18.8.20

Ρε φίλε κάνω μεγάλη προσπάθεια αλλά δεν χάνω! (2)





Δείτε το 1ο μέρος αυτού του άρθρου εδώ:


Ρε φίλε κάνω μεγάλη προσπάθεια αλλά δεν χάνω!


 3. Tρώω καλά, γυμνάζομαι και έχω κολλήσει! Δεν μπορώ να χάσω με τίποτα τα τελευταία κιλά...


Τι να χάσεις καλή μου όταν έχεις Δείκτη Μάζας Σώματος 22;

Στο πόσο να πας;

Στο 19 για πετσί και κόκαλο;

Απευθύνομαι στις γυναίκες γιατί αυτές μου θέτουν συχνότατα τέτοιας φύσης ερωτήματα.


4. Ο κολλητός μου τρώει junk και τα πάει μια χαρά με τα κιλά του. 

Εγώ με φουλ καθαρή διατροφή και παιδεύομαι.

 Πώς γίνεται αυτό;


Γίνεται μια χαρά!

Ξέρω ότι τρελαίνεσαι όταν τον βλέπεις να κατεβάζει πίτσες, παγωτά και κρουασάν και να μην παίρνει γραμμάριο αλλά υπάρχει εξήγηση και είναι απλή.

Δεν είναι η γενετική του προίκα όπως πιστεύεις.

Αν ο κολλητός σου τρώει κάτω από το επίπεδο συντήρησης του βάρους του, ότι σαβούρα κι αν τρώει δεν πρόκειται να του προσθέσει κιλά.

Απλά μαθηματικά.

Ενώ εσύ αν φας λίγο λαδάκι παραπάνω θα πάρεις κιλά.

Η τεράστια διαφορά βέβαια είναι ότι το junk φιλαράκι θα αρρωσταίνει πιο εύκολα και θα αποκτήσει με τον καιρό junk όργανα που θα τον εισαγάγουν σε ζόρικες, χρόνιες καταστάσεις.

Άλλο πράγμα ο έλεγχος του βάρους και άλλο η υγεία.

Εμείς τα θέλουμε και τα δύο, αλλά αν ήταν να προτιμήσουμε μόνο το ένα, σίγουρα δεν θα ήταν το λεπτό κορμί του junk φίλου.


5. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχω χαμηλό μεταβολισμό 

Να μην είσαι δικέ μου!

Άλλο πράγμα η φυσιολογική μεταβολική προσαρμογή καθώς χάνουμε κιλά κι άλλο ο χαμηλός μεταβολισμός.

Πολλοί υπέρβαροι ισχυρίζονται ότι το πρόβλημά είναι ο χαμηλός μεταβολισμός τους.

Οι έρευνες συνηγορούν για το αντίθετο.

Ένα βαρύτερο κορμί απαιτεί μεγαλύτερο θερμιδικό κόστος για να μετακινηθεί.

Επίσης τηρουμένων των αναλογιών οι βαρύτεροι άνθρωποι χάνουν πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους σε περίπτωση δίαιτας.

Δεν είναι θέμα χαμηλού μεταβολισμού - εκτός και αν υπάρχουν υποκείμενα νοσήματα. 


Ο χαμηλός μεταβολισμός είναι ένας μύθος στις περισσότερες περιπτώσεις.

Και τελικά δεν είναι κάτι με το οποίο θα χάσεις ή θα κερδίσεις το παιχνίδι.


Περισσότερα όμως στο 3ο μέρος.


Να είστε υγιείς, αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 


Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment