12.6.18

Καρπούζι








Να μερικοί λόγοι για να τρώτε περισσότερο καρπούζι - υδροπέπων αρχαϊστί -  το καλοκαίρι:



1. Ενυδάτωση για όσους δεν τα πάνε καλά με το νερό.

2. Λυκοπένιο: πολύ καλό για την πρόληψη του καρκίνου του προστάτη και του πεπτικού συστήματος.

3. Βιταμίνες Α και C.

4. Κιτρουλίνη που ενισχύει την παραγωγή νιτρικού οξειδίου, πράγμα που διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία,χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση και βοηθάει την καρδιά.
 Άλλες ουσίες επίσης όπως βιταμίνες,κάλιο,λυκοπένιο,μαγνήσιο κλπ  βοηθάνε την καρδιά.

5. Αντιφλεγμονώδης δράση κατά της χρόνιας φλεγμονής με ουσίες όπως το λυκοπένιο και η βιταμίνη C.

6. Το λυκοπένιο θεωρείται επίσης ότι βοηθάει να αποφύγουμε την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

7. Η κιτρουλίνη στο καρπούζι έχει βρεθεί ότι μειώνει το DOMS δηλαδή το μεταπροπονητικό πιάσιμο η καθυστερημένο μυϊκό πόνο.
 Με απλά λόγια βοηθάει στην γρηγορότερη αποκατάσταση
Πιστεύεται ότι το καρπούζι κάνει πιο βιοδιαθέσιμη την κιτρουλίνη απ' ότι όταν είναι μόνη της.

8. Οι βιταμίνες Α και C κάνουν το καρπούζι πολύ καλή επιλογή για τα μαλλιά και το δέρμα.

9. Ένα κιλό δίνει μόνο 290 θερμίδες.

Απολαύστε  το λοιπόν αποενοχοποιημένα.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





No comments:

Post a Comment