12.2.12

Γλυπτική σώματος: λαξεύστε το κορμί σας με βάρη









Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να σμιλέψετε το κορμί σας από τα ελεύθερα βάρη (όχι τα μηχανήματα).

Επί πλέον ο τρόπος αυτός άσκησης θα σας βοηθήσει όσο κανένας άλλος να μείνετε νέοι,δυνατοί και ανεξάρτητοι.

Έχουμε μιλήσει για την απειλή της σαρκοπενίας εδώ: 

ΣΑΡΚΟΠΕΝΙΑ: Ο ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΒΑΡΗ! 

και της οστεοπόρωσης εδώ:

ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΟΣΤΑ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ 

Έχουμε τέλος μιλήσει για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να γίνονται τα βάρη εδώ:

Βάρη: ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάνετε βάρη!

Αυτός ο τρόπος εκγύμνασης θα σας σας βοηθήσει και στη παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων αυξητικής ορμόνης αρκεί να γίνεται όπως τον περιγράφω.

Επί πλέον μπορείτε να δώσετε εκρηκτικότητα στη θετική κίνηση (ομόκεντρη φάση) για να προσθέσετε τον όρο "ταχύτητα" στην εξίσωση της αυξητικής ορμόνης επιστρατεύοντας καλύτερα τις μυϊκές ίνες ταχείας και υπερταχείας συστολής.

Φροντίστε να μη κάνετε χρήση της αποκτηθείσας ορμής (μομέντουμ) και να κάνετε την αρνητική κίνηση - το κατέβασμα π.χ. στις πιέσεις στήθους - με αργότερο τέμπο.

Πρέπει να κατανοήσετε τη τεράστια διαφορά μεταξύ της απώλειας βάρους και της απώλειας λίπους.

Επίσης σε δεύτερη φάση τη διαφορά της απώλειας λίπους με τη γλυπτική/φτιάξιμο του σώματος.

Μια γυναίκα για παράδειγμα με το κλασικό αχλαδόμορφο φυζίκ της αν χάσει βάρος και λίπος με δίαιτα και αερόβια θα καταλήξει σε ένα πιο συμμαζεμένο αχλαδόμορφο φυζίκ.

Το σώμα σμιλεύεται μόνο με τα βάρη. Με τις κατάλληλες ασκήσεις ανασχηματίζονται ώμοι,χέρια,πόδια,γλουτοί,πλάτες,στήθος κλπ.

Εσείς είστε ο γλύπτης του κορμιού σας και μπορείτε να το σμιλέψετε κατά το δοκούν!

Δεν υπάρχει θέμα ανεπιθύμητου όγκου για τις γυναίκες. 

Απλά δεν υπάρχουν τα επίπεδα τεστοστερόνης για να οδηγήσουν σε κάτι τέτοιο. Τα μυώδη και γεμάτα φλέβες γυναικεία κορμιά των περιοδικών έχουν κτισθεί με αναβολικά.

Και βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο αισθητικό - αν και η αισθητική παράμετρος κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι!

Τα βάρη υψηλής έντασης φέρνουν ευεργετικές αλλαγές σε μοριακό,ενζυματικό και ορμονικό επίπεδο προφυλάσσοντάς μας από το μεταβολικό σύνδρομο,τα αυτοάνοσα νοσήματα,το διαβήτη,την ινσουλινοαντίσταση και άλλες επώδυνες χρόνιες καταστάσεις.

Σκεφθείτε παρακαλώ αν έχετε δει έστω και ένα σοβαρό αθλητή να ταλαιπωρείται από τέτοια χρόνια νοσήματα.

Η αερόβια είναι καλή αλλά τα βάρη είναι ανώτερη μορφή άσκησης όταν γίνονται με γνώση!





Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

23 comments:

  1. το μονο κακο στο αρθρο αυτο ειναι η φωτο που επελεξες να βαλεις.
    γιατι αφενος αυτη η γυναικα εχει ανεπιθυμητο ογκο και αφετερου κατα 99% δεν ειναι φυσικο το σωμα της.
    παιρνει εξτρα πρωτεινη σε σκονες? αναβολικα? λιποδιαλυτικα?
    κατι παιρνει.

    ReplyDelete
  2. Συμφωνω με τον απο πανω.
    Αν εμπαινα 1η φορα στο σιτε σου ισως εβγαινε με τη μια λογω αυτης της φωτο.

    Οχι μονο επειδη δεν ειναι ομορφη (λογω μυων) αλλα και επειδη δεν ανταποκρινεται σε αυτα που γραφεις.

    ReplyDelete
  3. Απορώ ρε παιδιά! Για τόσα πράγματα γράφω και ασχολείστε με τις φωτό;

    ReplyDelete
  4. Ε ναι γιατι δινει κακη εντυπωση σε αυτον που δε σε διαβαζει συχνα ή μπαινει 1η φορα στο σιτε σου και ελπιζει να βρει κατι σωστο χωρις ορμονες κλπ οπως περιγραφεις, και να τον απωθει.
    Εσυ απευθυνεσαι στους λαρεις της γυμναστικης με φυσικες μεθοδους και οχι με αναβολικα. Η εικονα δειχνει τελειως το αντιθετο.

    Ειναι σαν να μας εκθειαζεις τον καπιταλισμο και να εχεις σαν εικονα στο αρθρο σου το σφυροδρεπανο.

    ReplyDelete
  5. Στρογγύλη, στο ύψος σου. Ο νεο-έλληνας (30-35 και κάτω) είναι λάτρης του κινεζικού ρητού: 1 εικόνα=1000 λέξεις. Απωθείται όμως από τη μελέτη ή ακόμη και το απλό διάβασμα-ανάγνωση, ώστε τελικά να εμπεδώσει τα όσα διάβασε. Γι΄ αυτό εξάλλου είναι ελάχιστοι που μελετούν και πάμπολοι που διαβάζουν.-
    Δήμος.

    ReplyDelete
  6. Ασχοληθειτε με το περιεχομενο και αφηστε τον Χρηστο να ανησυχει για το image making του blog του, εξαλλου δεν νομιζω να χρειαζεται manager, τα καταφερνει περιφημα!

    ReplyDelete
  7. Χρήστο με συγχωρείς για την παρατήρηση αλλά, τη χρήση των συγκεκριμένων φωτό προσωπικά την προσλαμβάνω ότι υποσυνήδητα δεν πιστέυεις αυτά που γράφεις! Μην έχουμε τίποτα διαγραφές τώρα κατα το κλίμα των ημερών στην δημοκρατικότατη χώρα μας!!(πλάκα κάνω σε αυτό το τελευταίο προς θεού μην παρεξηγηθεί).
    Καλή συνέχεια

    ReplyDelete
  8. Γιαννης απο ΕυοσμοFebruary 15, 2012 at 12:23 AM

    Χρηστο εμενα μαζι με τα αρθρα σου παντως μου αρεσουν και οι φωτογραφιες που βαζεις και ο συνδυασμος ειναι μια χαρα. Οσο για την συγκεκριμενη φωτο, αν δεν κανω λαθος, πρεπει να ειναι μια Σουηδεζα γυμναστρια η Pauline που ζει στο Λος Αντζελες και απο οτι ξερω δεν παιρνει αναβολικα αλλα εχει τετοια πορωση με την σκληρη γυμναστικη με βαρη οπως και με την αυστηρη διατροφη και σε αυτα οφειλετε το αδυνατο και μυωδες σωμα της το οποιο το γυμναζει πανω απο 10 χρονια καθημερινα. Εγω γουσταρω τις fit φωτο παντως..keep it up!!

    ReplyDelete
  9. Τι να γίνε Χρήστο, δεν μπορούμε να σου βρούμε κανένα ψεγάδι κ ασχολούμαστε με τις φωτο!!!!!
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ReplyDelete
  10. Χρήστο προχώρα απτόητος και αγέρωχος φιλάρα !!!Είσαι πολύ μπροστά...!!!
    ΓΙΩΡΓΟΣ-ΚΡΗΤΗ

    ReplyDelete
  11. http://www.listal.com/pauline-nordin/pictures

    ReplyDelete
  12. TRην έχει πάρει τη ντόπα της η κυρία. Πώς τους πέταξε τέτοιους μυς; Παρ'όλ'αυτά το blog σου έχει σημαντικές και ουσιώδες πληροφορίες.. keep walking!!

    ReplyDelete
  13. Αυτό το σώμα μπορεί να γίνει χωρίς ιδιαίτερα βοηθήματα. Αρκεί να είσαι σωστός με την άσκηση και τη διατροφή.Αν κέρδιζα τη ζωή μου από το σώμα μου θα είχα φτάσει σε ανώτερα επίπεδα γιατί απλά γνωρίζω τους τρόπους.All natural!

