22.5.16

Cheat meals: Τρώμε ότι junk food θέλουμε;








Διαβάστε οπωσδήποτε:


Cheat meals: Ότι θα θέλατε να γνωρίζετε (1)



Cheat meals: Ότι θα θέλατε να γνωρίζετε (2)



H σύντομη απάντηση είναι ναι για καθαρά ψυχολογικούς λόγους.

 Δεν θέλω να υπάρχει στον κόσμο η  έννοια της απαγορευμένης τροφής γιατί τον τρελαίνει και δεν τον βοηθάει στη δέσμευση και στην προσκόλληση στο πρόγραμμά του.

Αλλά όχι σε γεύματα των 2000 - 2500 θερμίδων που αν γνωρίζετε από θερμίδες οι περισσότεροι μπορούμε να τα έχουμε για πλάκα, αλλά τόσες θερμίδες που να μη ξεπερνάνε το διπλάσιο ενός νορμάλ μας γεύματος. 

Και σε συχνότητα,μιλώντας για απολύτως junk τροφές όπως τα ντόνατς και οι τηγανητές πατάτες των ταχυφαγείων, όχι πάνω από μια φορά κάθε 15 μέρες.

Γιατί ακόμα και οι junk τροφές έχουν τις διαβαθμίσεις τους....

Προσωπικά πιο πολύ ποντάρω - έχοντας λύσει το πρόβλημα για τον εαυτό μου από παλιά - σε μια οικειοθελή αποχή από junk τροφές,που είναι πιο εύκολη για τους συνειδητοποιημένους.

 Παλεύω λοιπόν στο να σπρώχνω τον κόσμο προς τα εκεί.

Τον κάνω να εστιάζει στο μέρος που βρίσκεται ανάμεσα στα αυτιά του γιατί εκεί αρχίζουν κι εκεί τελειώνουν όλα.

Αν δεν μπορέσουν να αντιμετωπίσουν και να ξεκαθαρίσουν κάποια  βασικά νοητικά και συναισθηματικά ζητήματα φοβάμαι πως θα παλινδρομούν αιώνια.

Ο κόσμος ίσως κάνει υποσυνείδητα κακές επιλογές όταν είναι απογοητευμένος, κουρασμένος από την κατάσταση και την αρνητική περιρρέουσα ατμόσφαιρα,αποπροσανατολισμένος,μουδιασμένος,απηυδισμένος.

Ίσως αυτό το παραπάνω που κουβαλάει εξωτερικά να είναι ένα σύμπτωμα κάποιων άλυτων προβλημάτων στο εσωτερικό του.

Ο στόχος μου είναι να μη τίθεται καν αυτή η ερώτηση κι προς τα εκεί δρω κι ενεργώ με αρκετή επιτυχία τα τελευταία χρόνια!



Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

4 comments:

  1. Πιστεύω ότι μια στο τόσο ακόμα και μια φορά τη βδομάδα μπορεί κάποιος να φάει κάτι ανθυγιεινό. Ανθυγιεινά θεωρώ καθε επεξεργασμένη τροφή γεμάτη ζάχαρη, φυτικά λάδια, trans λιπαρά και αλεύρι. Τα trans λιπαρά είναι θάνατος. Μην ξεχνάμε ότι τα τηγανητά είναι πολύ βλαβερά όπως και τα αναψυκτικά και τα αλλαντικά. Τα κορεσμένα λιπαρά είναι υγιεινά αρκεί να προέρχονται από καλές πηγές μεγάλος μύθος ότι κάνουν κακό και δε θεωρούνται cheat αλλά βοηθούν και στο αδυνάτισμα και στην παραγωγώγη τεστοστερόνης.
    Προσωπικά η αδυναμία μου είναι η πίτσα και τρώω μια ολόκληρη κάθε βδομάδα. Αλλά τις υπόλοιπες μέρες είμαι σωστός αποφεύγω τα λάθος πράγματα και παίρνω όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζομαι.

    ReplyDelete
  2. Το ίδιο πράγμα λέμε. Εκείνο που τονίζω πάντα ότι υπάρχει όπως και παντού μια κλίμακα στις ανθυγιεινές τροφές. Άλλο μια μακαρονάδα,άλλο μια πίτσα και άλλο τα ντόνατς για παράδειγμα.

    ReplyDelete
  3. Ενα cheat meal μία στις15 που αποτελείται π.χ. απο 2000 kcal ή ίσως μία ολόκληρη μέρα μία φορά τον μήνα με αλόγιστη λήψη θερμίδων τί επίπτωση εχει?

    ReplyDelete
  4. Σημαντική στη δεύτερη περίπτωση. Το αποφεύγουμε!

    ReplyDelete