Θα έχετε μπουχτίσει κι εσείς με τις "νέες", πρωτοποριακές λύσεις στον τομέα του fitness.
Kάθε μέρα σχεδόν:
- νέες δίαιτες
- νέα προγράμματα ασκήσεων
- νέα όργανα και gadgets
- νέα συμπληρώματα κλπ.
Πασάρουν σαν καινοτομικές δήθεν, λύσεις και προϊόντα που δεν είναι τίποτα άλλο παρά παλιά και γνωστά κάπως μασκαρεμένα.
Με τον τρόπο αυτό οι marketers, αληθινοί και επίδοξοι, ποντάρουν πάνω στο νέο και αρτιφανές για να τραβήξουν την προσοχή των υποψηφίων πελατών τους.
Κι αυτό γιατί υπάρχει η τάση ανάμεσα στον κόσμο να κυνηγάει τις συντομεύσεις προς τον στόχο του, ε , και το νέο δεν μπορεί, θα κρύβει κάποιο καινούριο κολπάκι μέσα του.
Έτσι λοιπόν πάμε σε κάτι κωμικοτραγικές καταστάσεις όπως π.χ.
- να πουλάει κάποιος "δίατες keto" λες και έχει να προσθέσει κάτι το καινοφανές στα ήδη γνωστά.
Το ίδιο και με τη διαλειμματική νηστεία ή π.χ. την παλαιολιθική δίαιτα.
Τι άλλο θα σκεφθούν άραγε;
- ή κολλάνε 10-20 πασίγνωστες ασκήσεις, τη μια πίσω από την άλλη και τις πουλάνε σαν νέα πρωτόκολλα άσκησης.
Ε, θα μου πεις αφοί οι άλλοι ειναι κορόιδα κι αγοράζουν;
Kαι ναι, θα έχεις απόλυτο δίκιο.
Οι βασικές αρχές και τα αξιώματα είναι ήδη γραμμένα και ότι καινούριο έρχεται, είναι δωρεάν και το μαθαίνουμε όλοι.
Συχνά τα "νέα" προγράμματα και μεθοδολογίες όχι μόνο καλύτερες αλλά ούτε καν ισάξιες δεν είναι με τις υφιστάμενες.
Και συνεπώς οτιδήποτε το νέο δεν πρέπει να το ασπαζόμαστε χωρίς κάποιον σκεπτικισμό.
Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας
No comments:
Post a Comment