12.1.12

Προπόνηση με βάρη μετά τα 40







Διαβάστε επίσης:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!! 


Όταν ήμουν φοιτητής έκανα τα πάντα λάθος με τα βάρη. Ότι μου κατέβαινε! Πολλές επικίνδυνες ασκήσεις,λάθος τεχνική και υπερπροπόνηση του κερατά! Έκαιγα τους μύες μου συστηματικά αλλά ήταν ατελείωτοι.

Η νιότη όλα τα συγχωρεί.

Όσο μεγάλωνα,μάθαινα κι έβαζα μυαλό και αντικαθιστούσα την ορμή και την αλαζονική περιφρόνηση των κανόνων με γνώση,μέθοδο και άψογη τεχνική. 

Όλα αυτά μαζί με απίστευτα άλματα στη διατροφή μου μου επιτρέπουν να διατηρώ ένα κορμί καλύτερο από αυτό των φοιτητικών μου χρόνων.

Ποια είναι η μεγαλύτερη αλλαγή όσο περνάνε τα χρόνια;

Είναι η δυσκολότερη και βραδύτερη αποκατάσταση μετά από μια έντονη προπόνηση. Ο οργανισμός θεραπεύει τους μύες με αργότερους ρυθμούς.

Αυτό δεν είναι αναγκαία κακό. Είναι πρόβλημα κυρίως για τους εθισμένους,τους fitness addicts.

O εθισμός όμως αδέλφια δεν είναι ποτέ καλός. Η προπόνηση δεν είναι αυτοσκοπός! Έχουμε και μια ζωή να ζήσουμε!

Σας εγγυώμαι ότι με 3 x 30' βάρη την εβδομάδα μπορείτε να έχετε εκπληκτικό κορμί πολύ μετά από τα 40 σας.

Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω πως. 


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

14 comments:

  1. Έτσι μια καλήμέρα να πω απο Πάτρα!Ευχαριστούμε για τις αναρτήσεις..Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην έκθεση!!!

    Αλέξανδρος

    ReplyDelete
  2. Kαλή επιτυχία στην έκθεση και κουράγιο!!!

    ReplyDelete
  3. poia ekthesh re paidia? θα εκτεθει ο Στρογγυλης; ως ειδος προς εξαφανιση κι ετσι; χεχε

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ Αλέξανδρε και Κλεοπάτρα!

    Ανώνυμε ελπίζω να κάνεις λάθος!

    ReplyDelete
  5. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΜΟΥ !!!
    ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΡΗΤΗ

    ΥΓ: θεωρώ ότι η αποκατάσταση μετά από έντονη προπόνηση έχει βέβαια να κάνει με την ηλικία, αλλά έχει να κάνει και με το επίπεδο του ασκούμενου...Δεν πρέπει να μας φεύγει εντελώς ο νεανικός ενθουσιασμός καθώς μεγαλώνουμε γιατί παραμονεύουν και καταθλιψούλες...χαχαχαχα !!

    ReplyDelete
  6. Αυτή η μία ώρα την εβδομάδα μπορεί να διαιρεθεί σε δύο (2) τριαντάλεπτα σε δύο διαδοχικές ημέρες ή τρία (3) εικοσάλεπτα;

    Ευχαριστώ, Δήμος !!!

    ReplyDelete
  7. Δήμο αυτό μπορεί να γίνει αλλά όχι σε δύο διαδοχικές μέρες. Να γυμνάζεσαι ανά 2-3 μέρες.

    ReplyDelete
  8. Ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτηση...

    Να είσαι καλά που αφιερώνεις το χρόνο σου για να μεταδώσεις τις γνώσεις σου! Συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνεις.
    Ράνια

    ReplyDelete
  9. thanks christo kontevo ta 40 perimeno xexexe :-P:-P

    ReplyDelete
  10. Ευχαριστώ πολύ καλοί μου φίλοι!

    ReplyDelete
  11. Είναι δυνατόν με μια ώρα την βδομάδα να είναι αρκετό???

    ReplyDelete
  12. Ναι αν είναι 3 μεταβολικές προπονήσεις των 20'. Αυτό κάνω και τα αποτελέσματα είναι άριστα!

    ReplyDelete
  13. Εγω παντως ειμαι σχεδον 50 , εχω ξεκινησει γυμναστηριο εδω και 4 μηνες .Κανω μεταβολικη προπονηση με βαρη σχεδον καθημερινα μαζι με HIIT κι εχω δει εκπληκτικα αποτελεσματα.Απο 28% σωματικο λιπος κατεβηκα στα 20%.Πιστευω οτι ειναι θεμα ανθρωπου ποσο συχνα μπορει και χρειαζεται.Στο παρελθον ημουν μπασκετμπολιστας (ισως να βοηθαει κι αυτο)Επι την ευκαρια μια ερωτηση θελω να σου κανω Χρηστο.Βλεπω μια εκπομπη στο MTV "Ι use to be fat" στην οποια νεαροι με βοηθεια γυμναστη χανουν πολλα κιλα μεσα σε 90 μερες.Εχω προσεξει οτι γυμναζονται και 6 ωρες καθημερινα.Θα μου πεις ειναι ο personal trainer διπλα τους, αλλα και παλι δεν ειναι υπερβολικος ο χρονος?Θα ηθελα τη γνωμη σου Χρηστο.Ευχαριστω πολυ!

    ReplyDelete
  14. Προφανώς είναι και πολύ! Δεν το είδα ποτέ αλλά υποθέτω ότι ότι είναι είναι έτσι δομημένο το πρόγραμμα και με τέτοια ένταση ώστε να είναι διατηρήσιμο! Ενδεχομένως να υπάρχει και κάποια ...βοήθεια!

    ReplyDelete