1.12.10

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ








Διαβάστε επίσης:



Ο ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ.ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ!


Ο Δεκέμβρης και η προεόρτια περίοδος είναι μακράν η καταλληλότερη για ενδοσκοπήσεις και επαναπροσδιορισμούς. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκόρπιες σκέψεις, έπεα ουχί πτερόεντα.




1. Μην πέφτετε στην παγίδα της τελειότητας τη στιγμή που οι άλλοι σας προσπερνάνε μέσα από τις ατέλειές τους.


2. Να ονειρεύεστε αλλά να είστε έτοιμοι να πληρώσετε το τίμημα των ονείρων σας.


3. Δίνετε χωρίς να περιμένετε να πάρετε.


4. Περιμένετε όσο θέλετε για την ευκαιρία αλλά η ζωή δεν πρόκειται να σας περιμένει.


5. Ψάχνοντας τις γραμμές των οριζόντων μπορεί να παραβλέψετε αυτά που συμβαίνουν κάτω από τα μάτια σας.


6. Μην περιμένετε να πάνε τα πράγματα καλύτερα. Πηγαίνετε εσείς καλύτερα!


7. Ο πόνος και η κούραση θα περάσουν αργά ή γρήγορα. Οι τύψεις και η μεταμέλεια για τη μη προσπάθεια θα μείνουν για πάντα.


8. Αν προσπαθήσεις μπορεί και να χάσεις. Αν το αφήσεις θα χάσεις σίγουρα.


9. Ζούμε σε ζόρικες εποχές αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ζήσει πολύ πιο άγριες καταστάσεις.


10. Οι αναποδιές μπορεί να μην είναι δική μας ευθύνη αλλά το πως θα τις ξεπεράσουμε, είναι.




11. Οι δείκτες του ρολογιού δεν γυρνάνε ποτέ πίσω.




12. Τα πράγματα ναι μεν θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα αλλά θα μπορούσαν επίσης να ήταν και πολύ χειρότερα.




13. Χιλιάδες άνθρωποι πάτησαν τη γη που πατάμε. Αγάπησαν,πόνεσαν και στοχάστηκαν. Δεν έμεινε από αυτούς ούτε μια θολή ανάμνηση. Γρηγορείτε!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας




2 comments:

  1. Καλημέρα Χρήστο και Καλό Μήνα!
    'Ομορφες και αισιόδοξες οι σκέψεις σου και μακάρι να μπορούμε καθημερινά να θέτουμε σε εφαρμογή έστω ένα μέρος από αυτές!
    Δεν είναι πολύς ο καιρός που διαβάζω τα posts σου,αλλά μου έχει κάνει εντύπωση η αμεσότητά σου και οι γνώσεις σου στα θέματα γυμναστικής.
    Γυμνάζομαι πολλά χρόνια,έχω χύσει τόνους ιδρώτα στα γυμναστήρια και γενικά έχω κόλλημα με τη γυμναστική και τη σωστή διατροφή (σε σημείο υπερβολής ίσως..)και προσπαθώ πάντα να εφευρίσκω τρόπους για να μη βαριέμαι,μετά από τόσα χρόνια.
    Ομολογώ πως τα posts σου σχετικά με τα διάφορα προγράμματα γυμναστικής είναι πολύ ενδιαφέροντα (και μάλιστα προχθές έκανα ένα από τα κυκλικά και πιάστηκα παντού!),αν και νομίζω ότι αφορούν περισότερο τους άντρες παρά τις γυναίκες.
    Θα ήθελα να σου ζητήσω να προτείνεις κάτι και για εμάς,το αδύναμο φύλο,επικεντρώνοντας στον κάτω κορμό. Κι επίσης δεν ξέρω αν τη διαλλειμματική αερόβια την προτείνεις και για εμάς.
    Συνέχισε την καλή δουλειά!
    Θα σε παρακολουθώ

    ReplyDelete
  2. Mαρία όλα τα προγράμματα είναι και για τις γυναίκες. Μήπως τις θεωρείς ως το αδύνατο φύλο;

    Διάβασε:

    http://totalfitness-christos.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html

    Να με παρακολουθείς!Θα το καταλαβαίνω!

    ReplyDelete