24.6.19

Μήπως ανήκετε σ' αυτούς που παραβιάζουν τους θεμελιώδεις κανόνες των γυμναστηρίων;(2)







Δείτε το πρώτο μέρος αυτού του άρθρου εδώ:

Μήπως ανήκετε σ' αυτούς που παραβιάζουν τους θεμελιώδεις κανόνες των γυμναστηρίων;




2. Μην το παίζετε ειδήμονες επί παντός επιστητού, ειδικά αν δεν είστε.

Οι παλιοσειρές το έχουν λίγο αυτό,το broscience.

Έχουν χρόνια στα γυμναστήρια αλλά αυτό δεν σημαίνει πως γνωρίζουν από τεχνική και προπονητική,διατροφή, φυσιολογία,αποκατάσταση, ασφάλεια κλπ.

Ειδικά αυτοί που δεν έχουν ανοίξει βιβλίο ή δεν έχουν διαβάσει ούτε ένα άρθρο για να μπορέσουν να ταιριάξουν την πράξη με τη θεωρία.

Μπορεί οι άνθρωποι να έχουν καλή πρόθεση και να μη εμφορούνται απλά από ένα πνεύμα επίδειξης, αλλά θα κάνουν ζημιά σε κάποιες περιπτώσεις.

Και έχουν κάνει...

Κάποιοι  ειναι τόσο εγωμανείς που είναι απόλυτα πεπεισμένοι ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος να προσεγγίσεις άσκηση και διατροφή και αυτός είναι ο δικός τους.

Εδώ γυμναστές και personal trainers δεν έχουν ξεκαθαρισμένα πολλά θέματα  στο μυαλό τους,πόσο μάλλον αυτοί.


Εξαιρέσεις

Αν κάποιος σας ζητήσει τη συμβουλή σας, δώστε την αλλά με επιφύλαξη αν δεν είστε απόλυτα βέβαιοι.

Αν δείτε κάποιον σε άμεσο κίνδυνο τραυματισμού επεμβείτε εμπλέκοντας και τον υπεύθυνο γυμναστή.

Αλλιώς αφήστε το,αποφύγετε να κάνετε τον συμβουλάτορα.


Τι μπορείτε να κάνετε;

Εμπνεύστε τους άλλους!

 Αποκτήστε μια διάπλαση που τραβάει τις ματιές και εκτελείτε τις ασκήσεις σας με υποδειγματική τεχνική για να μαθαίνουν και οι άλλοι.

Έτσι μπορείτε να βοηθήσετε ουσιαστικά.





Τέλος του 1ου μέρους


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




22.6.19

Μήπως ανήκετε σ' αυτούς που παραβιάζουν τους θεμελιώδεις κανόνες των γυμναστηρίων;







Τα γυμναστήρια έχουν τους άγραφους νόμους τους,κάποιους βασικούς κανόνες που ειναι καλό να σέβεστε για το καλό όλων και κυρίως το δικό σας.

Βέβαια διαφορετικά στάνταρ κρατάνε σε διαφορετικά γυμναστήρια και οι ανοχές σε προβληματικές / ενοχλητικές συμπεριφορές ειναι διαφορετικές.

Αλλά ας δούμε κάποιους από τους βασικούς κανόνες:



1. Μην καρφώνεστε στις ευειδείς κυρίες,μη δημιουργείτε ασφυκτικό ψυχολογικό περιβάλλον γύρω τους.

Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο οι συντριπτικά περισσότερες είναι στο γυμναστήριο για να γυμναστούν και όχι για να υποκύψουν στην ακαταμάχητη γοητεία σας .

Και έχουν δικαίωμα να φοράνε ότι γουστάρουν - υποθέτω χωρίς ακρότητες - αν αυτό τους κάνει να νιώθουν πιο άνετα κατά την προπόνηση.

Ειδικά οι ευειδείς κυρίες είναι συνηθισμένες στις προσεγγίσεις των ανδρών - βλακώδεις και μη - και το πιθανότερο είναι ότι μετά τη λήψη των vibes σας να σας  φέρουν σε δύσκολη και ενδεχομένως απρόβλεπτη κατάσταση.

