30.11.11

Σωματική μεταμόρφωση: δειλινό στο Σέιχ Σου






Διαβάστε επίσης:

Σωματική μεταμόρφωση: Ανατολή στο Σέιχ Σου


Ένατη μέρα. 

Με δυνατές καταστάσεις!

Με ηλιοβασίλεμα μαγικό!

Με το φτωχό μου κορμί να στενάζει κάτω από τη δυναστεία του διεστραμμένου μου μυαλού!


Ορίστε μερικές έτι ιδέες για τους μαζοχιστές τύπου Στρογγύλη:


1. Mερικές από τις απόλυτα καλύτερες ασκήσεις για το μέσο κορμό θα βρείτε εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=O2EqYaQ0GLQ

Πρόκειται για παραλλαγές της σανίδας,την περίφημη κόμπρα,γέφυρες κλπ.

Είναι όλες εξαιρετικές και δεν χρειάζονται κανέναν απολύτως εξοπλισμό. Τις κάνω πάνω σε γρασίδι.


2. Πουσάπς με στήριξη μόνο στα χέρια:

 http://www.youtube.com/watch?v=8mamouNZzYA

Για βοήθεια χρησιμοποιώ ένα πεύκο. Αν και η άσκηση αυτή δεν είναι εύκολη εν τούτοις είναι απείρως ευκολότερη από αυτήν που κάνει πιο κάτω ο νεαρός:

http://www.youtube.com/watch?v=MO43Jzmad8o

H άσκηση, έτσι όπως την εκτελεί η κυρία, μαθαίνεται σχετικά εύκολα με λίγη εξάσκηση στους τοίχους του σπιτιού σας. Φροντίστε μόνο να είστε απαραιτήτως μόνοι όταν την παλεύετε γιατί θα πέσει πολύ γέλιο ή και μπινελίκι.


3. Περιστροφικά πουσάπς ή Τ-πουσάπς ή  πουσάπς σταυρός:

http://www.youtube.com/watch?v=qHQ_E-f5278

Aπλά καταπληκτική άσκηση που γυμνάζει ταυτόχρονα μέσο κορμό και στήθος με έναν απίθανα συνεργιστικό τρόπο. Μην την παραλείψετε!


4. Στο παρακάτω βίντεο θα βρείτε για τα πόδια μερικές από τις πιο συνηθισμένες βερσιόν σε προβολές και καθίσματα με ίδιο σωματικό βάρος.

http://www.youtube.com/watch?v=Cn-JVHiNLMo

Βασικό συστατικό αυτών των προπονήσεων είναι η ποικιλία.

 Κάθε άσκηση στοχεύει τις μυϊκές μας ομάδες με κάποιο διαφορετικό τρόπο.

Σήμερα απόλαυσα κι ένα πολύ όμορφο ηλιοβασίλεμα που το έκανε πιο μαγευτικό η ικανοποίηση που ανάβλυζε από μέσα μου καθώς ανακατεύονταν με μερικές ζωογόνες αλλά φευγαλέες σταγόνες βροχής.

Και όπως απολάμβανα το ηλιοβασίλεμα σκεπτόμουν όλους εσάς που έχετε εκφράσει τη συμπαράστασή σας στο εγχείρημά μου.

 Ήταν σαν να σας είχα μαζί μου και γι αυτό σας ευχαριστώ!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!





Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/









5 comments:

  1. Είχα σταματήσει την άθληση για δυο μήνες ,αλλά από σήμερα επιστρέφω ορεξάτος και αποφασισμένος .
    Mε εσενα σύμβουλο πνευματικής και σωματικής υγείας
    Καλό μήνα αδελφέ!

    ReplyDelete
  2. ΚλεοπάτραDecember 1, 2011 at 1:30 PM

    Καλό μήνα, Χρήστο τα προγράμματα σου είναι τέλεια..!!! ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    ReplyDelete
  3. Οι περισσοτερες απο αυτες τις ασκησεις ειναι βασικες της yoga και του πιλατες!
    Eσυ μαλλον το ξερεις, καποιοι σφιχτες που παρακολουθουν το μπλογκ σου ισως να μην το ξερουν,γι αυτο το επισημαινω.

    ReplyDelete
  4. ...και βέβαια το ξέρουμε, αλλά τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται,
    αγαπητέ ανώνυμε...μην ξεχνάμε ότι η γιόγκα έχει ύπαρξη 5000 χρόνων ,οπότε είναι λογικό οι περισσότερες ασκήσεις ή μην σου πώ όλες έχουν σαν βάση τους την γιόγκα...Σαν ένας τρόπος σωματικής άσκησης, η Γιόγκα είναι απαράμιλλη.
    Πιο αποτελεσματική από κάθε άλλο σύστημα, για τη βελτίωση της ευλυγισίας, του μυϊκού τόνου, της αντοχής, της σωματικής στάσης...
    πολλάκις έχουμε πει ότι πρέπει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα η δυναμική γιόγκα να είναι στο πρόγραμμα μας γιατι τα αποτελέσματα της είναι εκπληκτικά,τόσο σε σωματικα οφέλη όσο και σε ψυχικά...όσο για το πιλάτες είναι είναι η γιόγκα της δύσης Το Πιλάτες «δεν αποτελεί απλώς έναν τρόπο εκγύμνασης... Πρόκειται για μια φιλοσοφία που στην πράξη γίνεται τρόπος ζωής». Βασική αρχή και θεωρητικό υπόβαθρο του Πιλάτες είναι ο έλεγχος του κέντρου του σώματος, δηλαδή -και σύμφωνα με τις ανατολικές φιλοσοφίες- η ζώνη της κοιλιακής χώρας η οποία και ονομάζεται “Powerhouse” («οίκος της δύναμης»). Η μέθοδος βασίζεται «στον πλήρη έλεγχο του νου πάνω στο σώμα» καθώς και «στην αφύπνιση της εσωτερικής μας δύναμης». Οι 500 περίπου ασκήσεις του Πιλάτες πρέπει να εκτελούνται αργά, με «εξαντλητική συγκέντρωση και ακρίβεια» και με τη συμμετοχή του πνεύματος, του σώματος και της αναπνοής....εν ολίγοις λοιπόν πρέπει στην καθημερινότητα μας να εντάξουμε ποικίλια προγραμμάτων για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα τόσα στην σωματική μας ευεξία όσο και στην ψυχική μας...<>...!

    ReplyDelete
  5. Kαλό μήνα αδέλφι και μείνε μαζί μας!
    Κλεοπάτρα δεν ξέρεις πόσο με ξεκουράζεις!

    ReplyDelete