13.1.12

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40 (2ο)









Διαβάστε επίσης:


Προπόνηση με βάρη μετά τα 40


Φινέτσα,στυλ,πάθος και δημιουργικότητα είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα κάνουν τον 40αρη  να υπερκεράσει κατά πολύ τους νεότερούς του.
Το να είναι παιδί με μυαλό ενήλικα.

Τα χρόνια μπορεί να περνάνε αλλά η 5η δεκαετία κρύβει φοβερό δυναμικό και επί πλέον να θυμάστε ότι όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι.

Προθέρμανση

Η προθέρμανση στην ηλικία αυτή παίζει βαρυσήμαντο ρόλο. Το να αρπάζεις τα βάρη και να τους δίνεις να καταλαβαίνουν χωρίς ζέσταμα - όπως ακριβώς κάνω εγώ - είναι από χαζό ως πολύ επικίνδυνο.

Μια σωστή προετοιμασία αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες και βελτιώνει την πρόσληψη του οξυγόνου και το ιξώδες των αρθρικών υγρών.

Κανονικά χρειάζεται ένα πεντάλεπτο αερόβιας άσκησης και μετά στοχευμένη προθέρμανση με μικρότερα βάρη από αυτά του κυρίως προγράμματος.

Λιγότερες ασκήσεις

Πρέπει να γίνονται λιγότερες ασκήσεις για κάθε μυϊκή ομάδα. Εκείνο που έχει μείζονα σημασία είναι η ένταση, δηλαδή μεγάλα βάρη και λιγότερες επαναλήψεις.

 Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά. Αυτοί που ξεχωρίζουν δεν αστειεύονται με τα βάρη προτάσσοντας όπως πάντα την ασφάλειά τους. Bαριά βάρη ναι,βλακείες όχι!

Επίσης η συχνότητα που χρησιμοποιείται από τους περισσότερους είναι εξαιρετικά μεγάλη και φέρνει γρήγορη υπερκόπωση. 

Είμαι παθιασμένος και γυμνάζομαι περισσότερο απ' ότι χρειάζομαι. Τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω όταν γυμνάζομαι δύο φορές την εβδομάδα πολύ εντατικά.

 Το σώμα μου τις περιόδους αυτές φαίνεται πιο μυώδες. Αντίθετα όταν κάνω το αγαπημένο μου,μεταβολικό 3x30', το σώμα μου δείχνει λιγότερο εντυπωσιακό.

Η ουσία είναι ότι χρειάζονται αραιότερες κι εντατικότερες προπονήσεις.

Οι μύες είναι νιότη

Η μυϊκή μάζα είναι από τους πιο σημαντικούς βιοδείκτες. Θα βρείτε ανθρώπους γυμνασμένους που δεν δείχνουν με τίποτα την ηλικία τους και βέβαια το ακριβώς αντίθετο!

Προπονηθείτε γερά αψηφώντας το χρόνο!!

Βρείτε εδώ έναν τρόπο προπόνησης με βάρη που δεν θα σας προδώσει ποτέ:



Βάρη: ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε βάρη!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

6 comments:

  1. Σωστός...
    Προσοχή όμως στα πολλά κιλά...
    Εγω την πληρωσα με μια τενοντίτιδα των ώμων.
    Αλλά δεν το βαζω κάτω

    ReplyDelete
  2. Αναρωτιέμαι αν μπορούμε να υιοθετήσουμε αυτές τις απόψεις και οι κάτω των 40 ;-)

    ReplyDelete
  3. Χρήστο μου αυτά που γράφεις είναι ήδη ορατά και στη δεκαετία των 30, τα βλεπουμε και τα βιώνουμε καθημερινά από γνωστούς και φίλους...Θεωρώ ότι για ένα γνήσιο άνθρωπο του fitness η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο με σταδιακά πιο ώριμο κάπως πρόσωπο...Κλασικό παράδειγμα ο άνθρωπος που είχε αναφέρει κάποιος ανώνυμος σε παλιότερη ανάρτηση, αλλά και συ πέρυσι νομίζω, ο Jack Lallane !!

    Με αληθινή εκτίμηση
    ΓΙΩΡΓΟς-ΚΡΗΤΗ

    ReplyDelete
  4. Η προσοχή χρειάζεται πάντα. Ο καθένας γνωρίζει τα όρια του.

    Σαφώς αυτά μπορούν να υιοθετηθούν από τους κάτω των 40. Αυτοί απλά μπορούν να είναι κάπως πιο τολμηροί.

    ReplyDelete
  5. Καλησπέρα Χρήστο..
    Eίμαι γυναίκα 35 χρονών και θέλω να ξεκινήσω να γυμνάζομαι σπίτι..το έχω κάνει και στο παρελθόν απλά τώρα προμηθεύτηκα προσαρμοζόμενα βαράκια για να να ζοριστώ λίγο παραπάνω διοτι με τα 3κιλα που είχα ένιωθα οτι δεν έκανα απολύτως τίποτα.
    Η ερώτηση μου είναι η εξής : Να πάω σε κυκλικό πρόγραμμα ή να κάνω straight sets ?? Ποιό θα με βοηθήσει περισσότερο? Να σημειώσω οτι δεν έχω πρόβλημα κιλών ίσως μάλιστα καλά θα ήταν να βάλω και κανα δυο κιλά .Το πρόβλημα μου είναι το γνωστό γυναίκα με τέλειο σώμα φορώντας ρούχα-γυναίκα skinny fat βγάζοντας τα ρουχα :(
    Ευχαριστώ προκαταβολικά :)

    ReplyDelete
  6. Μπράβο πολύ ωραία και ενδιαφέρων άρθρα έχεις. Μπορώ να πω ότι βρήκα ότι θέλω εδώ! Ασχολούμαι και εγώ χρόνια με διατροφή με βάρη και τέτοια ...

    ReplyDelete