Ας πούμε να σας στείλουν πίσω στον πάγκο σας - που μπορεί να σας έχουν πιάσει άλλοι εν τω μεταξύ - με την ουρά στα σκέλια.

 Κάτι κοντά στο ν' ανοίξει η γη να σας καταπιεί μιας και οι γυναίκες σήμερα δεν αστειεύονται, ειδικά αυτές με έντονη προσωπικότητα.

Bέβαια δεν είναι απίθανο δυο αδελφές ψυχές να βρεθούν πιο κοντά σε ένα χώρο κοινού ενδιαφέροντος αλλά συνήθως το πιο κοντά είναι ένα one night stand και αρκετά πιο σπάνια μια σχέση κάποιας διάρκειας. 
(Το διάρκειας ειναι σχετικό μιας και οι περισσότεροι νέοι βάζουν το ταβάνι στους 1-2 μήνες).

Αυτό το λέει και η παρακάτω δημοφιλής έρευνα:


https://www.dailymail.co.uk/femail/article-4776216/Study-finds-97-people-flirt-gym-romance.html


H οποία παρουσιάζει και την αντίστροφη όψη του θέματος με όλο και περισσότερες γυναίκες να παίρνουν πρωτοβουλίες προσέγγισης.


Κλείνοντας το θέμα:

- τα γυμναστήρια δεν είναι μέρος για καμάκι αλλά για άσκηση

- αν το κάνετε,κάντε το με τον πιο κόσμιο τρόπο και χωρίς να φέρνετε κόσμο σε άβολη θέση και κυρίως χωρίς  να ενοχλείτε τρίτους.



Τέλος του 1ου μέρους


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





20.6.19

Κετογονική δίαιτα: Πολύ κακή για υπερτροφία!








Με την κετογονική δίαιτα μπορούμε να χάσουμε λίπος αλλά τι γίνεται με την υπερτροφία;

Yπάρχει θέμα και είναι λογικό γιατί η κετογονική δίαιτα προβλέπει μόνο 5% υδατάνθρακες οι οποίοι είναι η προτιμητέα πηγή ενέργειας στις αναερόβιες προπονήσεις όπως αυτές με βάρη και σπριντ.


Δείτε λίγο αυτήν την έρευνα για του λόγου το αληθές:

Efficacy of ketogenic diet on body composition during resistance training in trained men: a randomized controlled trial


Tι λέει με δυο λόγια:

Oι χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες όπως η κετογονική δίαιτα δεν αποτελεί όπτιμουμ επιλογή για χτίσιμο μυικής μάζας στους  γυμνασμένους άντρες.

Λογικό γιατί η έλλειψη υδατανθράκων δεν ευνοεί την απόδοση στις αναερόβιες μορφές άσκησης.


Δείτε λίγο κι αυτήν την έρευνα:


Low-carbohydrate, ketogenic diet impairs anaerobic exercise performance in exercise-trained women and men



Kαταλήγει....

Οι βραχυπρόθεσμες,χαμηλών υδατανθράκων κετογονικές δίαιτες μειώνουν την απόδοση στις μορφές άσκησης που βασίζονται στα αναερόβια, μεταβολικά μονοπάτια.

 Αυτά τα ευρήματα έχουν ξεκάθαρες επιπτώσεις στους αθλητές και κυρίως σε όσους ασχολούνται με υψηλής έντασης και χαμηλής διάρκειας δραστηριότητες.





Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/




18.6.19

Fitness:Τα χαρακτηριστικά των ασταμάτητων ανθρώπων (2)







Ρίξτε μια ματιά στο 1ο μέρος αυτού του άρθρου εδώ:


Fitness:Τα χαρακτηριστικά των ασταμάτητων ανθρώπων



2. Οι ασταμάτητοι άνθρωποι δοκιμάζουν νέα πράγματα ή βελτιώνουν τα παλιά.

Δεν επαναπαύονται σε ότι γνωρίζουν γιατί ξέρουν ότι η γνώση είναι απεριόριστη και οι εξελίξεις συνεχείς.

Το ότι κάτι πάει καλά δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει και καλύτερα.

 Το να σταματήσει η πρόοδος,η βελτίωση είναι ένα είδος θανάτου,ο θάνατος έχει την απόλυτη ικανότητα να σταματάει τα πράγματα.

Ο πολύς κόσμος ορίζεται από τον φόβο,τον φόβο του αγνώστου.

 Για να ακολουθήσει κάτι, θέλει να το τεστάρουν κάποιοι άλλοι για χρόνια, ίσως και για δεκαετίες.

Προτιμάει την ασφάλεια του δοκιμασμένου,μόνο που το δοκιμασμένο σαφώς μπορεί να μην είναι το βέλτιστο,ούτε καν ικανοποιητικό με βάση τα νέα δεδομένα.

Ο ασταμάτητος δοκιμάζει νέα πράγματα,τελειοποιεί,βελτιστοποιεί,προχωράει παραπέρα.

Αλλά από την άλλη δεν έχει χρόνο για χάσιμο,δεν έχει πρόβλημα να παραδεχτεί τα λάθη που κάνει και να απαγκιστρωθεί το γρηγορότερο δυνατόν.

Νέα πρωτόκολλα άσκησης και διατροφής που δεν έχουν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα απορρίπτονται και πάει γι άλλα.

Δεν προσκολλάται σε λανθασμένες αποφάσεις για να δικαιολογήσει τον χαμένο χρόνο όπως κάποιοι που κάνουν χάλια επενδύσεις και αντί να κοιτάξουν  να μειώσουν τη χασούρα συνεχίζουν μέχρι να χάσουν τα πάντα.

Αναγνωρίζει το λάθος έγκαιρα και βάζει ένα τέρμα, ελαχιστοποιώντας κατά το δυνατόν το κόστος.

Κάποια πράγματα είναι για να σε πάνε μέχρι σ' ένα σημείο. 
Για να πας παρακάτω πρέπει να τ' αλλάξεις. 

Νόμος!

Κρατάς ότι καλό έμαθες και δουλεύεις πάνω σ' αυτό για να κάνεις το καλύτερο.


Στο επόμενο το 3ο μέρος.

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




17.6.19

Fitness:Τα χαρακτηριστικά των ασταμάτητων ανθρώπων





Καποιοι άνθρωποι δεν χαμπαριάζουν από τίποτα.

Ήλιος ή βροχή,καύσωνας ή παγωνιά, ούριοι ή αντίξοοι άνεμoι στην προσωπική τους ζωή, τίποτα δεν μπορεί να τους σταματήσει.


Ποια είναι τα κοινά τους χαρακτηριστικά;

1. Έχουν έντονο το συναίσθημα της πειθαρχίας. Η άσκηση είναι κάθαρση,είναι φάρμακο για σώμα και μυαλό.

 Οι δύσκολες καταστάσεις δεν τους ρίχνουν στο καναβάτσο,δεν τους πτοούν. Διοχετεύουν την ενέργειά τους σε παραγωγικές διαδικασίες.

Δεν τους παίρνει από κάτω, δεν έχουν τάσεις αυτοκαταστροφής,απαντάνε στην καταστροφή με δημιουγία,στην αδυναμία με δύναμη,στην αδράνεια με δράση, στην κατάθλιψη και στην αρρώστια με αυτοίαση .

Δεν μεμψιμοιρούν,δεν το παίζουν θύματα,δεν μηρυκάζουν δικαιολογίες,δεν κατηγορούν πρόσωπα και καταστάσεις,παίρνουν το πράγμα πάνω τους.

Kι όταν η ομίχλη διαλύεται,όταν ο κουρνιαχτός κατακάθεται, μπορούν να δουν την πιο αισιόδοξη εκδοχή.

Αφού κατάφεραν και στάθηκαν όρθιοι στις δύσκολες ώρες, είναι έτοιμοι για μεγάλα πράγματα όταν οι συνθήκες γίνονται ευνοϊκές.


Στο επόμενο το 2ο μέρος.

