16.7.09

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ








Διαβάστε οπωσδήποτε:

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ


1. Δουλέψτε πάνω στα βάρη με κάποιο πλάνο,έστω και στοιχειώδες.
Μη βαδίζετε στα τυφλά!
Ποιος είναι ο κύριος στόχος σας;

-η διατήρηση της μυϊκής σας μάζας;
-η δύναμη ;
-η υπερτροφία ;
-η μυϊκή αντοχή;


Διαφορετικοί στόχοι =διαφορετικές προσεγγίσεις. Δεν υπάρχει "όλα σε ένα!"


2. Κρατήστε την προπόνηση με βάρη στις άμεσες προτεραιότητες σας μέχρι το τέλος.

Θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα!
Θα βελτιώσει το επίπεδο της ζωής σας - από πλευράς υγείας - όσο κανένα άλλο είδος σωματικής άσκησης.


3. Οι λεπτομέρειες είναι καλές αλλά προκολληθείτε στα βασικά:


-σύντομα αλλά υψηλής έντασης προγράμματα (η ένταση είναι που μεταμορφώνει το σώμα!)

-άψογο στυλ και όχι μεγαλύτερο βάρος (η επίδειξη είναι κακό πράγμα!)

-προοδευτική υπερφόρτωση και διαρκής πρόοδος

-περισσότερες σύνθετες ασκήσεις και λίγες έως καθόλου ασκήσεις απομόνωσης

-ποικιλία ασκήσεων

( Και που είστε; Δεν χρειάζεστε γυμναστήριο !Και στο σπίτι μια χαρά γίνεται η δουλειά!)


4.Εάν θέλετε να παίξετε ,παίξτε με κάτι άλλο και όχι με τα βάρη! Ζορίστε τους μύες σας για να δείτε αποτελέσματα.

Μη φοβάστε τον όγκο (ειδικά οι γυναίκες)! Σας εγγυώμαι ότι δεν πρόκειται να γίνετε ογκώδεις (εκτός αν το επιδιώξετε με ιδιαίτερη ζέση και βοηθήματα!)


5. Προσοχή στην υπερπροπόνηση! Αν ακολουθήστε το ένστικτο σας,είστε χαμένοι. Αν είστε ερασιτέχνης, 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα - το πολύ για 45'- είναι υπεραρκετές.

Γυμναστείτε πολύ σκληρά με total body workouts κι ύστερα αφήστε το σώμα σας να ξεκουραστεί για τουλάχιστον 48 ώρες.


6. Μην παραμελείτε τη συμμετρία και κυρίως μην παραμελείτε τα πόδια σας. Διαφορετικά θα οδηγηθείτε σε πολύ οδυνηρά  και όχι μόνο από αισθητικής άποψης αποτελέσματα!


7.Μην αρκείστε μόνο στα βάρη. Υιοθετήστε οπωσδήποτε και κάποια αερόβια δραστηριότητα για να φθάσετε σε υψηλά επίπεδα φυσικής κατάστασης. Η μονομέρεια θα σας βλάψει!


8. Εντάξτε στην προπονητική σας ρουτίνα και το στατικό stretching(διατάσεις). Αυξάνει την ελαστικότητα των μυών όπως επίσης και το βεληνεκές της κίνησης τους και μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού.
Απόλυτο must αν ασχολείστε με βάρη!

9. Προσοχή στη διατροφή σας.Διαβάστε τα πάντα εδώ:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!!

10. Ουκ επιθυμήσεις πάντα όσα τω πλησίον σου εστί.

Με το μπαρντόν! Η δέκατη εντολή για τα βάρη είναι:

Ακούτε τι λένε οι μύστες του αθλήματος,διαβάζετε από αξιόπιστες πηγές αλλά στο τέλος να φιλτράρετε τα πάντα μέσα από τα δικά σας φίλτρα και να τα προσαρμόζετε στις δικές σας ανάγκες!


Χρήστος Στρογγύλης





3 comments:

Yannis said...

Συγχαρητήρια Χρήστο για το blog σου!Θα ήθελα να συμπληρώσω στο Νο 6 ,πως ένα δυνατό σώμα το κρατούν δύο γερά πόδια...να είσαι πάντα δυνατός.

tsou vili said...

Αναφέρεις κάπου στο άρθρο σου οτι την γυμναστική αυτή μπορούμε να την κάνουμε στο σπίτι. Μπορείς να μας πείς τι ασκήσεις να κάνουμε?

christos said...

http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2011/08/blog-post_20.html