    ReplyDelete
  14. γειά σου χριστό! για μια γυναίκα αρκετά λεπτη μεν αλλά με αχλαδοειδεσ σχήμα κορμιού τι ακριβώς προτείνεις? θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου δώσεις ένα πρόγραμμα με βάρη? για την ώρα κάνω εδώ και χρόνια
    1 μέρα
    στήθος δικέφαλο κοιλιακό ραχιαιοι
    2 μέρα
    στήθος τρικεφαλοι ωμοι
    όλα μηχανήματα τα πιο πάνω και χρόνια
    3 μέρα
    πόδια
    εδώ κάνω ελεύθερα σκουωτ προβολές αρσεις θανατου αλλά τα χέρια μου δεν σηκώνουν πολλά κιλά.
    τι προτείνεις για διαμόρφωση του αχλαδίου?

    ReplyDelete
  15. Το πρόγραμμά σου είναι καλό και μπορείς να το συνεχίσεις με διαφοροποιήσεις κάθε 4-6 εβδομάδες.
    Πρόσθεσε και αερόβια άσκηση. Αν έχεις το επίπεδο κάνε σπριντ 2 φορές την εβδομάδα και τέλος σταμάτησε τελείως τη ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι!

    ReplyDelete
  16. Καλησπέρα και απο μένα, το σώμα της κοπέλας στη φώτο μια χαρά είναι, με χρόνια άσκηση και πολύ καλη διατροφή σαφώς μπορείς να καταφέρεις να εχεις τέτοιο σώμα. Επίσης το συμπληρωμα πρωτείνης η κάποιο λιποδιαλυτικό δέν είναι αναβολικό μην τρελαθούμε κιόλας. Πολυ όμορφο άρθρο Χρήστο, οπως και τα υπόλοιπα!

    ReplyDelete
  17. christo tha eisai kai to 2014 stin infacoma?

    ReplyDelete
  18. Εφέτος δεν θα πάμε φίλε! Δεν πάμε κάθε χρόνο!

    ReplyDelete
  19. Συγνώμη κιόλας αλλά μερικοί πετάτε κάτι κοτσάνες που σκέφτομαι τελικά αν υπάρχουν άνθρωποι που μέσα απο την άγνοια μιλάνε λες και τα ξέρουν ή απλά δεν έχουν μυαλό! πρώτον η συγκεκριμένη είναι επαγγελματίας αθλήτρια που σημαίνει οτι αυτό το κάνει χρόνια!!! ΧΡΟΝΙΑ!!!! το πιάνετε? κατα δεύτερον ασχολείται απο το πρωί ως το βράδυ με αυτό! τρίτον η φωτό πάρθηκε σε στιγμή που η κοπέλα έχει αιματώσει πλήρως τους μυς της κοινώς έχει πρήξιμο ώστε να φανεί καλύτερα η μυική μάζα της! και τέλος το να πάρεις συμπλήρωμα πρωτείνης δεν είναι αφύσικο! Αν αυτή είναι αφύσικη άλλο τόσο τότε είναι και όλοι οι άλλοι που παίρνουν centrum και πολυβιταμίνες και άλλα συμπληρώματα! διαβάστε και μάθετε αλλιώς μην ανοίγετε το στόμα! όχι τπτ άλλο αλλά γελοιοποιήστε!!!

    ReplyDelete
  20. Λοιπόν διάβασα σήμερα το άρθρο μια το δημοσίευσες στο facebook κ μάλιστα το διάβασα χωρίς να δω τη φώτο.Παρόλα αυτα διάβασα το πρώτο σχόλιο κ λόγω της περιέργιας μου τα διάβασα όλα κ στο τέλος είδα τη φώτο.Περίμενα να δω κάτι το εξωπραγματικό και είδα μια αθλήτρια με ένα αθλητικό σώμα.Προσωπικά το θεωρώ απόκτημα χρόνιας άθλησης,πειθαρχίας κ σωστής διατροφης κ μάλιστα κρίνοντας απο την δική μου εμπειρία σε περιόδους πειθαρχίας χωρίς αναβολικά,πέρα απο πρωτείνη όταν δεν προλαβαίνω να φάω κ μόνο μετά το γυμναστήριο.Keep on rocking Χρήστο

    ReplyDelete
  21. Eυχαριστώ συνονόματη! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  22. Χρηστο ανθοτυρο και μυζιθρα τρωμε?

    ReplyDelete
  23. Ναι,με κάποιο μέτρο. Δεν είναι και κάτι το εξαιρετικό!

    ReplyDelete