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

16.6.19

Κάνε απλά το πρώτο βήμα!







Και το δεύτερο έρχεται μόνο του.

Το πρώτο είναι πάντα το πιο δύσκολο,κρύβει πίσω του αμφιταλαντατεύσεις εβδομάδων / μηνών,κρύβει τον φόβο της αλλαγής,της ανεπάρκειας,κρύβει την αμφισβήτηση του εαυτού μας, τη δύναμη της αδράνειας.

Μετά το όνειρο αρχίζει να ξεδιπλώνεται και υπάρχει κάτι πιο απτό για να στηριχθείς πάνω του.

Απλά διάλεξε την κατεύθυνση που σε ελκύει,μην πας πουθενά που δεν σε εμπνέει.

Και μη βιάζεσαι!
 Μην κάνεις πολλά πράγματα γρήγορα! 
Μην το κάψεις απ' την αρχή!

Και πριν καλά-καλά το καταλάβεις το fitness γίνεται το πρώτο βήμα για μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου κι αυτο γιατί:

- σε βάζει σε θετικό τρόπο σκέψης

- σε βοηθάει να χτίσεις μομέντουμ μέσα από μια σειρά καθημερινών,μικρών επιτευγμάτων

- σε σπρώχνει έξω από την ζώνη άνεσης

- σου διδάσκει τη δύναμη της συνέπειας

- σου τονώνει την αυτοπεποίθηση.

Mυαλό και σώμα πάνε μαζί στο εγχείρημα αυτό.

 Το συλλαμβάνεις ένα πράγμα στο μυαλό και το περνάς στην πράξη,το ενσωματώνεις στο σώμα σου. 

Fitness δεν είναι να βασανίζεις το ένα για να αναδείξεις το άλλο αλλά ότι προκύπτει από την ένωση των δύο.

Το πως φαινόμαστε είναι μια προβολή του πως αισθανόμαστε.



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

15.6.19

Fitness: Δύο οι δρόμοι που ανοίγονται μπροστά μας








Όπως ακριβώς στη ζωή.

Αλλά μέρος της ζωής και μάλιστα πολύ σημαντικό δεν είναι το fitness;


Ο ένας δρόμος είναι της πεπατημένης. 

Ζώνη άνεσης, ησυχία,ασφάλεια,σταθερότητα,προβλεψιμότητα,δοκιμασμένες πρακτικές - αυτές που υιοθετεί το ευρύ κοινό.

Ότι ποθεί και ορέγεται μια συνηθισμένη ψυχή.


Αλλά δεν είναι όλες οι ψυχές έτσι.

Σε κάποιους δεν αρκούν αυτά...

Είναι αυτοί που βλέπουν τάξη στο χάος,που δεν μπαίνουν σε καλούπια, που τα πνευμόνια τους λιμπίζονται τον καθαρό αέρα των κορυφών.

Κάποιοι που λαχταρούν  απροσδόκητες εκπλήξεις και αναπάντεχες ευκαιρίες,που θέτουν στόχους μεγαλύτερους από τον εαυτό τους.

Και ο κόσμος γίνεται καλύτερος από αυτούς.

Αυτούς που θέτουν σε αμφισβήτηση τον υφιστάμενο τρόπο σκέψης, αυτούς που δοκιμάζουν νέα πράγματα,αυτούς που κάνουν τρελά όνειρα,πιστεύουν σε κάτι μεγάλο και κυνηγούν αδυσώπητα ότι πυρπολεί την καρδιά τους.

Δεν μπορώ να σας συστήσω ποιον δρόμο να ακολουθήσετε,αυτό εξαρτάται μόνο από σας.

Όπως και δεν μπορώ να πω ποιος από τους δύο είναι ο καλύτερος. 
Εξαρτάται από τους στόχους και την ιδιοσυγκρασία του καθενός,από τι σημαίνει γι αυτόν μια γεμάτη νόημα ζωή.

Εκείνο που μπορώ να πω είναι αν πάρεις τον δύσκολο δρόμο,δεν υπάρχει γυρισμός στα παλιά.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας