6.1.18

H απόλυτη διατροφή για περισσότερους μύες - λιγότερο λίπος: Υδατάνθρακες (2)









Δείτε το 1ο μέρος αυτού του άρθρου εδώ:


H απόλυτη διατροφή για περισσότερους μύες - λιγότερο λίπος (1)



1. Tο πιο σημαντικό πράγμα τόσο για την υγεία μας όσο και για τη σωματική μας σύνθεση είναι να τρώμε πραγματικές τροφές,φυσικές και ανεπεξέργαστες.


Παράδειγμα

Το σαλάμι και τα λουκάνικα δεν είναι ανεπεξέργαστες τροφές,το κρέας είναι.

Τα λουκάνικα - τα βρώμικα όπως κάποιοι τ' αποκαλούν - ειναι φτιαγμένα συνήθως από υπολείμματα γουρουνιών,συντηρητικά,χρωστικές,βελτιωτικά γεύσης,μηχανικά ανακτημένο κοτόπουλο,φουλ αλάτι,άμυλο πατάτας,νιτρώδη άλατα που σχετίζονται στενά με τον καρκίνο,E451,E452,E301,E120,E160c και πάει λέγοντας.

Θα μου πείτε τώρα: Και το κρέας πόσο καλή επιλογή είναι με τον τρόπο που μεγαλώνουν τα σώα στα food factories;

Καθόλου καλή επιλογή,συμφωνώ. Αλλά απείρως καλύτερη από τα hot dogs τα οποία οι περισσότεροι καταναλώνουν από μια ηλίθια άγνοια παρά από φτώχεια.

Βέβαια πρέπει να ομολογήσουμε ότι η διατροφή έχει καταντήσει καθαρά ταξικό θέμα. 

Όποιος έχει χρήματα ταΐζει να παιδιά του με καλύτερες και υγιεινότερες τροφές και όποιος δεν βγαίνει τα ταΐζει με ότι crap του σερβίρουν τα food factories σε προσιτές για τα βαλάντια του τιμές.

Αν αυτό δεν είναι μέγιστη ταξική ανισότητα,τότε τι είναι;

Δεν έχει και πολύ σχέση το κοτόπουλο των 1,99 euro/kg με το βιολογικό των 10 euro/kg νομίζω.

Το αν πρέπει ή όχι να τρώμε κρέας είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα που δεν θα το πιάσω εδώ.

Πάντως και σ' ένα καθεστώς μεγάλης ένδειας,ακόμη κι εκεί υπάρχουν περιθώρια συνειδητοποιημένων επιλογών για όποιον θέλει να προστατέψει την υγεία του.

Κατά 90% προσπαθήστε να τρώτε ανεπεξέργαστες τροφές αφήνοντας ένα περιθώριο 10%  περίπου για κάτι πιο junk,για ψυχολογικούς κυρίως λόγους.

H βάση της διατροφής σας από πλευράς υδατανθράκων θα πρέπει να είναι:

- πολλά ινώδη λαχανικά

- επιλεγμένα αμυλώδη όπως πατάτες,γλυκοπατάτες κλπ

- από δημητριακά κάποια επιλεγμένα σιτηρά και οσπριοειδή στην πιο ακατέργαστη τους τροφή

- ποικιλία φρούτων.

Από δω θα πάρουμε τις περισσότερες βιταμίνες,ανόργανα μέταλλα και ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά.


Συνέχεια στο επόμενο μέρος 


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



2 comments:

  1. Χρήστο τι γνώμη έχεις για τις κρέμες με άνθος αραβοσίτου ή κάποιες με ρύζι ολικής άλεσης σαν μεταπροπονητικό γεύμα παρόλο που όπως γράφεις ειναι επεξεργασμένη τροφή; νομίζω δεν έχουν ζάχαρη, εχουν γύρω στα 85 γραμμάρια υδατάνθρακα στα 100.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν θα τα συνιστούσα,δεν υπάρχει λόγος.

      Delete